12.02.2021
Математика
Урок 85 ( підручник с. 68 - 69.) № 8 - 11)
Тема. Письмове віднімання чисел із переходом
через розряд. Перевірка правильності обчислень
-
Сьогодні запрошую вас до бібліотеки і її таємниць. Ми
будемо вдосконалювати свої вміння розв’язувати задачі.
С.
68 Завдання
8.
Можна скористатися календарем, щоб перевірити
обчислення.
..................... ( дн.) – може тримати книгу.
С.
68 Завдання
9. Колективний аналіз умови з подальшим
самостійним розв’язуванням задачі.
.................................... ( ст.) – прочитав Дзиґа.
........................................ ( ст.) - більше
прочитав Дзиґа.
С.
69 Завдання
10. Робота з таблицею ( Для самоперевірки)
·
140, 150, 160, 170,
200, 210, 220, 230, 590, 600, 610.
·
222
·
231 – 209 = 22 (
сл.) тлумачних, 612 – 597 = 15 ( сл.) – іншомовних слів.
·
229 – 216 = 13 9
сл.) – тлумачних
·
1 орфографічний
словник, 5 – іншомовних слів
С.
69 Завдання
11.
Звертаємо увагу, що одне число «заховане».
1) ...........( кн.) – взяли з двох етажерок;
2) ............ ( кн.) –
залишилося.
Домашнє завдання С. 26 зошита, завдання 4,5
Українська мова
Тема. Розвиток мовлення Мій робочий день
- Пропоную переглянути відео
-
-
Що відбувається? Про що йде розмова?
-
Чи схожі дії Томмі зранку на ваші дії?
-
Котру годину ви бачите?
-
Котра година на годиннику?
-
О котрій годині Томмі обідає...?
Тема уроку: описуємо
свій робочий день або розпорядок дня
Працюємо зі сполученням слів : розпорядок робочого дня
-
Лексичне значення; орфограма (роз, без); будова
слова розпорядок; сполучення іменника
і прикметника (рід і число)
Котра година зараз на годиннику, що у вас вдома?
-
Зверніть увагу, що
я питаю вас про час, використовуючи словосполучення
§
Котру годину ви бачите?
§
Котра година ?
§ О котрій годині?
-
Моделюємо
мовленнєві ситуації. Діалоги в парах:
- - Правила використання числівників під час називання часу
Письмо для себе. Розвиваємо писемне мовлення і
уміння будувати речення з
числівниками, що визначають час
Запишіть свій розпорядок, відповідаючи на питання
Мій робочий день
1. О котрій годині ти прокидаєшся?
2. О котрій годині ти снідаєш?
3. О котрій годині розпочинаються уроки в школі?
4. О котрій годині ти приходиш зі школи?
5. О котрій годині ти обідаєш?
6. О котрій годині ти відпочиваєш?
7. О котрій годині ти робиш домашнє завдання?
8. О котрій годині ти допомагаєш в домашніх справах?
9. О котрій годині ти готуєшся до сну?
( Речення записуй повні, числівники - словами)-
Я досліджую світ
Тема. Мистецтво спілкування
Відновіть прислів’я (зош. с. 20, завд. 1).
Мистецтво
Тема уроку “Заряд бадьорості”
Веселі вулиці
Уявіть, що ви потрапили в незнайоме місто, роззираєтеся навкруги.
• Що бачите? На що передусім звертаєте увагу?
• Як ви відрізняєте одне від одного міста, селища, вулиці?
У кожному місті є свої цікавинки. В Україні є усміхнене місто — Одеса. Щороку 1 квітня тут відбувається яскравий фестиваль сміху “Гуморина”, інші веселі заходи. Здається, вулиці цього міста привітно усміхаються за будь-якої погоди.
Знайомимося з композитором
Йоганн Штраус — австрійський композитор, скрипаль, диригент. Народився у Відні.
У 1844 році організував власний концертний ансамбль, який потім переріс в оркестр і незабаром приніс популярність Штраусу як диригенту й композитору.
Шалену популярність Штраус здобув неповторним стилем своєї гри. Він одночасно грав на скрипці й управляв оркестром.
Штраус — найвидатніший майстер віденського вальсу й віденської оперети. Написав близько 500 творів танцювальної музики (зокрема 168 вальсів, 117 польок, 73 кадрилі, 43 марші, 31 мазурку, 15 оперет, комічну оперу і балет)
Ще за життя Йоганн Штраус так прославився, що його 70-й день народження в 1895 році святкувала вся Європа
Коли ходиш вуличками Одеси, то, здається, чуєш веселу музику. Наприклад таку.
Полька Йоганна Штрауса "Піцикато"
Комментариев нет:
Отправить комментарий