28.05.2021
Українська мова
Доброго ранку. Ви у мене найрозумніші, найвеселіші, найактивніші. Зверніть увагу на слова, якими я вас охарактеризувала. Як вони пишуться?
Спробуйте дібрати до них спільнокореневі слова. Запишіть, позначте корені. Я почну, а ви продовжуйте...
Найрозумніші, розумний, розум, зрозумів.
А тепер послухайте уважно казку і запишіть ще 7 слів, які починаються з най-
Математика
Сьогодні пропоную цікаву математику. Перевірте свої знання за посиланням:
https://vchy.com.ua/matematika/3-klass
Оберіть завдання, які вам подобаються.
Я досліджую світ
Тема. Веселка щастя
Робота над уривком “Веселка щастя”
| Чим закінчилися мандри жевжиків Україною, ми дізнаємося, коли прочитаємо про нову пригоду цих кумедних істот. |
1 | Самостійне читання пригоди (підр. с. 138). 2 | Спостереження “Веселка”.
- Які емоції у вас виникли після спостереження веселки? Чому?
- Чи бачили ви справжню веселку? Коли? Які емоції у вас тоді були?
- Як гадаєте, чому веселку пов’язують із щастям?
Вправа “Дай відповідь”. - З якими почуттями ви читаєте завершення казкової оповідки: радієте, що жевжики
- впоралися із завданням, чи жалкуєте, що пригоди закінчилися?
- Згадайте пригоду, яка зацікавила вас найбільше, чим саме.
- Що нового ви дізналися про свою Батьківщину, читаючи розповідь про жевжиків?
Вправа “Встав слова”. Перевірте, наскільки уважно ви прочитали уривок. Виконайте вправу за посиланням: https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema9/lessons/28/media1
Вправа “Правильна послідовність” (зош. с. 64, завд. 1). - Пронумеруйте події пригоди у правильній послідовності.
- Притча про щастя
- Як ви гадаєте, чому чужинці не змогли зашкодити гармонітам?
- Яка головна думка притчі?
Вправа “Уяви і намалюй” | Якими ви уявляєте щасливих людей? Поміркуйте і створіть ілюстрацію до оповідки “Веселка щастя” (зош. с. 64, завд. 2). ( Продовження уроку - в понеділок.) Мистецтво Тема . Веселка Пропоную намалювати казкову веселку, принести до класу в понеділок і влаштувати виставку. |
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий