27.01.2021
Математика.
Урок 76
Тема. Округлення чисел до десятків, до сотень
Обладнання: П: ч. 2, с. 36 –39, РЗ: ч. 2, с. 14 - 15.
1. Хвилинка каліграфічного письма
- Запишіть круглі сотні в порядку спадання.
2. Усний рахунок
С. 36 Завдання 1. 1) Гра «Зайди сусідів». ( Звертаємо увагу
на місце розташування числа на промені, використовуючи слова «ближче», «між»,
«перед», «поза», «посередині»…)
2) Розмісти за зразком кожне число між двома найближчими сотнями. Наприклад: 248 буде між числами 100 і 300. Записую так:
100 <248 <300
3. Повідомлення теми й мети уроку
- Сьогодні ми потренуємося округлювати числа до десятків , до сотень.
4. Уведення в тему
С. 37 Завдання 2, 3, 4.
5.
Робота з
підручником
С. 38 Завдання 5. Робота з
довідничком. Прочитай, для чого і як округлюють числа.
С. 38 Завдання 6, Округлення чисел.
Зразок : 115 округлюю до сотень, це приблизно 100, до десятків це приблизно 120.
Записую: 115 ≈ 100, 115 ≈ 120
С. 38 Завдання 7, Округлення чисел.
Зразок запису:
Капці ≈ 100 грн
С. 39 Завдання 8.
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Яке питання в задачі?
- Чи можемо одразу дати відповідь на питання?
- Запишемо короткий запис та розв’язання.
Штани - 360 грн
} 840 грн
930 грн { Светр - ?,
Шалик - ?,
6. Фізкультхвилинка
7.
Робота в
друкованому зошиті
С.14 Завдання 1 ( якщо забув як, то подивись довідничок в підручнику, с. 38)
Завдання 2 ( в 1 і 2 виразах не забудь взяти в дужки суму і різницю)
Завдання 3 ( Спочатку знайди, скільки отримали синіх сертифікатів. Потім знайди , скільки отримали зелених)
8. Виконання завдань з логічним навантаженням ( за бажанням)
С. 39 Завдання 9. ( одна група буде ближче до одного числа, а інша - до другого)
9. Домашнє завдання
РЗ:
с. 15 Завдання 4,5
Українська мова.
Тема. Прикметники. Синоніми і антоніми.
В. Нестайко «Одиниця з обманом»
Всеволод Нестайко «Одиниця
з обманом» (нап. 1976 р.) — повість
про шкільне життя 4-«Б» класу.
Книга розповідає веселі,
а часом і прикрі
історії учнів класу.
Твір починається з того, як в тихій
школі тихим коридором іде шкільний кіт Сократ з рогу в ріг. Письменник закликає
йти із Сократом до вивіски «ІV-Б клас» та прислухатися. В 4-Б тихо пишуть
контрольну на тему «Ким я хочу бути?». Вчитель Ліна Митрофанівна стежить і
дивується таким тихим класом. І тут починаються розповіді про учнів.
Спасокукоцький і Кукуєвицький
У цій історії розповідається про
героїзм цих двох хлопців.
Якось вони стали говорити про свої
подвиги. Кукуєвицький завжди говорив про свої вигадані сміливі вчинки. Від
цього Спасокукоцькому стало заздрісно, що він дружить з таким героєм. Тому він
теж почав вигадувати "подвиги". Але одного разу Кукуєвицький не прийшов
до школи, і у Спасокукоцького настрій дуже зіпсувався.
Вдома мати Спасокукоцького помітила, що
у сина в зубі є дірка, тому миттю відвезла його до лікаря. Хлопчик страшенно
боявся, що буде дуже боляче. І коли бормашина
задзвеніла, хлопець злякався, проте минуло якихось
декілька не болячих
хвилин, як все закінчилось. Школяру після цього стало соромно
за свої страхи. Тим більше,
що під дверима кабінету він зустрів свого "геройського" друга
Кукуєвицького, з хворим зубом, переляканого і в сльозах.
Читаємо по частинах :
1 частина: вголос ;
2 частина:
напівголосно;
3
частина: мовчки.
Обговорюємо оповідання за запитаннями.
-
Чи
сподівалися ви, що будуть такі події у оповіданні?
-
Що ви
відчували, коли читали оповідання?
3. Які почуття викликали в тебе розповіді хлопців? Чому?
4. Склади список «подвигів» хлопчаків.
Використовуй ключові слова. (цю роботу можна виконати письмово).
5. Чому хлопці вихвалялися один
перед одним?
6. Яка тема оповідання?
7. Яка проблема порушується? Як її вирішити?
8. Що потрібно зробити хлопчакам,
щоб порозумітися?
9. Яке твоє ставлення до персонажів?
Чи бували у твоєму житті моменти, коли ти розповідав/розповідала про себе те, чого не було насправді? Чому ти це робив/робила? Що з цього вийшло?
Домашнє завдання
Підручник ст. 24 Письмо для себе на вибір.
Читання уривка записати й надіслати голосовим повідомленням.
Комментариев нет:
Отправить комментарий