25. 01.2021
Тема. Віднімання виду 350 - 170 двома
способами
Обладнання: підручник: ч. 2, с. 31 - 33, робочий зошит: ч. 2, с. 12.
Медіаресурси:
Одеські катакомби.
1. Хвилинка каліграфічного письма
Запиши круглі числа четвертої сотні.
2. Усний рахунок
Завдання 1. Граємо в детективів
– шукаємо заховані рівності.
Завдання 1 робочого
зошита. Шукаємо довжину Одеських катакомб.
3. Повідомлення теми й мети уроку
Ви, мабуть, вже здогадалися, що ми «побуваємо» в Одеських катакомбах. А під час подорожі навчимося віднімати трицифрове число від трицифрового двома способами.
4. Уведення в тему
Завдання 2.
Розгляньте способи обчислення виразів за схемами. Поясніть , як
закінчити обчислення.
Завдання 3.
5. Робота з підручником
Прочитайте оголошення. Хто хоче скористатися запрошенням? Тоді- вперед - до катакомб!
Завдання 4.
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Яке питання в задачі?
- Що нам треба знати, щоб знайти глибину тунелю?
- Що відомо про глибину сільської криниці?
- Як ми можемо її знайти?
- Що нам відомо про висоту житлового будинку?
- Запишемо короткий запис та
розв’язання.
Завдання 5.
- Прочитайте цікаву інформацію про
катакомби.
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача? Які числові дані нам відомі?
- Яке питання в задачі?
- Запишемо короткий запис .
- За планом розв’яжемо задачу.
План
1.
Скільки центнерів каміння використали за 1 день спочатку?
2.
Скільки центнерів каміння використали за четвертий день?
3.
Скільки центнерів каміння використали за 4 дні?
4.
Скільки центнерів каміння ще залишилося на будові?
-
Перевіримо усно, чи правильно ми обчислили ( 760 + 190 = ?)
6. Фізкультхвилинка
7. Робота з геометричним матеріалом
Завдання 6.
1)
Ознайомимося з довжинами найбільших у світі катакомб. Що
нам відомо?
2)
Накреслимо довжини катакомб у зменшених розмірах за
умовою вправи.
3)
Визначаємо за
своїми рисунками :
8. Робота в друкованому зошиті
Завдання 2. «Математика
письмово»
Самоперевірка: підкреслили 360, таких відповідей 4.
9. Виконання завдань з логічним навантаженням
Завдання 7. Працюємо з
цифровими даними. Аналізуємо й обираємо найдешевший варіант.
10. Домашнє завдання
Завдання 3,4, с. 12 робочого
зошита.
Я досліджую світ
Урок за посиланням:
https://svitdovkola.org/3/lessons/18.7
Українська мова.
Тема. Розвиток мовлення. Опис тварини.
-
Чи мають
свійські тварини свої секрети? Як ви думаєте? Пропоную подивитися відео:
Досліджуємо медіа. Взаємодіємо
усно.
-
Що
роблять тварини, поки господарів немає вдома?
-
Чи бували
у тебе схожі ситуації з твоїм улюбленцем?
-
Як ти
реагуєш на витівки собак чи котів?
-
Як собаки та коти стають членами родини, а не
просто улюбленцями?
-
Що
робити, щоб тварини почували себе щасливими?
Досліджуємо мовлення. Активізуємо досвід попередніх уроків.
-
Спочатку
треба вибирати тварину, яку ти будеш описувати.
-
Хто тобі
більше подобається: кіт чи собака? Чому?
Утворюємо зменшено-пестливі
слова.
-
Пригадай
з яких частин складається текст.
-
Роздивися
схему. Про що будеш писати в кожній частині?
-
Пригадай,
як виглядає твій кіт чи собака. Або
ж розглянь фото.
-
Опиши
тваринку, користуючись підказками.
Не забувай!!! В українській мові "собака" - він , ч.р.
Комментариев нет:
Отправить комментарий