17.02.2021
Математика
Урок 87 ( П: ч. 2, с. 76 – 77, РЗ: ч. 2, с. 28 – 29 )
Тема. Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння
-
Сьогодні побуваємо у Львові, дізнаємося про місто багато
цікавого й потренуємося виконувати вправи з одиницями вимірювання часу.
С. 76 Завдання 1.
..................( р.) - через
стільки Львів святкуватиме 1000 – ліття.
С. 76 Завдання 2.
( ... сотень, ... скульптур, ... разів, ... км)
С. 77 Робота з довідничком
С. Завдання 3. Спираючись на довідничок, обчислюємо
( ..................... ( дн.) – в двох роках. )
С. 77 Завдання 4. Дії з одиницями часу.
(Відповіді для самоперевірки: (перемішані) 11 р., 8 р. 9 міс. , 0 , 2 тижні , 8 р. 4 міс. , 3 р. 10 міс. )
С. 77 Завдання 5. Порівняння з коментуванням
С. 77 Завдання 6. Перетворення одиниць часу самостійно з подальшою
перевіркою
( Відповіді для самоперевірки: (перемішані): 28 міс. , 4 тижні,1 р. 5 міс.,34 доби)
С. 78 Завдання 7.
( 1) ............ ( тижн. ) –
відпочивають;
2) ............... ( тижн. )
– школярі відпочивають влітку. )
4.
Домашнє завдання (РЗ: с. 29, завдання 1, 2 )
Українська мова
Тема. Особові займенники.
Уводимо в тему. Взаємодіємо усно
- На минулому уроці ми познайомилися з супергеройською частиною мови і супергерої надали нам своїх сил. Вони запрошують нас до гри.
- Гра для супергероїв «Невидимки». В ній ми будемо перетворювати видиме на невидиме.
- Головна умова: розповідайте, що відбувається на картинах. Але замість іменників назв істот вживайте займенники, щоб герої картин перетворювались на невидимок.
- Наприклад. Вона тримає подарунок. Вони мають червоні плащі.
Робота зі словом: особа.
- Що ви про цей предмет (іменник) можете сказати?
o Істота (питання що?)
o Загальна назва (пишу з малої букви).
o Однина (у множині- особи).
o Жіночий рід (вона, моя - особа).
Гніздо споріднених слів : особистість, особистий, особовий, особисто.
- Визначаємо корінь, спостерігаємо за зміною суфікса і закінчення.
- Розбираємо за будовою одне із споріднених слів.
Добираємо синоніми : людина, персона, індивід, постать.
Сьогодні на уроці ми розвиватимемо наші суперздібності і дослідимо особові займенники
Досліджуємо і розвиваємо мовлення. Працюємо з таблицею в підручнику, ст.39
- Які особові займенники згадував Суржик у вірші?
Спишіть вірш, підкресліть займенники, які виділені червоним.
Я вишень тобі приніс.
Ти задер угору ніс.
Він дивився із вікна:
Де ж поділася вона?
Посміхалося воно,
Як летіли ми на дно.
Принесли ви кавуни,
А поїли їх вони.
Особові займенники вказують на особу, або осіб, але не називають їх і відповідають на ті самі запитання, що й іменник: хто?, що?, кого?, чого? і т. д. Тобто вони замінюють іменники.
Особові займенники мають три особи – першу, другу і третю. Кожна особа має два числа: однину і множину.
Займенники І особи я, ми.
Займенники ІІ особи ти, ви.
Займенники ІІІ особи він, воно, вона, вони.
Отже, давайте ще раз повторимо, які займенники належать до особових
Я досліджую світ
Тема. Перша пташина допомога
Птахи — наші пернаті друзі. Продовжуючи подорож Полтавщиною, ми пригадаємо, що вже знаємо про птахів, а також поглибимо знання про них.
Онлайн - вправаhttps://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/17/media1
Який малюнок наступний? (підр. с. 41, завд. 7).
Під час прогулянки Полтавою Майкл побачив, як кіт напав на горобця. Хлопчик урятував пташку й відніс до еколого-натуралістичного центру. З якою метою створюють такі центри? Висловіть п’ять правдоподібних припущень, використовуючи подані слова (підр. с. 41, завд. 3). Майкл мав 200 грн, які бабуся дала на продукти. Хлопчик вирішив на решту грошей придбати корм для пташок, які перебувають у центрі. Розглянь чек і визнач, скільки коштів витратив Майкл на благочинність. Чи схвалюєте ви вчинок хлопчика? Чому? (підр. с. 41, завд. 4). Чи були у вашому житті ситуації, коли невидиме ставало видимим? Напишіть про одну з них (зош. с. 21, завд. 2). |
Комментариев нет:
Отправить комментарий