11.02.2021
Українська мова
Тема. Числівники, які відповідають на питання котрий? . Вірш "Паротяг"
Досліджуємо медіа. Взаємодіємо усно.
Перегляд відео
-
Переглянь відео і порахуй потяги? Скільки їх?
-
Що перевозили в першому вагоні?
-
У котрому вагоні
везли колоди?
-
У котрому вагоні спали коти?
-
У котрому перевозили молоко?
Активізуємо
минулий досвід і знання дітей.
-
Чи їздив ти коли-небудь у поїзді?
-
Які почуття виникали у тебе під час подорожі?
Чи сподобалась тобі ця мандрівка?
Уяви, що ти їдеш у потязі. Який вагон обереш — перший, другий, третій? Чому?
Працюємо з підручником. Читаємо правило с. 35
Досліджуємо мовлення.
Працюємо з підручником, ст. 35, завдання
1.
- Прочитаємо слова. Запишіть числівники парами за зразком.
Робота зі словом поїзд
-
лексичне значення
-
звуко-буквений аналіз
-
форма слова
-
будова слова, спільнокореневі слова
-
синоніми до слова
Перевір себе: Споріднені слова: їздити, поїздка, поїздочка, поїздовий.
Синоніми: потяг, паротяг,
паровоз, експрес.
Працюємо в робочому зошиті.
Завдання 1, ст. 20
Працюємо з
літературним твором. Тема і головна думка. Художні засоби. Порівнюємо вірш і малюнок.
-
Передбачення змісту за назвою та малюнком
o
Чому це вірш? Хто його автор?
o
Де відбуваються події ?
o
Чому ви так вирішили?
Слухання вірша
o
Які ваші враження від вірша?
o
Що ви відчували,
коли слухали вірш? На що звернули увагу?
o
Чи хотіли
б ви проїхатись на такому паротязі?
o
Які слова для вас незрозумілі ?
Читаємо вірш самостійно
Формуємо навички свідомого читання.
Порівнюємо вірш і малюнок. Аналізуємо художні засоби.
Повторне читання
вірша.
Завдання: знайти уривки із вірша, що відповідають змісту малюнка і зображеним на ньому героям і зачитати
o
Що є в вірші,
чого немає на малюнку?
o
Що не відповідає змісту вірша?
- Які художні засоби є у вірші?
Стіна слів : художні засоби
o
Порівняння
o
Переносне значення
слів
o
Слова-ознаки, що описують предмет
(епітети)
-
Що сказав у вірші про паротяг
автор, які смачні словосполучення ви знайшли?
-
Знайдіть слова,
що вжиті в переносному значенні
Досліджуємо зміст вірша ставимо
питання автору ( 1 -2).
Друкований зошит, с 20, завдання 2
Домашнє завдання на вибір
- Завдання під віршем, ст. 36 у підручнику " Письмо для себе"
завдання 3, ст.20 , у робочому зошиті.
Я досліджую світ. Урок 1
Подорожуємо Полтавою.
Сьогодні ми помандруємо до Полтави та дізнаємося, чим славиться це місто.
Вправа “Читання з позначками”
Прочитайте цікаві факти про Полтаву.
Під час читання робіть позначки:
·
Чи була серед
фактів інформація, яку ви вже знали?
·
Які факти були
для вас новими?
·
Про що захотіли
більше дізнатися? Чому?
·
Обчисліть,
на скільки відстань від Полтави до Києва довша,
ніж протяжність
області із заходу на схід.
Перегляд відео “День Полтави: екскурсоводка розповіла
про цікавинки міста”.
·
Що нового ви дізналися про Полтаву?
· Яка інформація вразила / здивувала?
Чи захотілося побувати в цьому старовинному місті?
Жевжики вирішили розважитися й пограти
у слова. Вони утворювали ланцюжок зі
слів — назв населених пунктів України. Кожне
наступне слово мало починатися з
останньої літери попереднього. Пограйте з однокласниками та однокласницями в таку саму гру (підр. с. 37, завд. 1).
Запишіть у звичайний зошит назви міст.
Захопившись чудовою грою, жевжики незчулися,
як опинилися перед Полтавським
драматичним театром імені Миколи Гоголя. Афіша
на будівлі заінтригувала їх.
Сформулюйте і запишіть запитання за змістом
афіші (підр. с. 37, завд. 2).
Поставте запитання однокласнику / однокласниці
та послухайте відповідь.
Кого ще з персонажів казки ви хотіли б зобразити на афіші?
Театральна математика
Группа школярів прийшла до Полтавського
драматичного театру на виставу “Спляча
красуня”. У них є 9 квитків по 30 грн і декілька квитків по 40 грн. Скільки квитків по 40 грн мають школярі, якщо за всі квитки вони заплатили 390 грн?
Скільки школярів прийшло на виставу?
Онлайн - вправа "Пригадай"
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/11/media1
Слухання
аудіоказки Шарля Перро “Кіт у чоботях”
|
Послухайте уважно казку. Поміркуйте, у яких випадках мистецтво слова стало у пригоді головному персонажу. Онлайн - вправа "Вірю - не вірю" https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/11/media2 |
Я досліджую світ. Урок 2
Тема. Шукаємо слова-невидимки.
Сьогодні ми поговоримо про рекламу як про одне з найвпливовіших джерел інформації. Дізнаємося про історію виникнення реклами і про те, як вона може вплинути на рішення й поведінку людини.
Реклама — це поширення відомостей про товари, послуги, щоб привернути увагу покупців або споживачів.
Види реклами:
Λ
·
А для чого ж тоді рекламують
шкідливі товари?
·
Які продукти не потребують реклами?
Мистецтво "Керамічні історії"
Опішнянська
кераміка — традиційна
українська кераміка із смт. Опішні на Полтавщині, одного з найбільших осередків
гончарства в Україні.
Ця кераміка
дуже давня: археологічні знахідки
на околицях Опішні
свідчать про те, що територія
селища була заселена ще в добу неоліту. Саме тоді керамічний посуд набував
поширення.
Сучасні опішнянські
майстри зберегли багате різноманіття форм керамічних виробів, а поряд із
традиційними національними з’явилися й нові — вази, декоративні блюда тощо.
·
Який посуд вам подобається більше —
фаянсовий чи керамічний? Чому?
· Чим
відрізняється фаянсовий і керамічний посуд? Формою? Забарвленням? Тим, як
зберігає тепло?
·
Коли краще використовувати фаянсовий
посуд, а коли — керамічний? Чому?
·
Чи можна за формою посуду сказати, що з
нього зазвичай їдять?
· Яка назва
традиційного українського посуду?
Чи використовуємо ми
його у повсякденні? Коли саме?
Розгляньте
глиняні вироби та елементи опішнянського розпису
·
Чим незвичайні ці вироби майстрів
української кераміки?
·
Хто їх персонажі?
·
Що вам особливо сподобалося?
·
Як упізнати опішнянську кераміку? Чим
вона особлива?
Послухайте
українську народну пісню-небилицю “ Танцювала риба з раком” (обробка Світлани
Садовенко).
Небилиця — те,
чого немає в дійсності; неправда, вигадка, нісенітниця. Невелике оповідання чи
вірш розважального змісту, комізм якого будується на каламбурі.
Танцювала риба з раком,
А петрушка з пастернаком,
А цибуля з часником,
А дівчина з козаком!
Цибуля дивується,
Як хороше танцюється.
Ходить гарбуз по городу —
Питається свого роду:
— Ой чи живі, чи здорові,
— Всі родичі гарбузові,
Обізвалась жовта диня:
— Ой я твоя господиня;
— Обізвались огірочки:
— А ми твої сини й дочки!
Обізвались буряки,
Гарбузові свояки:
— Усі живі і здорові,
— Всі родичі гарбузові!
Домашнє завдання на вибір:
1 вивчити і заспівати пісню
2 Намалювати посуд з опішнянським орнаментом
Для зразка фото:
Комментариев нет:
Отправить комментарий