Урок 86 ( П: ч. 2, с. 72 – 76, РЗ: ч. 2, с. 27 – 28 )
Тема. Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел
- З Миколаївської області козачата рушили до Львівської. І шукатимуть вони разом із нами час. Так, вам не почулося – час! Хоча й кажуть люди, що загублений час не відшукаєш… На нас чекають цікаві завдання з одиницями часу.
С. 72 Робота з довідничком
1.Робота в друкованому зошиті. Самостійно
РЗ: с. 27 Завдання 1.
РЗ: с. 27 Завдання 2.
2.Усний рахунок
РЗ: с. 27 Завдання 3.
( Найстарша липа в Україні має ??? років )
С. 73 Завдання 1. Усно. Перегляд відеоуривка про дуб Максима Залізняка
С. 74 Завдання 2. Самостійна робота
.......................( ст. ) – прожила сосна.
С. 74 Завдання 3.
( Яблуня – ? років, тис ягідний -? років, липа – ? років, ялина – ? років. )
С. 74 Завдання 4.
Двостулковий молюск – ? ст.,черепаха – ?ст., осетер – ? ст. ?р., гриф – ? ст. ? р., щука – ?ст. ? р.
С. 75 Завдання 5. Самостійне обчислення після з’ясовування, що століття треба перетворити на роки
........................... ( р.) – на стільки довше прожила перша липа.
С. 75 Завдання 6. ( за бажанням)
( 1) ...................................( р.) - другому клену;
2) .................................... ( р.) – разом першому і другому;
3) .......................................... ( р.) – вік третього клена. )
С. 75 Завдання 7. ( за бажанням)
( Нагадуємо, що одиниці вимірювання мають бути однакові: 1 століття = 100р.
1) ........................... ( р.) – вишні – бабусі;
2) ................................ ( р.) – вишні – доні;
3) .................................( р.) – на стільки старша вишня – бабуся, ніж вишня - доня.)
С. 75 Завдання 8.Порівняння одиниць часу.
5.Домашнє завдання (РЗ: с. 27 – 28, завдання 4, 5 )
Українська мова
(підручник - С. 38-39, зошит с.21)
Тема. Займенник
Уводимо в тему. Працюємо за стратегією «Шкала ставлення «Так / ні».
Намалюйте шкалу з 1 до 10.
Розглядаємо питання: Чи можуть бути слова супергероями?
Позначте те місце на шкалі, яке відображає ваше ставлення до питання, що розглядається.
- Чи можуть слова бути супергероями?
Досліджуємо медіа. Взаємодіємо усно.
- Що можна сказати про персонажів із мультфільму? Хто вони такі? Чому вони в масках? Чим займаються герої в масках? Якими є супергерої? Запишіть на променях.
Робота зі словом герой:
1) лексичне значення;
2) будова слова;
3) спільнокореневі слова;
4) синоніми.
- Хто є героями нашого часу?
Сьогодні на уроці ми будемо вивчати нову супергеройську частину мови, яка називається займенник. Ви дізнаєтеся, в чому її суперсила.
Працюємо за малюнком (с.38 підручника).
- Прочитай розмову котика і мишки.
- Що написано на вказівниках?
Досліджуємо правило.
- На що вказує займенник? На які питання відповідає? Замість яких частин мови вживається займенник?
Досліджуємо мовлення. Редагуємо.
- Прочитай текст. Що не так?
- Які слова повторюються? Як їх можна замінити?
- Нам на допомогу прийшов супергерой займенник. Він допоміг замінити слова, що повторюються. Займенник попрацював замість іменника. Він вказує на предмети, не називаючи їх.
Досліджуємо мовлення (завдання 1 с. 39 підручника).
- Добери до іменників займенники. Підкресли їх.
Досліджуємо мовлення (завдання 1 с. 21 друкованого зошита).
- Що зображено на малюнку?
- Прочитай діалог. Чому кулька не може замінити пташеня?
- Придумай продовження.
- Утвори пари іменник – займенник за зразком.
- Обведи займенники.
Досліджуємо мовлення (завдання 2 с. 21 друкованого зошита).
- Прочитай речення. Що є причиною? А що наслідком дій?
- Допиши займенники в реченнях.
- Запиши речення у схему.
Домашнє завдання
➢ Письмо для себе «Якби у мене була суперсила».
- Напиши, щоб ти робив/робила, якби у тебе була супергеройська сила.
➢ Слухання аудіоказки «Вольт».
Я досліджую світ. Урок 1.
Тема. Дивовижна глина
Так, це глина. Сьогодні ми поговоримо про цей чарівний матеріал і про один із видів декоративно-прикладного мистецтва — гончарство. Це старовинне й неймовірно цікаве мистецтво, яким надзвичайно вправно володіють, зокрема, гончарі Полтавщини, а саме — Опішні. Побуваємо в Опішні й дізнаємося, як виготовляють глиняний посуд.
Прочитайте цікаві факти про гончарство
Читаючи, робіть позначки:
➕ — відома інформація;
➖ — інформація нова для мене;
❗ — інформація, що здивувала;
❓ — хочу більше про це дізнатися.
Ліпити з глини люди в Україні почали з давніх-давен.
Розквіту гончарства сприяла
наявність у надрах
українських земель високоякісних червоних, червонобурих і
світло-сірих глин. Адже глина — один
із найпоширеніших природних матеріалів
на території
нашої країни.
• Гончарство — це мистецтво обробки глини
та виготовлення з неї різноманітних
виробів — посуду,
іграшок, прикрас, сувенірів, а також цегли, кахлів тощо.
Кераміка
(від грецького слова “керамос”, що в перекладі
означає глина).
• Грудка гончарної глини, вода та кілька рухів рук гончаря,
і виникає справжнє диво —
з безформної маси глини
народжується чарівний виріб. Чого б не торкнулися вмілі
руки майстрів — усе сповнюється життям. Щойно вогонь
зробить виріб із крихкої
глини стійким і каменеподібним,
починається розписування.
• Їсти з керамічного посуду, як свідчить тисячолітній
досвід, дуже корисно. Він не псує
смаку їжі (на відміну
металевого та пластмасового). Гаряча страва в глиняному
посуді
довго зберігає тепло, а холодна — холод.
При смаженні страва не пригорає.
Чи була в тексті інформація, вже відома вам?
Які факти були для вас новими?
Про що захотіли більше дізнатися? Чому?
Перегляд відео “Мандруємо вдома. Опішня”
Що ви дізналися про Опішню?
Чим зацікавила вас ця місцевість?
Які факти здивували / зацікавили?
Чи захотілося побувати в цьому селищі? Де саме?
Вправа “Пригадай назву посуду”
Пригадайте відео з уроку "Мистецтво" про опішнянський посуд.
Допоможіть жевжикам дізнатися, як називають ці предмети побуту.
Уявіть собі, що під час подорожі, ви заблукали в густому непрохідному лісі. І ось перед вами з’явилося три дороги. Кожна може вивести з лісу за певних умов.
Прямо підеш — велике багатство знайдеш, але здоров’я втратиш. Ліворуч підеш — половину багатства знайдеш і половину здоров’я втратиш. Праворуч підеш — нічого не знайдеш, але здоров’я збережеш.
Як ви гадаєте, яка дорога, що виведе нас із лісу, правильна? Поясніть свої міркування.
У народі кажуть: “Немає щастя без здоров’я”. Як ви розумієте цей вислів?
Отже, щоб бути щасливими, треба дбати про своє здоров’я.
А для чого людині здоров’я?
Що треба робити, аби бути щасливими й радісними? Як берегти своє здоров’я?
Справді, щоб бути здоровими, треба вести здоровий і активний спосіб життя, а ще — виробляти корисні звички та уникати поганих, шкідливих.
Чи здогадалися ви, про що будемо говорити на уроці?
Сьогодні в нас буде незвичайна подорож, під час якої ми дізнаємося про деякі таємниці здоров’я. З’ясуємо, що таке постава, яка її роль у нашому житті та як її зберегти.
Вправа "Так - ні" НА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ ПОЗИТИВНО ВПЛИВАЮТЬ:
фізичні вправи;
часті хвороби;
чистота тіла та помешкання;
чисте повітря;
паління;
поганий настрій;
повноцінне харчування;
страхи;
недотримання розпорядку дня;
перевтома;
гарний настрій;
правильна постава.
Поєднайте частини речень. Як ви розумієте їх зміст?
Що таке постава і чим гарна постава відрізняється від поганої?
Постава — це звичне положення тіла людини у спокої та в русі. Постава в житті людини відіграє естетичну та функціональну ролі. Естетична функція постави полягає у створенні краси й гармонійності рухів. Люди з правильною поставою рухаються гарно й легко. І навпаки, ті, що мають порушення постави рухаються незграбно, важко.
Порушення постави супроводжуються серйозними і складними наслідками у функціонуванні організму. Відбувається це внаслідок стискання внутрішніх органів, порушення їх правильного розташування в організмі. Людям із неправильною поставою важче дихати, у них гірше працює серце та інші органи.
Формується постава у процесі зростання й розвитку дитини.
Упродовж понад 30 років до міста Кобеляки на Полтавщині приїздили люди із захворюваннями хребта. Заслужений лікар України Микола Касьян лікував їх і навчав запобігати хворобам. Розгляньте малюнки й розкажіть, які звички людини негативно впливають на її хребет (підр. с. 40, завд. 1).
Перевірте свою поставу. Для цього підійдіть до стіни, притисніть до неї обидві лопатки, потилицю, сідниці, ікри й п’яти. Покладіть одну руку на шийний вигин, а другу – на поперечний вигін хребта. Відстань між вигином хребта і стіною повинна дорівнювати ширині долоні.
Проаналізуйте свої звички й запишіть ті, які негативно впливають на ваш хребет. Поряд запропонуйте дії, які сприятимуть усуненню цих шкідливих звичок (зош. с. 21, завд. 1).
Якщо ви виконали усі завдання, то домашнього завдання для вас немає.
Комментариев нет:
Отправить комментарий