четверг, 21 января 2021 г.

 22.01.2021

Я досліджую світ

Урок 1. За посиланням:

https://svitdovkola.org/3/lessons/18.6


Математика

Урок 73

Тема. Додавання виду  350 + 170

 ( підручник: ч. 2, с. 28 - 30, робочий зошит: ч. 2, с. 10 - 11.) 

Зміст уроку

1.     Хвилинка каліграфічного письма

Запиши  круглі числа парами, щоб в сумі вони становили 100.

2.     Усний рахунок

Завдання 1. «Вибираємо кульки».

3.     Повідомлення теми й мети уроку

Сьогодні ми «відвідаємо» Одеський цирк, вдосконалимо свої обчислювальні навички.

4.     Уведення в тему

Завдання 2. 

Розгляньте способи обчислення виразів за схемами. Поясніть, як закінчити обчислення.

Завдання 3. (Усно).

5.     Робота з підручником

Завдання 4. «Цікавинки про цирк»

Завдання 5.

У нас час між уроками – перерва, а як називається перерва в цирку?

Що роблять глядачі під час антракту?

 Задача 1)

- Прочитайте умову задачі.

- Про що задача?

- Що означає число 200? число 180? 140?

- Яке питання в задачі?

- Запишемо короткий запис та розв’язання.

Задача 2)

- Прочитайте умову задачі.

- Про що задача?

- Що означає число 60? число 2? 30?

- Яке питання в задачі?

- Запишемо короткий запис та розв’язання.

Фізкультхвилинка 

6.     Робота з підручником ( продовження)

Завдання 6.

- Прочитайте умову задачі.

- Про що задача?

- Яке питання в задачі?

- Як знайти периметр квадрату?

- Як знайти периметр прямокутника?

- Запишемо короткий запис та розв’язання.

7.     Робота в робочому зошиті

Завдання 1. Обчислюємо усно.

Завдання 2. Обираємо зручний спосіб обчислення.

8.     Виконання завдань з логічним навантаженням

Завдання 3 робочого зошита.

9.     Домашнє завдання

Завдання 4,5, с. 11 робочого зошита.

Рефлексія

На уроці я:

Дізнався/дізналася…

Зрозумів/зрозуміла…

Найскладніше мені було…

Мені не вдавалося, а тепер можу…

На наступному уроці я хочу…


Українська мова.


Вводимо в тему Досліджуємо медіа: 



 Яких пташок ви запам’ятали з відео, а яких бачили в живій природі.

-          Чиє дивовижне оперення вразило? Чим саме?

Читаємо вірш «Кольорові пташки» В. Лучука , завдання 5 підручника ст. 17, 

Читаємо самостійно

Досліджуємо художні засоби  Активізуємо  досвід минулого уроку

Про кого цей вірш?

o   Чому автор дібрав такий заголовок? А який заголовок дібрав би ти?

o   Які слова він  використав у переносному значенні, розповідаючи про пташок?

Порівняй кольори оперення пташок. Як поет описав снігурів, крука, синиць,   омелюха?

o   Чому назвав горобця диваком?

o   Який птах твій улюблений? Чому?

-          Шукаємо рими. Читаємо рими у парі

-          Задаємо ритм, читаючи пари слів, що римуються, виділяючи наголошений склад (плескаємо у долоні, стукотимо олівчиком)


Досліджуємо мовлення завдання 13 друкований  зошит, ст. 13

-          Придумай, як описати горобця і лелеку.

 Завдання 10 друкований зошит, ст.14

-          Виконай вправу 5-4-3-2 за віршем «Кольорові пташки» В Лучука 

Досліджуємо мовлення завдання 7 підручника ст.18 

Дисліджуємо мовлення. Спостерігаємо утворення словосполучень, зміну закінчення, утворення прикметників за допомогою суфіксів


 Тренувальні вправи:  завдання 8, 9, або  10, 12 підручника, ст.18-19


Висновок: прикметники можуть утворюватися за допомогою суфіксів.

Домашнє завдання  на вибір 

 завдання 8,9 друкованого зошиту, або 

-                     Письмо для себе ст.19 підручника, або

Завдання 11, ст.19 підручника


Мистецтво

Тема. Різні настрої моря.

Уявіть море вранці.

·        Яке воно?

·        Яка мелодія йому сподобається?

·        Привітайтеся з ним! Наспівайте вітання на улюблену музику моря.

Заспіваймо пісеньку та помалюймо.











Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...