понедельник, 25 января 2021 г.

 26. 01. 2021

Я досліджую світ

Урок 1 за посиланням:

https://svitdovkola.org/3/lessons/19.1

Урок 2 за посиланням:

https://svitdovkola.org/3/lessons/19.2


Математика

Урок  75

Тема. Закріплення вмінь усно додавати і віднімати круглі трицифрові числа

Обладнання: підручник: ч. 2, с. 34 - 36, робочий зошит: ч. 2, с. 13.

 

1.     Хвилинка каліграфічного письма

Запиши  парні числа числа першого і другого десятків.

2.     Повідомлення теми й мети уроку

Одеські катакомби такі цікаві й заплутані, що козачкам не вистачило одного дня для екскурсії. Сьогодні ми продовжимо наші мандри. Вперед!

3.     Усний рахунок

Завдання 1. «Лабіринт».

4.     Робота з підручником

Завдання 2.

- Прочитайте умову.

- Про що задача?

- Що означає число 530? 290 ? 80? Оперуючи даними, відповімо на питання.

( .... (м) – далі пройшла перша група, ніж друга.

... (м) – далі пройшла перша група, ніж третя.

... (м) – далі пройшла друга, ніж третя.

...( м) – пройшли разом.

Завдання 3.

- Прочитайте умову.

- Про що задача?

- Що означає число 30? 15 ? 5? Оперуючи даними, нам треба скласти вирази і зробити обчислення при а = 120..

Завдання 4 . 

( Перевірка ( відповіді перемішано):  710 ,  495,  9,7, 350)

Завдання 7. Кругові вирази.

Фізкультхвилинка 

5.     Робота з геометричним матеріалом.

Завдання 5.

... (м) – Р всього приміщення

Завдання 6.

... (м) – Р тиру.

6.     Робота в друкованому зошиті

Завдання 1. Заповни порожні клітинки,  проаналізуйте.

Завдання 2.

7.     Виконання завдань з логічним навантаженням ( для бажаючих)

Завдання 8.

8.     Домашнє завдання

Завдання 3,4, с. 13 робочого зошита.

Українська мова.

Тема. Прикметники. Синоніми і антоніми 

Уводимо в тему

Перегляд відео 



-         Що     ти     відчував/відчувала   під     час     перегляду мультфільму? Чому?

Зараз ви описали свої почуття.

-         Чи є різниця між почуттям і емоцією?

Між емоціями та почуттями є різниця. Наведіть приклад: «Мені страшно» — це емоція, а «Я боюся цієї людини» — це почуття.

Кожна з пташок, які ви бачили в мультфільмі переживала якісь емоції.

-         Розпізнай почуття пташок.

-         Як тобі вдалось розпізнати ці почуття?

Доберіть близькі / протилежні за значенням почуття до названих вами.

Наприклад, зелене пташеня було незадоволеним, розчарованим.

-         Як називаються слова близькі за значенням?

-         Як називаються слова протилежні за значенням?

Працюємо з підручником ст. 20, вправа 1.

-         Розглянь смайлики.

-         Добери і запиши до них прикметники.

Добери до кожного прикметника синонім і антонім.

Працюємо з друкованим зошитом, ст. 14, вправа 1

 -         Знайди однакові смайлики і з’єднай їх між собою.

Підпиши їх парою синонімів.

Працюємо з друкованим зошитом, ст. 15, вправа 3

Працюємо з друкованим зошитом, ст. 15, вправа 2

-          Склади кілька речень правильно використавши в ньому слово усмішка та посмішка.

Запиши ці речення.Підкресли прикметники.

Слово посмішка і усмішка не є синонімами.

Домашнє завдання
Підручник с. 20, вправа 2



Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...