19.02.2021
Математика
Урок 88 ( П: ч.
2, с. 78 – 79, РЗ: ч. 2, с. 29 – 30 )
Тема. Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії
- Ми продовжуємо свою екскурсію містом Лева і тренування у вмінні орієнтуватися в часі.
С. 78 – 79 Завдання 9. Працюємо
з календарем
( 😋 день; п’ятниця; 😋 днів; 😋 днів; 😋 січня; четвер –
п’ятниця –субота; 😋, 😋, 😋, 😋 і 😋 січня; 😋 січня; 😋 січня, 😋 і 😋 січня )
С. 78 Завдання 8.
( 1) 😋 ( ч.) – на 1 клумбі;
2) 😋 ( ч. ) – на квітковому годиннику;
3) 😋 ( т.) - на 1 клумбі;
4) 😋( т.) - на квітковому годиннику. )
С. 79 Завдання
10. 1 ( Можна скористатися числовим відрізком для
демонстрації )
1) 😋( р.) – тепер Максимові;
2) 😋 ( р.) – сестрі зараз
С. 79 Завдання 10. 2
1) 😋( р. ) – тепер татові;
2) 😋 ( р.) – мамі.
С. 80 Завдання 11.
😋 р. дідусеві Грицьку
😋. дідусеві Миколі
😋 дідусеві Панасу
5. Домашнє завдання (РЗ: с. 29, завдання 3, 5 )
Українська мова
Тема. Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору
Точка зору — життєва позиція, думка, суб'єктивна оцінка подій. Термін похідний від «точки зору» — місця, де знаходиться спостерігач і від якого залежить видима перспектива.
В залежності від того хто розповідає історію, точка зору може відрізнятися.
Працюємо з підручником ст. 44.
Прочитайте схему роботи, рухаючись за стрілочками.
- Що потрібно зробити перед тим, як почати писати роботу? (обрати варіант письмової роботи, форму роботи)
- Які є варіанти письмової роботи? (записка, інтерв’ю)
Ми в 2 класі писали записку.
- Що важливо вказати в записці? (підпис)
- Чому важливо свою роботу написати спочатку на чернетці?
- Що означає пункт «відредагуй»? (перечитати свою роботу, виправити помилки, дописати)
Варіант 1. Розвиваємо писемне мовлення.
Уяви що ти – Тоніно. Напиши мамі записку про свою невидимість.
Інструкція «Записка»:
1. Звернись до того, кому пишеш записку. (Пам’ятай про закінчення слів зі звертанням.)
2. Напиши записку. (Пам’ятай про тему своєї записки).
3. Підпиши записку. (Пам’ятай від імені кого ти пишеш).
Варіант 2. Розвиваємо писемне мовлення.
Уяви, що ти продавчиня/продавець магазину. В тебе бере інтерв’ю журналіст стосовно смаколиків, які зникли.
Інструкція «Інтерв’ю»:
1. Журналіст ставить запитання за темою обговорення.
2. Продавчиня/продавець відповідає на поставлене питання.
3. Журналіст ставить запитання, щоб дізнатись більше деталей (подробиць).
4. Продавчиня/продавець відповідає.
Вибери один з варіантів, працюй за іструкцією. Запиши текст.
Я досліджую світ
Ми продовжимо подорож Рівненською областю. Дізнаємося, чим славиться місто Березне, що на Рівненщині.У коробці лежить те, чим славиться місто Березне. Здогадайтеся, що в коробці, відгадавши загадку:
Лежать у порядку дерев’яні малятка,
Білі, здорові, всі чорноголові.
Сірникові головоломки Головоломка перша (підр. с. 45, завд. 1). Головоломка друга (зош. с. 24, завд. 1). Оцініть своє вміння розв’язувати головоломки. Чи хочете ви поділитися результатом з однокласниками та однокласницями? Чому? (зош. с. 24, завд. 2). Ніна і Неля так захопилися головоломками, що розв’язували їх і на перерві. Неля вирішила зафіксувати емоції подруги і зробила кілька її фотографій. Не порадившись із Ніною, вона виклала їх у своєму акаунті в Google, який мама створила їй за допомогою додатку Family Link. Чи правильно вчинила Неля? Обґрунтуй свою думку (підр. с. 45, завд. 3). Якою інформацією можна ділитися онлайн? Позначте її символом ✔ (зош. с. 24, завд. 3 / підр. с. 45, завд. 4). |
Комментариев нет:
Отправить комментарий