18.01.2021
Математика
Підручник , с. 18 - 21
Урок 70
Тема. Додавання виду 70 + 60, 260 + 50
частинами. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного
1.
Хвилинка
каліграфічного письма
Запишіть усі круглі числа другої сотні
2.
Усний рахунок
Завдання 1. Скільки не вистачає
до гривні у кожному гаманці?
Завдання 2. Скільки ще залишилося пройти чайкам, якщо до тіні треба пройти 2 м?
Завдання 3. Гра «Кмітливі козачки»
Уведення в тему
Завдання 4.
Розгляньте способи обчислення виразів за схемами. Поясніть, як
закінчити обчислення.
5.
Робота з
підручником
Завдання 5.
Завдання 6.
- Прочитайте умову.
- Що нам відомо?
- Що маємо знайти?
- Що треба знати, щоб дати відповідь
на головне запитання?
- Чи можемо ми знайти скільки
лежаків у одному ряду?
Завдання 7.
- Прочитайте умову.
- Що нам відомо?
- Що маємо знайти?
Завдання 8 ( 1). Цікавинки про Чорне море.
Обчисліть вираз зі змінною, щоб дізнатися найбільші висоту і довжину хвиль.
Робота в друкованому зошиті
Завдання 2.
Обчислення за зразком.
Фізкультхвилинка
8.
Виконання завдань з
логічним навантаженням
Завдання 8 ( 1), 9.
9.
Домашнє завдання
Завдання 4,5,6, с. 7 друкованого
зошита.
Я обіцяла показати, що таке драгонбот:
Рефлексія
На уроці я:
Дізнався/дізналася…
Зрозумів/зрозуміла…
Найскладніше мені
було…
Мені не вдавалося,
а тепер можу…
Я досліджую світ
Урок за посиланням:
https://svitdovkola.org/3/lessons/17.7
Українська мова
Тема. Словосполучення прикметників з іменниками.
Переглянь мультфільм:
Досліджуємо медіа.
-
Що це за медіаповідомлення?
-
Яка мета
цього мультфільму?
-
Що
привернуло твою увагу?
-
Що ти думаєш та відчуваєш під час перегляду цього мультфільму? Поділися враженнями від побаченого.
-
Чим поділився персонаж зі своїм другом? Як би ти вчинив/вчинила у подібній ситуації?
-
Як можна
назвати цей мультфільм?
-
Що таке дружба? Чи є у тебе друзі?
Хто твій найкращий друг?
Чи була у твоєму житті ситуація, коли ти ділився/ділилася з друзями
речами? Розкажи про це.
Запиши 10 слів - прикметників, які описують справжнього друга.
Досліджуємо мовлення. Утворюємо
словосполучення за змістом оповідання "Каблучка".
https://www.liveworksheets.com/xb1492794rt
-
Утвори словосполучення іменника з прикметником. Відшукай загублені у ставку
скарби.
З'єднай іменники з відповідними прикметниками. Після фінішу натисни зліва зверху - перевірити. Тоді ти оціниш себе сам.
Письмо для себе (на вибір) с. 13.
1. Знайди в
оповіданні опис ручки. Випиши речення. Опиши свою ручку, вживаючи прикметники.
2. Випиши виділені словосполучення і установи зв’язок слів.
Активності :
ØØ Вправа 4 друкованого зошита (с.9).
Запиши словосполучення парами за зразком. Підкресли прикметники. Обведи власні назви.
Ø Вправа 5 друкованого зошита (с.9).
Утвори словосполучення зі словами в дужках. Запиши за зразком.
Ø Вправа 6 друкованого зошита (с.9).
Спиши, вибираючи з дужок потрібні слова та замінюючи виділені словосполучення на словосполучення прикметник + іменник.
Домашнє завдання
Вправи 3, 4, 5 друкованого зошита (с.6).
Для тих, у кого немає вдома друкованого зошита - описати сьогоднішній день ( не менше 5 речень), знайти в ньому сполученні іменників з прикметниками, встановити зв`язок між словами.
Головне, що ти маєш запам`ятати з уроку!
У реченні прикметник зв’язаний з іменником, тому що вказує на ознаку цього предмета.
Прикметник та іменник утворюють словосполучення.
Головним словом у ньому є іменник .
Питання ставляться від іменника до прикметника.
Прикметники змінюються за числами і родами.
У словосполученні число і рід прикметника та іменника однакові.
Дружба – це найцінніший скарб.
Комментариев нет:
Отправить комментарий