четверг, 18 февраля 2021 г.

 19.02.2021

Математика

Урок 88 ( П: ч. 2, с. 78 – 79, РЗ: ч. 2, с. 29 – 30 )

Тема. Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії 

-          Ми продовжуємо свою екскурсію містом Лева і тренування у вмінні орієнтуватися в часі.


С. 78 – 79 Завдання 9. Працюємо з календарем

( 😋 день; п’ятниця; 😋 днів; 😋 днів; 😋 січня; четвер – п’ятниця –субота; 😋😋😋😋 і 😋 січня; 😋 січня; 😋 січня, 😋 і 😋 січня )


С.  78 Завдання 8.

( 1) 😋 ( ч.) – на 1 клумбі;

2) 😋 ( ч. ) – на квітковому годиннику;

3) 😋 ( т.) - на 1 клумбі;

4) 😋( т.) - на квітковому годиннику. )

С. 79 Завдання 10. 1  ( Можна скористатися числовим відрізком для демонстрації )

1)                😋( р.) – тепер Максимові;

2)                😋 ( р.) – сестрі зараз

С. 79 Завдання 10. 2 

1)                😋( р. ) – тепер татові;

2)                😋 ( р.) – мамі.

С. 80 Завдання 11. 

😋 р. дідусеві Грицьку

😋. дідусеві Миколі

😋 дідусеві Панасу

5.                  Домашнє завдання (РЗ: с. 29, завдання  3, 5 )

Українська мова

Тема. Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору

Точка зору — життєва позиція, думка, суб'єктивна оцінка подій. Термін похідний від «точки зору» — місця, де знаходиться спостерігач і від якого залежить видима перспектива.

В залежності від того хто розповідає історію, точка зору може відрізнятися.

Працюємо з підручником ст. 44.

Прочитайте схему роботи, рухаючись за стрілочками.

- Що потрібно зробити перед тим, як почати писати роботу? (обрати варіант письмової роботи, форму роботи)

- Які є варіанти письмової роботи? (записка, інтерв’ю)

Ми в 2 класі писали записку.

- Що важливо вказати в записці? (підпис)

- Чому важливо свою роботу написати спочатку на чернетці?

- Що означає пункт «відредагуй»? (перечитати свою роботу, виправити помилки, дописати)

Варіант 1. Розвиваємо писемне мовлення.

Уяви що ти – Тоніно. Напиши мамі записку про свою невидимість.

Інструкція «Записка»:

1. Звернись до того, кому пишеш записку. (Пам’ятай про закінчення слів зі звертанням.)

2. Напиши записку. (Пам’ятай про тему своєї записки).

3. Підпиши записку. (Пам’ятай від імені кого ти пишеш).


Варіант 2.  Розвиваємо писемне мовлення.

Уяви, що ти продавчиня/продавець магазину. В тебе бере інтерв’ю журналіст стосовно смаколиків, які зникли.

Інструкція «Інтерв’ю»:

1. Журналіст ставить запитання за темою обговорення. 

2. Продавчиня/продавець відповідає на поставлене питання. 

3. Журналіст ставить запитання, щоб дізнатись більше деталей (подробиць). 

4. Продавчиня/продавець відповідає. 

Вибери один з варіантів, працюй за іструкцією. Запиши текст.

Я досліджую світ

Ми продовжимо подорож Рівненською областю. Дізнаємося, чим славиться місто Березне, що на Рівненщині.У коробці лежить те, чим славиться місто Березне. Здогадайтеся, що в коробці, відгадавши загадку:

Лежать у порядку дерев’яні малятка,
Білі, здорові, всі чорноголові.

  • Що ви знаєте про сірники?

Сьогодні ми не тільки побуваємо в місті Березне, а ще розширимо свій кругозір, бо дізнаємося багато цікавих фактів про сірники.

Перегляд відео “Моє місто Березне”

“Досліди” (підр. с. 45, завд. 2).

Візьміть коробку сірників. Розгляньте її, дослідіть вміст і дайте відповіді на запитання.

  • Скільки сірників уміщується в одній коробці?
  • Де виготовляють сірники?
  • Щоденник подвійних нотаток: 
  • Знаю                    Дізнався

Запишіть, що ви знаєте про сірники.

Під час подорожі заповнюйте другий стовпчик таблиці фактами, які дізнаєтесь.

Перегляд відео “Як на Рівненщині виготовляють сірники”


  • Що нового ви дізналися про сірники?
  • Які факти вас зацікавили / здивували?
  • Що ви записали у щоденник подвійних нотаток?
Сірникові головоломки
Головоломка перша
 (підр. с. 45, завд. 1).
Головоломка друга (зош. с. 24, завд. 1).
Оцініть своє вміння розв’язувати головоломки. Чи хочете ви поділитися результатом
з однокласниками та однокласницями? Чому? (зош. с. 24, завд. 2).
Ніна і Неля так захопилися головоломками, що розв’язували їх і на перерві. Неля
 вирішила зафіксувати емоції подруги і зробила кілька її фотографій. Не порадившись
із Ніною, вона виклала їх у своєму акаунті в Google, який мама створила їй за
 допомогою додатку Family Link. Чи правильно вчинила Неля? Обґрунтуй свою думку 
(підр. с. 45, завд. 3).
Якою інформацією можна ділитися онлайн? Позначте її символом  
(зош. с. 24, завд. 3 / підр. с. 45, завд. 4).

Мистецтво

Знайомимося з композитором 



Жорж Бізе — блискучий піаніст-віртуоз, автор оркестрових творів, романсів, фортепіанних п’єс, а також опер, найвідомішою з яких стала “Кармен”, що увійшла до скарбнички найкращих музичних творів світу. 

Батько композитора був перукарем, що не заважало йому займатися також співом. Мати добре грала на фортепіано, зналася на музиці й заохочувала сина. Мати вклала багато зусиль у виховання сина, з яким пов’язувала всі свої надії. Малий Жорж охоче опановував музичну грамоту й виявляв неабиякі здібності. Він доволі легко склав іспити й у 10 років став студентом Паризької консерваторії з правом безкоштовного навчання. 

Музика Бізе вражає своєю невичерпною життєрадісністю, силою, бадьорістю духу. А в фортепіанному циклі “Ігри дітей” композиторові вдалося дуже образно, дотепно і зрозуміло змалювати сценки з повсякденного життя. Здається, у кожній п’єсі сяє сонячна усмішка, а уважний слухач може знайти і легкий гумор, і завершену музичну історію, і спогади про безтурботне дитинство. 

Чи можна розповісти про дитячі ігри засобами музики? Здається, це неймовірно складно. Та французькому композиторові Жоржу Бізе вдалося впоратися із цим завданням: він написав збірку з 12 яскравих п’єс-мініатюр для фортепіано в чотири руки, у яких розповів про найулюбленіші ігри малят.


Роздивіться скульптури



Як гадаєте, де їх можна побачити? 
• Поміркуйте, чому такі скульптури називають вуличними. 
• Пригадайте, чи є у вашому місті (селищі) подібні скульптури. 
• Чим ці скульптури особливі? 
• Чи хочеться вам приєднатися до дітей — пройтися разом із дітлахами по колоді, взяти малят за руки та побігати разом? Чому?
 • Як рухаються діти? Розкажіть, як скульптор показав рухи дітей. 
• Створіть зі своїх іграшок  скульптуру, яка асоціюється у вас із  музикою Жоржа Бізе.







Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...