19.01.2021
Математика
Урок 71
Тема. Віднімання виду 120 - 50 частинами: способом розкладання від'ємника на зручні доданки
1.
Хвилинка
каліграфічного письма
Запишіть усі круглі числа третьої сотні
2.
Вправляння в
обчисленні виразів з діями різних ступенів.
Вправа 1. Кругові вирази
Повідомлення теми й мети уроку
Одеський оперний театр відомий не тільки в Україні, а й за кордоном.
Сьогодні ми здійснимо заочну екскурсію до театру й навчимося віднімати
частинами.
4.
Уведення в тему
Завдання 2.
Розгляньте способи обчислення виразу за схемою. Поясніть перед дзеркалом, як
закінчити обчислення.
(Звертаємо увагу,
що від’ємник треба розкласти на два зручні доданки так, щоб відняти його
частинами)
5.
Робота з підручником
Завдання 3. Усно
Завдання 4. Доповни ряди чисел. ( Спочатку шукаємо закономірність, а потім – доповнюємо:
1) Завдання 5. «Математика самостійно». Знайти й записати по дві рівності за зразком.
Завдання 6 . Усні
обчислення.
Завдання 7. Працюємо з таблицею.
- Подивіться на короткий запис. Які дані нам
відомо?
- Складіть задачу за таблицею.
- Що маємо знайти?
- Що треба знати, щоб дати відповідь
на головне запитання?
- Чи можемо ми знайти скільки коштує
монета тепер одразу? Що треба спочатку знайти?
Фізкультхвилинка
Завдання 8.
- Прочитайте умову задачі.
- Що нам відомо?
- Що маємо знайти?
- Що треба знати, щоб дати відповідь
на головне запитання?
Завдання 9.
-
Який компонент невідомий у 1 рівнянні? 2? 3?
-
Розв`яжіть рівняння з невідомим зменшуваним.
Робота в друкованому зошиті
Завдання 1.Обчисліть вирази в ланцюжках
8.
Виконання завдань з
логічним навантаженням
Завдання 10.
9.
Домашнє завдання
Завдання 2, 3
друкованого зошита, с. 8.
Рефлексія
На уроці я:
Дізнався/дізналася…
Зрозумів/зрозуміла…
Найскладніше мені
було…
Я досліджую світ
Урок 1. За посиланням:
https://svitdovkola.org/3/lessons/18.1
Урок 2. За посиланням:
https://svitdovkola.org/3/lessons/18.2
Українська мова
Тема. Змінювання прикметників за родами і числами
Уводимо в тему Досліджуємо
мовлення.
- Пропоную відвідати подію: Фестиваль корисних смаколиків
- Чи відвідували ви такі фестивалі?
Фестиваль (фр. festival - свято, лат.
festivus — святковий, веселий) — масове святкове дійство, що включає огляд чи
демонстрацію досягнень у певних видах мистецтва (музика, театр, кіно,
естрада);[1] вид подієвих туристичних ресурсів. Спочатку виникли музичні
фестивалі (Велика Британія, поч. XVIII ст.); міжнародні фестивалі набули
поширення у ХХ ст.
-
Знайдіть у назві фестивалю прикметник
-
До якого іменника він відноситься?
-
Запишіть до зошиту це словосполучення -
корисні
смаколики
-
Визначте число іменника
- Запам`ятайте, що і прикметник має таке саме число, бо
він вказує на ознаку цього предмета
- Змініть число іменника і прикметника відповідно
Оголошуємо тему уроку: досліджуємо зміну прикметників за числами і за родами
Працюємо із визначенням с.
13 підручника
-
Розглядаємо таблицю
-
Відповідаємо на питання (читаємо інформацію в
таблиці)
-
Доповнюємо таблицю прикладами з довідки та власними прикладами
Досліджуємо мовлення
Спостерігаємо утворення прикметників завдання
2 підручника
Словотворча робота , виконуємо завдання до вправи 2
-
Прочитайте, що може бути в будинку із соломи?
-
За зразком складіть речення про будинок із каменю, або металу, або глини тощо
Досліджуємо медіа
- Подивіться казку
«Зайчикова хатка» із завданням
-
Запишіть назви хаток, які були у героїв прикметник +іменник
- Чому вони мали таку назву?
Досліджуємо мовлення.
Спостерігаємо утворення прикметників від іменників завдання 1 друкованого зошиту
Завдання 2 друкованого зошиту
Послухайте або подивіться фрагменти про Паддінгтона ( за бажанням)
Досліджуємо мовлення Спостерігаємо утворення словосполучень і зміну закінчення завдання 3 зошита
Домашнє завдання
друкований зошит, завдання № 5
-
Склади за зразком розповідь про життя вигаданого тобою
героя в одному з будиночків ( з соломи, з дерева, з каменю).
-
Придумай, якими речами користується твій герой, у
які ігри грає, які в нього друзі. Познач закінчення прикметників
Комментариев нет:
Отправить комментарий