четверг, 14 января 2021 г.

 15.01.2021

Математика

Підручник , с 15 - 18

Урок   69  

Тема. Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду 300 - 70. Задача на знаходження четвертого пропорційного (другий вид)

1.     Хвилинка каліграфічного письма

Запиши одиниці вимірювання довжини від найменшої до найбільшої.

2.     Усні обчислення

Завдання 1. Гра «Правда – неправда»

Завдання 2. Знайди різницю. Вона є однаковою для кожної пари чисел.

3.         Уведення в тему

Завдання 3. 

Розгляньте способи обчислення виразів за схемами. Поясніть перед дзеркалом, як закінчити обчислення.

5.     Робота з підручником

 Завдання 4. 

Потренуйся обчислювати усно.

            Завдання 5. 

            Завдання 6.

           -  Прочитайте умову.

           - Що нам відомо?

           - Що маємо знайти?

           - Що треба знати, щоб знайти периметр другої клумби?

           - Чи можемо ми знайти сторону клумби?

           - Знайди периметри другої та третьої клумб.

Фізкультхвилинка

6.     Знайомство із задачею на знаходження четвертого пропорційного.

           Завдання 7

7.     Домашнє завдання

Завдання 3, 4, с. 5 друкованого зошита.

ІІІ. Підсумок уроку

Рефлексія

На уроці я:

Дізнався/дізналася…

Зрозумів/зрозуміла…

Найскладніше мені було…

Мені не вдавалося, а тепер можу…

На наступному уроці я хочу…

 Я досліджую світ 

Урок за посиланням:

https://svitdovkola.org/3/lessons/17.6


Українська мова

Тема. Словосполучення прикметників з іменниками. Оповідання «Каблучка» ( Дмитро Кузьменко) 

Уводимо в тему. Взаємодіємо за методом входження в картину.




-         Що відбувається?

-                  Чому ти так думаєш?

-                  Де і коли відбуваються події?

-                  Що ти ще думаєш?

-                  Що б ти робив, якби опинився у цій картині? Що б змінив?

-                 Куди треба поставити квіти, щоб вони не зів’яли? вазу).

         Які бувають вази? 

Працюємо із реченням с. 10 підручника завдання 1

-          Читаємо .

-          Записуємо речення до зошита.

-          Визначаємо головні члени речення.

Читаємо текст-пояснення.

-          З яким словом пов’язане слово скляна

-          На що вказує прикметник? 

-          Що утворюють прикметник та іменник, коли вони пов’язані між собою за змістом? 

-          Зверніть увагу!

Головним словом у ньому є іменник Х . Став питання від іменника до прикметника. У словосполученні число і рід прикметника та іменника однакові.

Досліджуємо  мовлення.   Працюємо  за   підручником  (с.   11  завдання 2). Вибираємо один стовпчик.

Досліджуємо мовлення. Редагуємо.

-        Визнач       число         та      рід    іменника.   Відредагуй         закінчення прикметника. Запиши утворені словосполучення.

Працюємо з друкованим зошитом (ст. 8, вправа 1).

-          Запиши прикметники в таблицю.

До     п’яти прикметників      добери       іменники    і        запиши словосполучення за зразком.

Працюємо з текстом  (с.11-13 підручника).

Прочитай  назву оповідання.         Як     ти      розумієш   слово «каблучка»?

-          Чи є у тебе каблучка? У кого з твоїх рідних є каблучки?

-          Чому люди носять каблучки?

Як ти думаєш, про що йтиметься в цьому оповіданні?

Читаємо по частинах 

Обговорюємо оповідання за запитаннями.

-   Чи сподівалися ви, що будуть такі події у оповіданні?

-   Що ви відчували, коли читали оповідання?

З’ясовуємо значення слів. Повторне читання тексту.

Аналізуємо зміст оповідання.

-          Як звати персонажів оповідання? 

-          Хто загубив каблучку? 

-          Куди впав перстень? (

-          Хто допомагав дівчинці шукати каблучку? 

-          Чому Софійка собі подумки докоряла?

      -          Звідки у Аліни з’явилася каблучка? (Знайшла у пісочниці).

-          Чому Софійка віддала Аліні свою ручку?

-          Чи можна Софійку вважати справжньою подругою? Чи є Аліна вірною подругою Софійки?

-          Чи справжня подруга може відібрати улюблену і пам’ятну річ?

-          Що б сталося, якби дівчинка не віддала каблучку?

-          Як би ви вчинили на місці дівчинки?

-          Яка тема цього оповідання?

-          Яка головна думка тексту?

-Три чому:

   Чому Софійка взяла каблучку в Аліни?

   Чому Аліна попросила в Софійки саме ручку?

Чому Софійка її віддала?

Точка зору.

-          Перекажи оповідання від імені Софійки чи Аліни.

Чим відрізнятимуться розповіді?
Домашнє завдання. С. 8 - 9 зошита, завдання 2 - 3.


Мистецтво.

Музика на прогулянці


·      Пригадайте, яка музика  звучить  у вашій  душі  на  прогулянках. Чи  завжди  одна й та сама? Чому?

·      У яку погоду вам подобається гуляти? У  радісну й сонячну? У похмуру, коли тихо   і можна поміркувати? Коли йде дощик? У туман? Яка музика в яку погоду згадується?

Ваш настрій може збігатися з настроєм погоди, а може бути інакшим…


Знайомимося з композитором




Джордж Гершвін — американський композитор. Народився в районі Бруклін у Нью- Йорку, у сім’ї емігрантів з України.

Коли Джорджу було шість років він познайомився з відомим у майбутньому американським скрипалем  Максом Розенцвейгом. У домі Розенцвейга, який був старшим   за Джорджа, він сам навчився грати на фортепіано: підбирав на слух популярні мелодії, намагався писати музику. Але одного разу в домі Гершвінів з’явилося фортепіано — батьки купили його для старшого брата Джорджа Айри. Яке ж було здивування батьків, коли молодший брат за короткий час досяг таких великих успіхів у грі на інструменті, що залишив брата  далеко   позаду.   На   превелику   радість   братів   було   вирішено,   що   займатися   на фортепіано буде Джордж.

Хлопчик був норовливий, тому за два роки навчання змінив чотирьох учителів. І тільки Чарлз Хамбіцер виявився саме тим учителем, який був потрібен майбутньому композитору. 

Музичну мову Гершвіна можна описати як безпосередню, барвисту, з нотками гумору. Головне місце в його творчій кар’єрі посіли мюзикли, які він дуже любив, і  в  які  вкладав  усю душу.

Більшість творів композитор написав у співавторстві зі своїм старшим братом, поетом Айрою. Цей творчий тандем протягом десятьох років був найпродуктивнішим на Бродвеї.

Найвдалішим їхнім шоу було “Of Thee I Sing”. За це шоу брати отримали Пулітцерівську премію, яка вперше була присуджена музичній постановці.

Джордж Гершвін був одним із тих рідкісних музикантів, для якого музика була повітрям, яким він дихав, їжею, яка його насичувала, напоєм, який освіжав. Музика була тим, що він відчував,  почуттям,  яке  його  наповнювало. Те,  що  він зробив,    внесок не  лише  в американську музику, а й у музичну скарбницю всього світу.

Прогулянка містом Лева

Сьогодні й ми здійснимо незвичайну прогулянку вулицями Львова. Спочатку послухайте музику, яка буде її супроводжувати.


“Прелюдія № 3 для фортепіано” Джорджа Гершвіна.


·      

П


оПоміркуйте, чи можна назвати цю музику незвичайною. Чому?

·      Уявіть, якою має бути прогулянка під таку музику.

·      Як звучить музика? Легко чи складно рухатися під неї?



Знайомимося з художником

Сергій Цемрюк — художник, львів’янин, який уміло передає дух і атмосферу міста Лева. Художника добре знають у Польщі, Словенії, США, Канаді та Німеччині, де часто відбуваються його виставки і зберігаються деякі роботи.

Сергій Цемрюк показує своє рідне місто живим і по-справжньому унікальним. Художник   уже   давно   захоплюється   колекціонуванням    старих   листівок.    За    деякими з них він вирішив зробити замальовки рідного міста кінця дев’ятнадцятого початку двадцятого століть.

І  ось   перед   нами   старовинні   карети,   парові   трамваї,   перші   автомобілі,   жінки  в елегантних сукнях із парасольками в руках... Здається, що ми бачимо місто крізь дощ, тому картини по особливому таємничі, незвичайні, дещо казкові.

 Прогулянка старим Львовом

Роздивіться картини та увійдіть у них.







·      Де ви опинилися?


Погляд крізь дощ

Пригадайте,  як   змінюється   світ,   коли   дивитеся   крізь   вікно   у   дощ.   Здається,   що в художника саме такий погляд. Його картини таємничі й трохи казкові, навіть якщо майстер малює вулиці міста, які він бачив багато разів.

·      На що ви передусім звертаєте увагу, дивлячись на картину? Що це може бути?

·      Що незвичайного ви помітили на картині? Як гадаєте, чому художник малює саме так?

·      Художник малює минуле чи сучасне? Як ви зрозуміли це?

·      Чому ми кажемо, що завдяки художнику подорожуємо старим містом? Що таке “старе місто”? Як воно може опинитися в сучасному місті?

·      Уявіть, що ви дивитеся у вікно: іде дощ, як у картині, ви бачите у вікно своє рідне місто (селище). Який звук дощу чуєте?

Послухайте звуки дощу



·      Зробіть світлини крізь вікно, коли на вулиці буде йти дощ. Придумайте назви фотографіям, які сподобалися найбільше. Чим вони незвичайні? 

·      Дізнайтеся, чи є у вашому місті / селищі старі будинки. Як упізнати старі будинки? На що ви звернете увагу? Чому люди дбайливо оберігають такі будинки?


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...