28. 01. 2021
Я досліджую світ
Урок 1 за посиланням:
https://svitdovkola.org/3/lessons/19.3
Урок 2 за посиланням:
https://svitdovkola.org/3/lessons/19.4
Українська мова
Тема. Прикетники синоніми і антоніми. В.Нестайко "Одиниця з обманом"
Уводимо в тему
Пригадайте автора оповідання і
назву з яким працювали на минулому уроці.
Гра
«Чиї слова»
- Мабуть, думає, що я шпінгалет.
- Мені справжню пожежу гасити довелося.
- «Не одчиню! Всі розбійники завжди кажуть «Київгаз»
- Невже цей шпінгалет не брехав!
- Швидше рятуйте, бо мені в гастроном по сметану треба!
- Чому у Кукуєвицького в горлі застрягла козинака?
- Як поводили себе хлопці, коли розповідали історії?
- Що відчували хлопці під час розповіді історій? Чому ти так думаєш? Запишіть почуття героїв.
-
Доберіть слова протилежні за значенням
до почуттів героїв оповідання.
Працюємо з друкованим зошитом, ст. 15, вправа 4
-
Спиши, розкриваючи
дужки.
-
Запиши, яким/якою є ти в різних ситуаціях.
-
Склади історію, у якій персонаж змінюватиметься.
Наприклад, спочатку буде лінивим, потім стане працьовитим. В історії
використовуються
слова-антоніми.
Знайди в історії слова-антоніми та обведи їх.
Працюємо з підручником ст.
21, вправа 4.
Уявіть,
що Кукуєвицький і Спасокукоцький і далі
продовжували свої розповіді. І
раптом один з них розповідає про виверження вулкану, яке він бачив.
Перегляд відео
-
Як ви думаєте, як відреагує його однокласник? Поясніть свою думку.
Як би відреагували ви? Чому?
Факти, фейки, думки
-
Чи знаєте ви що таке фейк?
-
Поясніть своїми словами значення цього слова.
-
Чи стикались ви в житті з фейками? Розкажіть про це.
Насправді ви щойно теж
зіткнулись з фейком. Вулкан Таравера на відео і справді існує в Новій Зеландії,
але попелу такого кольору не існує. Попіл завжди сірого кольору. Це відео
переробили за допомогою Фотошопа.
Письмо для себе , с. 24
Домашнє завдання
Робочий зошит ст. 15 впр. 5
Мистецтво
Тема. “Подих природи”
Пригадайте, яким
буває вітер.
·
Знайдіть слова у щоденник вражень, якими його можна ще назвати, водночас
описавши його.
(Вітерець, вітер, вітрюган, вітрище тощо.)
Як ми відчуваємо себе на вулиці, коли дме вітер?
Коли вітер нам приємний, а коли надокучає?
Як ми діємо в різних випадках?
Знайомимося з художником
Вінсент
ван Гог —
нідерландський
художник,
одна з найвідоміших і найвпливовіших постатей в історії західного мистецтва.
Упродовж десятиліття створив близько 2100 художніх робіт. Це пейзажі,
натюрморти,
портрети та
автопортрети.
У дитинстві
Вінсент був серйозним,
мовчазним і задумливим. Сам
Вінсент ван Гог зізнавався, що його дитинство було доволі похмурим, хоча
йому й подобалося блукати полями й
сосновим лісом поблизу дому.
Батько вважав сина
нездарою і вигнав з дому. Той поїхав до Гааги. Художник
Антуан Мове навчив його малювати акварельними фарбами й позичив гроші, щоб
винайняти невеличку студію біля залізничної
станції.
У 1888 року Вінсент ван Гог приїхав до Арля (Франція). Він був приємно здивований красою природи. Засніжений краєвид з білими верхівками дерев, що підносяться до неба й осяяні світлом, нагадував намальовані японцями зимові пейзажі. Невдовзі почалася весна — вибух кольорів і запахів. Він невтомно працював там.
Картина Вінсента
Ван Гога “Зоряна ніч” — один із шедеврів світового живопису.
Коли уважно дивитися на картину, можна побачити рух світла від місяця та зірок, рух хмаринок на небі, і навіть рух дерев унизу (немов вітер шелестить у їхніх кронах).
Як художнику вдалося створити таке диво?
Роздивіться , як незвично намальоване
світло від зірок
і місяця, як
розфарбоване небо —
спіралями та
концентричними колами. Саме такі
лінії та їх поєднання і створює
рух на картині. І все це намальовано не одним кольором, а
багатьма відтінками кількох кольорів.
Люди здавна помітили: якщо намалювати
певним чином спіраль, то виникає ілюзія руху (якщо кілька секунд уважно
дивитися на зображення). На такому принципі ґрунтується багато зображень в
оптичних ілюзіях:
·
Який з малюнків схожий на картину Ван
Гога? Чим саме?
Мабуть, художник знав такі
прийоми оптичних ілюзій і майстерно використав ці знання про сприйняття
зображень оком людини в картині “Зоряна ніч”, поєднавши з чудовим чуттям
кольору, форми, композиції, неймовірною фантазією і талантом.
·
Як художник зобразив зірки? Місяць?
·
Чому сяйво від зірок і місяця освітлює
все небо?
· Яка частина картини світліша? Чому? Які барви використав художник для
зображення двох частин картини?
·
Спробуйте зазирнути в картину. Що там?
· Здогадалися,
що створює таку глибину? (Глибину на
картині створює поєднання кольорів і незвичайної техніки зображення півкіл.)
· А чи є
на картині ракета? Що
на картині нагадує
справжню космічну ракету? Як називаються ці дерева? Чому вони
так і рвуться в космос?
Спершу на картині бачиш величезне зоряне небо. Зорі так яскраво світять, що ніч сяє, як удень. Небо вабить, його хочеться роздивлятися знову і знову. Зображення на картині не стоїть на місці, а немов рухається. Вихор у небі нагадує про Чумацький Шлях, галактики, незвідану красу космосу.
Привертає увагу
перспектива, глибина зображення: здається, що
небо і земля линуть у далеку далечінь. У цю далечінь
хочеться зазирнути, помандрувати в ній, поринути в неї.
Комментариев нет:
Отправить комментарий