среда, 17 февраля 2021 г.

 17.02.2021

Математика

 Урок  87 ( П: ч. 2, с. 76 – 77, РЗ: ч. 2, с. 28 – 29 )

Тема. Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння 

-         Сьогодні побуваємо у Львові, дізнаємося про місто багато цікавого й потренуємося виконувати вправи з одиницями вимірювання часу.


С. 76 Завдання 1

..................( р.)  - через стільки  Львів святкуватиме 1000 – ліття.

С. 76 Завдання 2. 

( ... сотень, ... скульптур, ... разів, ... км)

С. 77 Робота з довідничком

С. Завдання 3. Спираючись на довідничок, обчислюємо 

( ..................... ( дн.) – в двох роках. )

С. 77 Завдання 4. Дії з одиницями часу. 

(Відповіді для самоперевірки: (перемішані) 11 р.,  8 р. 9 міс. , 0  ,   2 тижні  ,     8 р. 4 міс. , 3 р. 10 міс.  )       

                                 

С. 77 Завдання 5. Порівняння з коментуванням

С. 77 Завдання 6. Перетворення одиниць часу самостійно з подальшою перевіркою

Відповіді для самоперевірки: (перемішані): 28 міс. , 4 тижні,1 р. 5 міс.,34 доби)                                 

С. 78 Завдання 7.

( 1) ............ ( тижн. ) – відпочивають;

2) ............... ( тижн. ) – школярі відпочивають влітку. )

4.                Домашнє завдання (РЗ: с. 29, завдання 1,  2 )

Українська мова

Тема. Особові займенники.

Уводимо в тему. Взаємодіємо усно 

- На минулому уроці ми познайомилися з супергеройською частиною мови і супергерої надали нам своїх сил. Вони запрошують нас до гри.

- Гра для супергероїв «Невидимки». В ній ми будемо перетворювати видиме на невидиме.

- Головна умова: розповідайте, що відбувається на картинах. Але замість іменників назв істот вживайте займенники, щоб герої картин перетворювались на невидимок.

- Наприклад. Вона тримає подарунок. Вони мають червоні плащі. 



Робота зі словом: особа.

 - Що ви про цей предмет (іменник) можете сказати? 

o Істота (питання що?) 

o Загальна назва (пишу з малої букви).

 o Однина (у множині- особи). 

o Жіночий рід (вона, моя - особа).

Гніздо споріднених слів : особистість, особистий, особовий, особисто.

- Визначаємо корінь, спостерігаємо за зміною суфікса і закінчення.

- Розбираємо за будовою одне із споріднених слів.

Добираємо синоніми : людина, персона, індивід, постать. 

 Сьогодні на уроці ми розвиватимемо наші суперздібності і дослідимо особові займенники

Досліджуємо і розвиваємо мовлення. Працюємо з таблицею в підручнику, ст.39




- Які особові займенники згадував Суржик у вірші? 

Спишіть вірш, підкресліть займенники, які виділені червоним.

Я вишень тобі приніс.

Ти задер угору ніс.

Він дивився із вікна:

Де ж поділася вона?

Посміхалося воно,

Як летіли ми на дно.

Принесли ви кавуни,

А поїли їх вони.


Особові займенники вказують на особу, або осіб, але не називають їх і відповідають на ті самі запитання, що й іменник: хто?, що?, кого?, чого? і т. д. Тобто вони замінюють іменники.

Особові займенники мають три особи – першу, другу і третю. Кожна особа має два числа: однину і множину.

Займенники І особи  я, ми.

Займенники ІІ особи ти, ви.

Займенники ІІІ особи він, воно, вона, вони.

Отже, давайте ще раз повторимо, які займенники належать до особових

 


Досліджуємо мовлення. Сортуємо. Працюємо у друкованому зошиті, с 22, завдання 
- Прочитайте слова.
- Обведіть особові займенники.
- Запишіть їх.
Досліджуємо мовлення. Редагуємо речення. Працюємо з підручником завдання 1, ст.40.
Домашнє завдання: Працюємо в друкованому зошиті, с 22, завдання 2 ( тільки таблиця).

Я досліджую світ

Тема. Перша пташина допомога

Птахи — наші пернаті друзі. Продовжуючи подорож Полтавщиною, ми пригадаємо, що вже знаємо про птахів, а також поглибимо знання про них.

  • Чим птахи відрізняються від інших тварин?
  • Де живуть птахи?
  • Як вони живляться?
  • Який період у житті птахів найважливіший?
  • Як птахи піклуються про пташенят?
  • Яку користь приносять птахи природі, людям?
Онлайн - вправа 
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/17/media1
Який малюнок наступний? (підр. с. 41, завд. 7).
Що ви можете сказати про птахів, зображених у завданні?

Найважче птахам узимку. Пригадайте, як ми можемо допомогти пернатим друзям.

Перегляньте уважно відео і скажіть, чи про все ми згадали.

Під час прогулянки Полтавою Майкл побачив, як кіт напав на горобця. Хлопчик 
урятував пташку й відніс до еколого-натуралістичного центру. З якою метою 
створюють такі центри? Висловіть п’ять правдоподібних припущень, використовуючи
 подані слова (підр. с. 41, завд. 3).

  • Що ви дізналися про Полтавський еколого-натуралістичний центр?
  • З якою метою він створений?
  • Що вас зацікавило?
  • Про що захотілося дізнатися більше?
Майкл мав 200 грн, які бабуся дала на продукти. Хлопчик вирішив на решту грошей
придбати корм для пташок, які перебувають у центрі. Розглянь чек і визнач, скільки
 коштів витратив Майкл на благочинність. Чи схвалюєте ви вчинок хлопчика? Чому?
 (підр. с. 41, завд. 4).
Чи були у вашому житті ситуації, коли невидиме ставало видимим?
Напишіть про одну з них (зош. с. 21, завд. 2).



Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...