пятница, 12 февраля 2021 г.

 12.02.2021

Математика

Урок 85 ( підручник с. 68 - 69.) № 8 - 11)


Тема. Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень


-                     Сьогодні запрошую вас до бібліотеки і її таємниць. Ми будемо вдосконалювати свої вміння розв’язувати задачі.


С. 68 Завдання 8.

Можна скористатися календарем, щоб перевірити обчислення.

..................... ( дн.) – може тримати книгу.

С. 68 Завдання 9.  Колективний аналіз умови з подальшим самостійним розв’язуванням задачі.

.................................... ( ст.) – прочитав Дзиґа.

........................................ ( ст.) - більше прочитав Дзиґа.

С. 69 Завдання 10. Робота з таблицею  ( Для самоперевірки)

·                   140, 150, 160, 170, 200, 210, 220, 230, 590, 600, 610.

·                   222

·                   231 – 209 = 22 ( сл.) тлумачних, 612 – 597 = 15 ( сл.) – іншомовних слів.

·                   229 – 216 = 13 9 сл.) – тлумачних

·                   1 орфографічний словник, 5 – іншомовних слів

С. 69 Завдання 11.

Звертаємо увагу, що одне число «заховане».          

1) ...........( кн.) – взяли з двох етажерок;

2) ............ ( кн.) – залишилося.


Домашнє завдання С. 26 зошита, завдання 4,5

Українська мова

Тема. Розвиток мовлення Мій робочий день 

-         Пропоную переглянути відео 



-        


-          Що відбувається? Про що йде розмова?

-          Чи схожі дії Томмі зранку на ваші дії?

-          Котру годину ви бачите?

-          Котра година на годиннику?

-          О котрій годині Томмі обідає...?

 

Тема уроку: описуємо свій робочий день або розпорядок дня

Працюємо зі сполученням слів : розпорядок робочого дня

-         Лексичне значення; орфограма (роз, без); будова слова розпорядок; сполучення іменника і прикметника (рід і число)

Котра година зараз на годиннику, що у вас вдома?

-         Зверніть увагу, що я питаю вас про час, використовуючи словосполучення

§  Котру годину ви бачите?

§  Котра година ?

§  О котрій годині?

 -         

Моделюємо мовленнєві ситуації. Діалоги в парах:

-        -         Правила використання числівників під час називання часу 


Письмо для себе. Розвиваємо писемне мовлення і

уміння будувати речення з числівниками, що визначають час

Запишіть  свій розпорядок, відповідаючи на питання

Мій робочий день

1. О котрій годині ти прокидаєшся?

2. О котрій годині ти снідаєш?

3. О котрій годині розпочинаються уроки в школі?

4. О котрій годині ти приходиш зі школи?

5. О котрій годині ти обідаєш?

6. О котрій годині ти відпочиваєш?

7. О котрій годині ти робиш домашнє завдання?

8. О котрій годині ти допомагаєш в домашніх справах?

9. О котрій годині ти готуєшся до сну?


( Речення записуй повні, числівники - словами)-         

Я досліджую світ

Тема. Мистецтво спілкування

Відновіть прислів’я (зош. с. 20, завд. 1).

  • Як ви розумієте зміст кожного з них? Розкажіть.
  • Чи здогадалися, про що йтиметься на нашому уроці?

Зі словами треба поводитися обережно, зважати на те, у якому випадку яке слово можна вжити, а яке — ні, що можна сказати, а про що краще промовчати, бо “слово — не горобець, вилетить — не спіймаєш”. Горобця важко впіймати, але все ж можна. А от сказане слово — ні. Воно вилетіло з твоїх вуст і подалося у світ, його почули люди.

Слово має надзвичайну силу і владу. Воно може нести важливу інформацію, а може образити і скривдити людину.

Послухайте історію і вставте чарівні слова.

Мама попросила Маринку піти до тітки Ліди по книжку. Маринка тихенько 

постукала у двері, зайшла у квартиру і сказала: … (.). Тітка Ліда саме відпочивала.

 Дівчинці стало незручно і вона сказала: … (., .). Тітка Ліда дала дівчинці книжку. 

Маринка сказала: … (. .).

Онлайн - вправа

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/13/media1

Відновіть і запишіть прислів’я (підр. с. 38, завд. 4).

  • Як ви його розумієте? Поясніть.
  • Слухання притчі “Сила слова”


    • Що захотіли зробити жабенята?
    • Як ви думаєте, чому не всім жабенятам вдалося зробити задумане?
    • У кого вийшло зробити задумане? Чому?
    • Чи могла б кінцівка притчі бути іншою? Якою саме?
    • Якби ви були автором / авторкою притчі, яку частину змінили б?
    • Доберіть слова, які надихнули б жабенят.
    • Розгляньте малюнки. Поміркуйте, як слова вплинуть на подальші дії 
    • персонажів (підр. с. 38, завд. 5).
    • Пригадайте ситуації з власного життя, коли слово іншої людини додало вам сили.
    •  Як це було? Розкажіть.
    • Вдало дібране слово завжди буде влучним, спричинить бажаний результат. 

      Тому не можна говорити, спершу не оцінивши наслідків, які можуть спричинити

       наші слова. Слово — сила, і тільки якщо вона буде розумною, вона 

      працюватиме на добро.

      Розфарбуйте різними кольорами прямокутники: синім — зі словами, що

       надихають, дають сили, зеленим — з тими, від яких стає сумно, крається 

      серце (зош. с. 20, завд. 2).

      Справді, слова бувають теплі, щирі, лагідні й добрі. Вони можуть втішити й 

      зігріти людину, надати їй сил, звеличити, розрадити і заспокоїти. Інколи вам

       може бути гірко й боляче, ви сповнені відчаю і зневіри, та варто комусь підійти 

      і сказати щиро й від душі слова розради, і вам стане легше, ви повірите в себе, 

      заспокоїтеся, і світ стане лагідним і привітним. Це так важливо! 

      “Добре слово ліпше за готові гроші” — каже народна мудрість. Інколи й гроші 

      не можуть зарадити біді, а от щире, добре і привітне слово — може! Добрі 

      слова треба говорити від усієї душі, щиро, палко, щоб людина повірила в них. 

      Тоді вони несуть у собі любов, радість, спокій і щастя.

      Похваліть себе, використовуючи найприємніші для себе слова. 

      Запишіть їх (зош. с. 20, завд. 4).

Мистецтво

Тема уроку “Заряд бадьорості”

Веселі вулиці 

Уявіть, що ви потрапили в незнайоме місто, роззираєтеся навкруги. 

• Що бачите? На що передусім звертаєте увагу? 

• Як ви відрізняєте одне від одного міста, селища, вулиці?

 У кожному місті є свої цікавинки. В Україні є усміхнене місто — Одеса. Щороку 1 квітня тут відбувається яскравий фестиваль сміху “Гуморина”, інші веселі заходи. Здається, вулиці цього міста привітно усміхаються за будь-якої погоди.

Знайомимося з композитором 



Йоганн Штраус — австрійський композитор, скрипаль, диригент. Народився у Відні.

 У 1844 році організував власний концертний ансамбль, який потім переріс в оркестр і незабаром приніс популярність Штраусу як диригенту й композитору. 

 Шалену популярність Штраус здобув неповторним стилем своєї гри. Він одночасно грав на скрипці й управляв оркестром. 

Штраус — найвидатніший майстер віденського вальсу й віденської оперети. Написав близько 500 творів танцювальної музики (зокрема 168 вальсів, 117 польок, 73 кадрилі, 43 марші, 31 мазурку, 15 оперет, комічну оперу і балет)

Ще за життя Йоганн Штраус так прославився, що його 70-й день народження в 1895 році святкувала вся Європа

Коли ходиш вуличками Одеси, то, здається, чуєш веселу музику. Наприклад таку.

Полька  Йоганна Штрауса "Піцикато"

Чим полька відрізняється від інших танців? 
• Який темп польки — повільний, швидкий, помірний? 
• Музика написана у мажорі чи мінорі? 
• Які ще слова допоможуть розповісти про польку? 

 Полька — швидкий, жвавий парний танець. Полька означає “половинний крок”, саме цей рух і є основним рухом танцю. Його батьківщиною вважають Чехію. Нині існують польки угорська, німецька, шведська, фінська, польська, і навіть уругвайська, бразильська та канадська.

Знайомимося з художницею


Євгенія Гапчинська — українська художниця. Постачальник щастя № 1 — так вона себе називає. Її роботи легко впізнає будь-хто — дивовижні життєрадісні малюки, сюжети взяті з дитинства. Художниця брала участь у понад 35 виставках, вона має персональні галереї в Києві, Дніпрі та Одесі. Роботи Євгенії продаються дорожче за твори інших сучасних українських художників. Є. Гапчинська співпрацює з видавництвом “А-ба-ба-га-ла-ма-га”, зокрема проілюструвала книжку Івана Малковича “Ліза та її сни”. 2010 року книжка “Піратські історії”, яку проілюструвала Євгенія Гапчинська, потрапила до каталогу найкращих дитячих книжок світу “White Ravens 2010”.
 Бешкетники 
Послухайте польку Штрауса "Трік - трак":



Що хочеться робити під такий музичний супровід? Можливо, щось бешкетне, як-от на картині Євгенії Гапчинської? 


• Розкажіть історію, мить якої схопила художниця. • Як ви думаєте, чи можна почути в картині польку “Трік-трак”? • Послухайте польку Йоганна Штрауса-сина “Трік-трак” іще раз. Що ви уявляєте? Намалюйте картинку-ілюстрацію до музики. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...