22.01.2021
Я досліджую світ
Урок 1. За посиланням:
https://svitdovkola.org/3/lessons/18.6
Математика
Урок 73
Тема. Додавання виду 350 + 170
( підручник: ч. 2, с. 28 - 30, робочий зошит: ч. 2, с. 10 - 11.)
Зміст уроку
1. Хвилинка каліграфічного письма
Запиши круглі числа парами, щоб в сумі вони становили 100.
2. Усний рахунок
Завдання 1. «Вибираємо кульки».
3. Повідомлення теми й мети уроку
Сьогодні ми «відвідаємо» Одеський цирк, вдосконалимо свої обчислювальні навички.
4. Уведення в тему
Завдання 2.
Розгляньте способи обчислення виразів за схемами. Поясніть, як
закінчити обчислення.
Завдання 3. (Усно).
5. Робота з підручником
Завдання 4. «Цікавинки про цирк»
Завдання 5.
У нас час між уроками – перерва, а як називається перерва в цирку?
Що роблять глядачі під час антракту?
Задача 1)
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 200? число 180? 140?
- Яке питання в задачі?
- Запишемо короткий запис та розв’язання.
Задача 2)
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 60? число 2? 30?
- Яке питання в задачі?
- Запишемо короткий запис та розв’язання.
Фізкультхвилинка
6.
Робота з
підручником ( продовження)
Завдання 6.
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Яке питання в задачі?
- Як знайти периметр квадрату?
- Як знайти периметр прямокутника?
- Запишемо короткий запис та розв’язання.
7. Робота в робочому зошиті
Завдання 1. Обчислюємо усно.
Завдання 2. Обираємо зручний спосіб обчислення.
8. Виконання завдань з логічним навантаженням
Завдання 3 робочого
зошита.
9. Домашнє завдання
Завдання 4,5, с. 11 робочого
зошита.
Рефлексія
На уроці я:
Дізнався/дізналася…
Зрозумів/зрозуміла…
Найскладніше мені
було…
Мені не вдавалося,
а тепер можу…
На наступному уроці
я хочу…
Українська мова.
Вводимо в тему Досліджуємо медіа:
Яких пташок ви
запам’ятали з відео, а яких бачили
в живій природі.
-
Чиє
дивовижне оперення вразило? Чим саме?
Читаємо вірш «Кольорові пташки» В. Лучука , завдання 5 підручника ст. 17,
Читаємо самостійно
Досліджуємо художні засоби Активізуємо досвід
минулого уроку
Про кого цей вірш?
o
Чому
автор дібрав такий заголовок? А який
заголовок дібрав би ти?
o
Які слова
він використав у переносному значенні,
розповідаючи про пташок?
Порівняй кольори оперення пташок. Як поет описав снігурів, крука, синиць, омелюха?
o
Чому
назвав горобця диваком?
o
Який птах
твій улюблений? Чому?
- Шукаємо рими. Читаємо рими у парі
-
Задаємо
ритм, читаючи пари слів, що римуються, виділяючи наголошений склад (плескаємо у долоні, стукотимо олівчиком)
Досліджуємо мовлення завдання
13 друкований зошит, ст.
13
-
Придумай,
як описати горобця і лелеку.
Завдання
10 друкований зошит, ст.14
- Виконай вправу 5-4-3-2 за віршем «Кольорові пташки» В Лучука
Досліджуємо мовлення завдання 7 підручника ст.18
Дисліджуємо мовлення.
Спостерігаємо утворення словосполучень, зміну закінчення, утворення
прикметників за допомогою суфіксів
Тренувальні
вправи: завдання
8, 9, або 10, 12 підручника, ст.18-19
Висновок: прикметники можуть утворюватися за допомогою суфіксів.
Домашнє завдання на вибір
- завдання 8,9 друкованого зошиту, або
-
Письмо
для себе ст.19 підручника, або
Завдання 11, ст.19 підручника
Мистецтво
Тема. Різні настрої моря.
Уявіть
море вранці.
·
Яке воно?
·
Яка мелодія йому сподобається?
·
Привітайтеся з ним! Наспівайте вітання на улюблену
музику моря.
Заспіваймо
пісеньку та помалюймо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий