воскресенье, 24 января 2021 г.

 

25. 01.2021



Математика. 
Урок 74

Тема. Віднімання виду 350 - 170 двома способами

Обладнання: підручник: ч. 2, с. 31 - 33, робочий зошит: ч. 2, с. 12.

Медіаресурси:

Одеські катакомби.



1.     Хвилинка каліграфічного письма

Запиши  круглі числа четвертої сотні.

2.     Усний рахунок

Завдання 1. Граємо в детективів – шукаємо заховані рівності.

Завдання 1 робочого зошита. Шукаємо довжину Одеських катакомб.

 3.     Повідомлення теми й мети уроку

Ви, мабуть, вже здогадалися, що ми «побуваємо» в Одеських катакомбах. А під час подорожі навчимося віднімати трицифрове число від трицифрового двома способами.

4.     Уведення в тему

Завдання 2. 

Розгляньте способи обчислення виразів за схемами. Поясніть , як закінчити обчислення.

Завдання 3. 

5.     Робота з підручником

Прочитайте оголошення.  Хто хоче скористатися запрошенням? Тоді- вперед  - до катакомб!

Завдання 4.

- Прочитайте умову задачі.

- Про що задача?

- Яке питання в задачі?

- Що нам треба знати, щоб знайти глибину тунелю?

- Що відомо про глибину сільської криниці?

- Як ми можемо її знайти?

- Що нам відомо про висоту житлового будинку?

 - Запишемо короткий запис та розв’язання.

Завдання 5.

- Прочитайте  цікаву інформацію про катакомби.

- Прочитайте умову задачі.

- Про що задача? Які числові дані нам відомі?

- Яке питання в задачі?

- Запишемо короткий запис .

- За планом  розв’яжемо задачу.

План

1.     Скільки центнерів каміння використали  за 1 день спочатку?

2.     Скільки центнерів каміння використали  за четвертий день?

3.     Скільки центнерів каміння використали  за 4 дні?

4.     Скільки центнерів каміння ще залишилося на будові?


-         Перевіримо усно, чи правильно ми обчислили ( 760 + 190 = ?)

6.      Фізкультхвилинка 

7.     Робота з геометричним матеріалом

Завдання 6.

1)    Ознайомимося з довжинами найбільших у світі катакомб. Що нам відомо?

2)    Накреслимо довжини катакомб у зменшених розмірах за умовою вправи.

3)     Визначаємо за своїми рисунками :

8.     Робота в друкованому зошиті

Завдання 2. «Математика письмово»

Самоперевірка: підкреслили 360, таких відповідей 4.

9.     Виконання завдань з логічним навантаженням

Завдання 7. Працюємо з цифровими даними. Аналізуємо й обираємо найдешевший варіант.

10.                       Домашнє завдання

Завдання 3,4, с. 12 робочого зошита.


Я досліджую світ 

Урок за посиланням:

https://svitdovkola.org/3/lessons/18.7


Українська мова. 

Тема. Розвиток мовлення. Опис тварини.

-                  Чи мають свійські тварини свої секрети? Як ви думаєте? Пропоную подивитися відео:


Досліджуємо медіа. Взаємодіємо усно.

-          Що роблять тварини, поки господарів немає вдома?

-          Чи бували у тебе схожі ситуації з твоїм улюбленцем?

-          Як ти реагуєш на витівки собак чи котів?

-          Як    собаки та коти стають членами родини, а не просто улюбленцями?

-          Що робити, щоб тварини почували себе щасливими?

Що можна сказати про тварин із мультфільму? Якими вони є? Доберіть прикметники.
 Оголошуємо тему уроку.
Сьогодні на уроці будемо вчитися описувати тварину. 
Пригадай, як правильно називати тварин, що живуть з нами в домі чи квартирі?


Досліджуємо мовлення. Активізуємо досвід попередніх уроків

-          Спочатку треба вибирати тварину, яку ти будеш описувати.

-          Хто тобі більше подобається: кіт чи собака? Чому?

Чи у тебе улюбленець? Яка в твого улюбленця кличка? 
 С. 20 підручника

Утворюємо зменшено-пестливі слова.

(Собачка, котик, голівка, мордочка, оченята, носик, вушка, шийка, спинка, лапки, хвостик).

-          Пригадай з яких частин складається текст.

-          Роздивися схему. Про що будеш писати в кожній частині?

-          Пригадай, як виглядає твій кіт чи собака. Або ж розглянь фото.

-          Опиши тваринку, користуючись підказками. Запиши складений текст і надішли вчителю.

Не забувай!!! В українській мові "собака" - він , ч.р.

Тут видно погано, тому я друкую окремо:
Опиши мене
Спочатку напиши звідки в тебе собака/ кіт. Яка у нього кличка.
Потім опиши загальний вигляд тварини. Її розмір, форму тіла тощо. Використовуй порівняння.
В кінці - твоє ставлення до собаки/ кішки.

Допомога!!!!
Шерсть: довга, коротка, гладка, густа, кудлата, лискуча, пухнаста, жорстка, розкуйовджена, кошлата...
Очі: добрі, злі, розумні, очі - ґудзики... 
Вушка: довгі, короткі, обвислі, вуха, що стирчать...
Ніс: вологий, мокрий, довгий, приплюснутий, приплющений, шершавий, гарячий, оксамитовий...
Лапи: короткі, довгі, міцні, сильні, великі, товсті, криві, тоненькі...
Хвіст: довгий, короткий, куций, бубликом, пухнастий...


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...