вторник, 19 января 2021 г.

 20.01.2021

Математика

Урок   72

Тема. Додавання виду  380 + 120. Віднімання виду 500 – 340

    Хвилинка каліграфічного письма

Запишіть усі круглі числа четвертої сотні

     Усний рахунок

Завдання 1. Математичний тест.

        Уведення в тему

Завдання 2.  

Розгляньте способи обчислення виразів за схемами. Поясніть перед дзеркалом, як закінчити обчислення.

Завдання 3. Усно.

5.     Робота з підручником

Завдання 4.  Перегляд відеофрагменту «Будинок – стіна».



           -  Прочитайте умову задачі.

           - Що нам відомо? Що означає число 230? 370? Що іще відомо?

           - Що маємо знайти?

Завдання 5.  «Фонтан парфумів»    

 -  Прочитайте умову.

 - Що нам відомо? Які числові дані?

           - Що маємо знайти?

          - Запишемо короткий запис та розв’язання.

Якщо вас зацікавив фонтан парфумів, читайте більше за посиланням:

https://ua.igotoworld.com/ru/poi_object/78169_fontan-duhov-odessa.htm

Фізкультхвилинка 

Завдання 7. «Математичне змагання». Спробуй за 5 хв обчислити усі вирази.

Завдання 8. Аналізуємо дані і розв’язуємо за схемою.

В Одесі є відомий на всю Україну ринок «Привоз». Там продають свіжі морепродукти. А сьогодні  - акція: під час покупки 3 порцій – четверту дають в подарунок.

     Робота в друкованому зошиті с. 9.

Завдання 1. Знайди корені рівнянь. Перевірку виконай усно.

Завдання 2. Обчисли зручним способом.

     Виконання завдань з логічним навантаженням

Завдання 6. 

Завдання 3 робочого зошита.

8.     Домашнє завдання

Завдання 4,5, с. 9 -10 робочого зошита.

Рефлексія

На уроці я:

Дізнався/дізналася…

Зрозумів/зрозуміла…

Найскладніше мені було…

Мені не вдавалося, а тепер можу…

На наступному уроці я хочу…


Я досліджую світ

Урок 1. За посиланням:

https://svitdovkola.org/3/lessons/18.3


Українська мова

Тема. Змінювання прикметників за родами і числами Авторська казка. Переказ «Палац із морозива» (за Джані Родарі)

Продовжуємо знайомство із Джані Родарі


Джані Родарі «Казки по телефону»

Беручись за створення «Казок по телефону» Дж. Родарі, перш за все, прагнув, щоб його книга була веселою, як іграшка. Адже він був переконаний, що іграшки довго живуть і ніколи не набридають. Письменник хотів, щоб його оповідання були корисними і дітям, і дорослим, щоб їх можна було читати всією сім’єю, всім класом, разом з учителем. Одне із

призначень «Казок по телефону» – допомогти батькам зблизитися зі своїми дітьми: зрозуміти дитячу фантазію, оригінальність світосприйняття, зануритися у дитячі мрії і сподівання.

А ще Дж. Родарі створював свою книгу для того, щоб у кожного читача була можливість не тільки посперечатися на важливі житейські теми, але і просто щиро посміятися.



Працюємо з літературним твором-авторською казкою завдання 3 підручника

 Фестиваль корисних смаколиків. Пригоди в

 незвичайному палаці

-         Передбачення змісту за назвою та малюнком

o   Чому це казка? Хто її автор?

o   Коли відбуваються події цієї казки? Чому саме взимку?

o   Чи хотіли б ви відвідати так палац?

o   А хто його міг збудувати тоді?

-         Читаємо самостійно мовчки 

o   Які ваші враження від казки?

o   Що ви відчували, коли читали?

o   Чи хотіли би опинитися на місці героїв казки?

o   Де відбуваються події казки? Що таке Болонья? Як ви це зрозуміли?

o   Які слова для вас незрозумілі ? Дізнайтеся, що вони означають.

o   Що казкового є у цьому тексті? 

o   Яка головна думка казки? 






-         Читаємо повторно самостійно 

o   Завдання: знайти уривки із казки, що відповідають змісту малюнка і зображеним на ньому героям і зачитати .

o   Що є на малюнку, чого немає в казці?

o   Чи згодні ви з думкою, що це був дійсно веселий день у Болоньї?

o   Чи хочеться вам опинитися у Болоньї?


Формуємо навички свідомого читання Аналізуємо художні засоби

Повторіть, які художні засоби ми вже знаємо:


 художні засоби

o   Порівняння ( наче..., як ..., немов ...)

o   Переносне значення слів

o   Слова-ознаки, що описують предмет (епітети) ( який? яка? яке? які?)


-          Завдання:  виписати з  тексту  художні засоби

o   Смачні словосполучення

o                                         Слова, що вжиті в переносному значенні

Висновок: художні засоби –це слова та вислови, що роблять літературний текст більш яскравим

Аналізуємо зміст казки ставимо питання автору

-          Ставимо авторуу питання ( Тонкі та товсті  питання)





Досліджуємо мовлення, завдання 4, 6 друкованого  зошита 

Домашнє завдання  

Завдання на вибір із підручника, с 15

 




Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...