воскресенье, 14 февраля 2021 г.

 15.02.2021

Математика Урок 85 ( продовження)

Підручник с. 70 - 72


С. 69 Завдання 12. Звертаємо увагу, що художніх книг на 580 більше, ніж навчальних. Отже, навчальних на 580 менше.

1) .................... (кн.) – художніх ;

2) .......................... (кн.) – навчальних;

3) ..............................( кн.) – навчальних на одній полиці.

В.: 40 книжок.

С. 70 Завдання 13. 

1) ........................... (год) – тривала робота письменника;

2) .................. (год) -  тривало читання;

3) ................................ (год) – на стільки довше тривала робота письменника, ніж читання школяра.

В.: на на 453 години.

С. 70 Завдання 14. робота з геометричним матеріалом

1)              ....................................(м) – довжина читального залу;

2)              ........................................... (м) – Р бібліотеки.

В.: 68 м, 9 м.

1.                Виконання завдань з логічним навантаженням


С. 72 Завдання 16. Діти розглядають зразок аркуша і сторінки на с.68.

1)               .............................(арк.)

2)                ............................................ (арк.) 125 = 125, однакові

3)                 Щоб обчислити кількість прочитаних сторінок, слід виключити попередні сторінки, тобто: 34 – 10 = ..... (ст.) – прочитав Відчайдух,

 62 – 34 = .....( ст.) – прочитав Дзиґа,

.............(ст.) – на стільки більше прочитав Дзиґа. 

...............(арк.) - на стільки більше прочитав Дзиґа.

4)             ..........................( арк.)  - міститься в 1 см.  

240 сторінок = 120 аркушів, отже: ................................... (см)

5)              .................................... (ст.) – вирвалося. 

138 аркушів=276 сторінок, тому 276 -12 = 264 сторінки – залишилося.


Домашнє завдання  с 70 - 71 , завдання 15


Українська мова


Тема. Що я знаю про числівник.

Підручник с. 37 - 38, завдання 1 - 5

Завдання 1. Накреслити таблицю в зошит і записати словами числівники.


Завдання 2. Ящо забули правопис числівника, зверніться до словника.


Завдання 3. Не зневажайте підказкою.


Завдання 4.  Додайте ще й свій варіант важливої для вас дати.


Завдання 5. Час обирайте самостійно. Підказки  були в групі Viber в п`ятницю.


Якщо ви все виконали, то домашнього завдання немає.


Я досліджую світ


Тема. Чарівний світ килимів

Окрім землеробства та скотарства, українці займалися різними ремеслами й промислами. Українські ремісники виявляли неабиякі творчі здібності, виготовляючи різноманітні вироби.

Розгляньте малюнок-схему і скажіть, які види народних ремесел і художніх промислів ви побачили.

  • Чи є серед них знайомі вам? Які? Що ви про них знаєте?
  • З давніх-давен українські народні майстри передають із покоління в покоління таємниці свого ремесла. Недарма мистецтво нашого народу визнано одним із найбагатших у світі.

    Ми продовжуємо подорож Полтавщиною і завітаємо до унікального містечка, дізнаємося, чим воно унікальне та чим може нас здивувати.Здавна це селище було одним із центрів ткацтва, килимарства та вишивки, роботи місцевих майстрів відомі по всій Україні. Та особливо цінуються вироби з овечої вовни. Місцеві жителі навіть бачили естафету Олімпійського вогню. Усе це про унікальну Решетилівку.

    Отже, ми вирушаємо до решетилівських майстрів.

    • Що ви дізналися про це унікальне місце?
    • Чим славиться Решетилівка?
    • Що вас здивувало / зацікавило?
    • Про що захотіли дізнатися більше?
    • Килимкова математика
    • Решетилівські килими ручної роботи відомі в усьому світі. Вони створені в особливій техніці — без вузликів, а малюнок “читається” однаково з обох боків. За один робочий день майстриня може виткати не більше 10 см полотна. Скільки часу знадобиться для виготовлення килима довжиною 2 метри? (підр. с. 38, завд. 7).
    • Вправа " Утвори числа"
    • На килимку Жанна виклала картки з цифрами 1, 2, 3 і попросила свою подругу Руслану утворити з них усі можливі трицифрові числа. Ось як це зробила дівчинка: 123, 132, 213, 231, 312, 321.

      Утворіть трицифрові числа з цифр 8, 9, 7. Запишіть усі можливі варіанти (підр. с. 39, завд. 9 / зош. с. 20, завд. 3).

    • Перегляд відео “Полтавська майстриня відродила славу решетилівських килимів”



      • Що нового ви дізналися про створення килимів?
      • Як ви гадаєте, чи легко ткати килими?
      • Чи захотілося вам побувати в ролі майстрів / майстринь з виготовлення килимів?
      • Домашнє завдання
      • Виготовте власний килимок за інструкцією (підр. с. 39, завд. 8).
      • Якщо немає можливості попрацювати з нитками, створіть килимок із кольорового паперу в переплетенні кольоровими смужками. Бажано для цієї роботи взяти двосторонній кольоровий папір. Тоді отримаєте малюнок із двох боків.








Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...