понедельник, 11 января 2021 г.

 12.01.2021

Математика

Підручник , с. 8 - 10

Урок  67 

Тема. Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених випадків


 Перегляньте відеофрагмент

         Повідомлення теми й мети уроку

Сьогодні ми із вами здійснимо заочну екскурсію і побуваємо на велоперегонах, вдосконалимо свої вміння обчислювати вирази.

Х    Хвилинка каліграфічного письма

Запиши усі круглі числа третьої сотні

3.     Усні обчислення

Завдання 1. Рухайся маршрутом «Пояса слави», обчислюючи вирази.

Завдання 2. Розв`яжи задачу усно.

     Розв`язування задач

Завдання 3. Розв`яжи задачу, склавши вираз.

Завдання 4. Розв`яжи задачу окремими діями.

Фізкультхвилинка 

Завдання 5. . Розв`яжемо задачу, щоб дізнатися, чи зможе Олег здобути титул «Залізна людина».


    Робота в друкованому зошиті

Завдання 1, 2, 3

6.     Виконання завдань з логічним навантаженням

Завдання 6. Продовжити логічний ряд.


    Домашнє завдання

Завдання 4,5, с. 2 друкованого зошита.

Рефлексія

На уроці я:

Дізнався/дізналася…

Зрозумів/зрозуміла…

Найскладніше мені було…

Мені не вдавалося, а тепер можу…

На наступному уроці я хочу…

Українська мова

Продовжуємо вивчати вчорашню тему.

Працюємо з підручником ст. 7, впр. 2.



-         За яких умов виникає веселка?

-         Який колір розкладається на 7 кольорів?

-         В яку пору року можна побачити веселку?

-         Чи буває веселка взимку?


Я            Якщо хочете більше знати про веселку, то почитайте інформацію 

http://www.schooler.org.ua/yak-utvoryuyetsya-veselka/

               

-         Чим факт відрізняється від думки?

-         Наведи приклад факта і думки, використовуючи слово веселка.

-         Прочитайте текст.

-         Який це тип тексту? Доведи свою думку.

-         Які слова-синоніми зустрічаються в тексті?

Знайди правдиву інформацію. Прочитай її.

-         Як її можна перевірити? Назви кілька способів.

-         Чи робили ви власноруч райдугу?

-         Що потрібно для цього?

-         Якої умови потрібно дотримуватись? 

-         Випиши іменники з прикметниками за зразком.

-         Підкресли прикметники хвилястою лінією.

Працюємо з друкованим зошитом, ст. 2, вправа 1


Зима - (яка?) .........

Весна - (яка?) ......

Літо - (яке?) .......

Осінь - (яка?) .....

Довідка: білий, зелений, червоний, золотий, сніжний, сонячний, веселковий, дощовий, морозний, теплий, спекотний, холодний.


Добери і запиши три прикметники до кожної пори року. Користуйся довідкою.

Працюємо з друкованим зошитом, ст. 2, вправа 2

Пригадайте, що таке словосполучення.

-          Чим словосполучення відрізняється від речення?

Ранок (узимку) - зимовий ранок;

день ( навесні) - 

вечір ( улітку) -

ніч ( восени) -

-          Що    змінюється    в    словах    під    час     складання словосполучень? 

Запиши словосполучення, розкриваючи дужки.

Працюємо з підручником ст. 7, впр. 3

Прочитайте.

-          Що  ви прочитали? 

-          Як ви здогадались? Що таке вірш?

-          Порівняйте текст з вправи 2 і вірш з вправи 3. 

-          Знайдіть у вірші художні образи.

-          Який порядок читання вірша?

Як потрібно декламувати вірш, щоб його було цікаво слухати? 

-          Для чого потрібні паузи під час читання вірша?

-          Що таке логічний наголос? 

-          Яка роль міміки і жестів під час декламування? 

Виразне читання вірша.

Виразно прочитати вірш та записати декламацію. Надіслати аудіо чи відеозапис вірша 

Працюємо з друкованим зошитом, ст. 3, вправа 3

-            Прочитай вірш.

-            Підкресли прикметники. Постав до них питання.

-            Намалюй різні дощі.

-            Випиши спільнокореневі слова. 

-            Розбери слова дощ, дощик за будовою.

-            Добери синоніми до слова дощ. 

-            Запиши слова-синоніми, які ти чуєш вперше.

-            Випиши ознаки одного з дощів.

-            Склади про нього речення.

Дізнайся з мережі інтернет про незвичайні дощі. Запиши про них кілька речень.

Домашнє завдання.  С.7 підручника. 

Виконайте одне із завдань на вибір ( з однієї плашки).

Я досліджую світ

Урок 2. Тема. Дорогою ціною. Чому дещо нам невідоме?

Вправа “Кольорові сніжки”.

А зараз знадобляться ваші уява і фантазія. Уявіть, що кожен із вас може зліпити

незвичайну сніжку. Опишіть, якого вона розміру, форми та кольору, кому ви 

хотіли б її подарувати. Поясніть, чому.

Я показую вам свій приклад, “Я зліпила  невелику пласку сніжку помаранчевого кольору. Вона мені нагадує смачну, запашну  мандаринку. Дарую її всім, кому бракує позитиву”.

 2. Вправа “Прочитай”


Виконайте дії та дізнайтеся, над якою темою будемо працювати протягом місяця.

Світло – ло =   …                                       не + відьма - ьма + кома – ка + ий = …

3. Вправа “Поміркуй і поясни”

 

Щойно Роман дізнався, яка буде тема місяця, як одразу ж вигукнув: “У світі ще

 стільки невідомого!”. Як ви гадаєте, що мав на увазі хлопчик? 

А про що невідоме ви хотіли б довідатися? Запишіть (зош. с. 3, завд. 1).

4. Вправа «Доповни»

 

Поліні подобається розкривати таємниці невідомого світу. Ось як дівчинка описала

зимовий день. Прочитайте текст і доповніть його відповідними наліпками 

(зош. с. 3, завд. 3).

·         А які таємниці ви побачили сьогодні? Напишіть про це 2-3 речення 

·         (зош. с. 3, завд. 4).

5. Вправа “Розшифруй”

 

Виконайте алгоритм, зашифрований за допомогою стрілок, і прочитайте, які 

області України ви “відвідаєте” цього місяця (зош. с. 3, завд. 2).

6. Повідомлення теми місяця

 

Мандрівка нашою Батьківщиною з кумедними жевжиками триває. Вивчаючи

 цю темуми побуваємо у Львівській і Миколаївській областях. Дізнаємося, 

яких традицій святкування Різдва дотримуються на Львівщині, пригадаємо, 

як відзначають це свято у вашій родині.

Довідаємося, що символізує різдвяний дідух і навчимося його плести. З’ясуємо, 

яких життєвих правил дотримуються мільйонери, і поміркуємо, як ви можете 

заробити свої перші гроші.

Дізнаємося, чому Миколаїв називають містом кораблів, і відкриємо для себе

 правила гри “Морський бій”. З’ясуємо, де в Україні зимують лебеді. 

Пригадаємо, чим можна підгодовувати птахів, що зимують у нашому краї, та 

виготовимо для них оригінальну  годівничку. Дізнаємося, як слід поводитися,

 якщо вас переслідує незнайома людина чи телефонний шахрай.

Цього місяця ви шукатимете відповіді на запитання:

·         Чому дещо нам невідоме?

·         Як сприймати невідоме?

·         Чи багато невідомого навколо?

·         Чи може відоме стати невідомим?

7. Робота над змістом уривка “Дорогою ціною”

1

Читання уривка (підр. с. 6).

Щоб дізнатися, куди ми сьогодні вирушимо разом із жевжиками, прочитайте 

цікаву  історію, яка сталася з нашими друзями.

·         Які риси характеру проявив Номул? А дівчинка?

·         Що ви відчули, дізнавшись про рішення жевжиків?

·         Як би ви повелися на місці Яринки?

Пригадайте пригоди жевжиків у Львові. Вставте у речення пропущені слова.

 

2

Вправа “Правильна послідовність” (зош. с. 4, завд. 1).

Пронумеруйте події у правильній послідовності.

 

3

Математичне завдання (зош. с. 4, завд. 2).

Пригадайте, яку ціну за жевжоліт назвали жевжики. З  яких монет можна 

скласти потрібну суму? Наклейте відповідні наліпки.

8. Фізкультхвилинка “Перший сніг” 

 

 

Порухайтеся та потанцюйте разом зі сніговиками.

9. Вправа “Шоколадна математика”

 

Бабуся вирішила поділити плитку шоколаду. Вона відламала один рядочок із 3 

квадратиків для Яринки, а потім один рядочок із 5 квадратиків для себе. Як 

саме —видно з малюнка. Зі скількох квадратиків складалася плитка шоколаду

 спочатку? Позначте правильну відповідь (зош. с. 4, завд. 4).

10. Віртуальна подорож Львівською областю

1

Робота з адміністративною мапою України 

·         Знайдіть на мапі Львівську область. У якій частині України вона

 розташована?

·         З якими областями вона межує?

·         Яке місто є обласним центром Львівської області?

 

2

Робота з контурною мапою (зош. с. 4, завд. 3).

Знайдіть на контурній мапі Львівську область і зафарбуйте її. 

Позначте обласний центр.


 

3

Ознайомлення із символікою Львівської області 

Кожна область має свою символіку. 

Герб Львівської області — геральдичний однодільний щит: у синьому полі

 жовтий (золотий) коронований лев спинається на скелю. Він символізує

 могутність і силу краю, його мешканців, які віками боронили свою 

незалежність від чужинців. Водночас він перегукується з назвою міста 

 Львова й іменем його першого володаря — князя Льва Даниловича. 

Дубові й лаврові гілки обабіч герба символізують славу регіону.

Прапор Львівської області є символом, що відображає історію і традиції 

області.

 

4

Перегляд відео “ТОП 5 туристичних місць Львівщини”.



·         Що нового ви дізналися про Львівську область?

·         Чим славиться ця область?

·         Що вас здивувало / зацікавило?

·         Чи захотілося побувати на Львівщині?

·         Куди ви помандрували б?






2

Вправа “Смс-повідомлення”.

Пропоную вам написати смс-повідомлення своїм друзям чи рідним про те, 

що нового й цікавого ви дізналися з нашої сьогоднішньої подорожі.

Урок 3. Подорож Львовом

 

Сьогодні ми разом із жевжиками помандруємо до Львова, поринемо в далеке

 минуле  цього міста, дізнаємося, чим воно славиться.

4. Віртуальна подорож Львовом

1

Перегляд відео “Львів. Аеровідеозйомка”.



·         Чи сподобалося вам місто Львів?

·         Чим воно відрізняться від вашого рідного міста чи селища? 

Чим схоже на нього?

 

2

“Читання з позначками” 

Цікаві факти про Львів 

Місто було засновано в 1256 році королем Данилом Галицьким, який назвав його на честь

 свого сина Лева. 

Львів — місто з найбільшою кількістю пам’яток архітектури в Україні. 

У місті збережено близько 2500 пам’яток історії та архітектури. 

Мало хто знає, що спецефекти для фільмів “Спайдермен”, “Гаррі Поттер”, “Халк”

 і багатьох інших створюються саме у Львові.

 Кожен п’ятий у Львові — студент. У місті близько 170 тис. студентів і 26 університетів. 

Найбільшими є ЛНУ імені Івана Франка та “Львівська Політехніка”.

 Щороку в місті відбувається понад 100 фестивалів. Традиційними для Львова є фестивалі 

класичної музики, вуличного театру, свята кави, шоколаду, пампуха. 

Саме у Львові з’явилася перша в Україні залізниця, відкрито перший в Україні готель,

 засновано професійний театр та першу українську школу. 

А також винайдено першу в світі гасову лампу та запущено повітряну кулю. 

Місто розташоване за 50 км від кордону з Європейським союзом. 

А також на відстані близько 500 км від трьох столиць: Києва (Україна), 

Варшави (Польща) та Будапешту (Угорщина).

Прочитайте цікаві факти про Львів. Під час читання робіть позначки:

·          — інформація відома

·          — інформація нова для мене

·          — інформація здивувала

·          — хочу більше дізнатися про це.

Поділіться своїми знаннями.

·         Чи була серед фактів інформація, яку ви вже знали?

·         Які факти були для вас новими?

·         Про що захотіли більше дізнатися? Чому?

 

3

Перегляд відео “Екскурсія містом Лева”.

·         Що нового ви дізналися про Львів?

·         Яка інформація вразила / здивувала?

·         Чи захотілося побувати в цьому старовинному місті?

 Що подивитеся найперше?


5. Слухання аудіозапису вірша М. Хоросницької “Звідки в міста назва Львів”

 

Послухайте уважно вірш М. Хоросницької і скажіть, про який факт 

ідеться у вірші.



·         Між ким відбувається розмова?

·         Про що говорять?

·         Що розповів старший брат молодшому?

·         Обчисліть, скільки років Львову? Заснований у  1256 році

6. Фізкультхвилинка “Christmas Dance”

 

Виконайте веселі танцювальні рухи разом із Морозиками.



7. Вправа “Домалюй”

 

Оля знає, що Львів іще називають “містом левів”. Кам’яних “царів звірів” 

на його вулицях близько чотирьох тисяч. Домалюйте зображення лева

 симетрично (з. с. 5, з. 3).

8. Вправа “Оціни”

 

Оцініть, наскільки добре ви виконали це завдання (зош. с. 5, завд. 4).

9. Перегляд відео “Легенди Львова — чотирилапий і грізний охоронець міста”
( Воно трошки вище)

·         Які факти про місто Львів ви дізналися?

·         Чи справді у Львові більше, ніж 4000 левів?

·         Де ми можемо їх побачити?

10. Різдвяні свята

1

Вправа “Що за свято?” (підр. с. 7, завд. 1).

На Пузлика справили неабияке враження фотографії, які він побачив у газеті.

 “Так це  ж Львів! А що ж це за свято, невідоме мені?” — здивувався Пузлик.

 Що ви можете розповісти жевжикові про свято, зображене на світлинах?

 

2

Вправа “Озвуч” (підр. с. 7, завд. 2).

На Різдво Стас і Оля приїжджають до своїх рідних — львів’ян. Традиційно

 туристи відвідують святковий ярмарок. Там усі радісно вітають одне одного. 

Прочитайте, як  саме. Чи знаєте ви, як відповісти на кожне з вітань? 

 

3

Перегляд відео “Свято пампуха у Львові”.

·         Що ви дізналися про свято пампуха?

·         Як ви зрозуміли, що таке пампухи?

 З якими начинками вони можуть бути?



 

 

4

Вправа “Поміркуй” (підр. с. 8, завд. 3).

У львівському Музеї народної архітектури і побуту “Шевченківський гай” 

щороку відбувається фестиваль “Свято пампуха”. Тут усі охочі можуть 

скуштувати традиційну  українську страву. Чи знаєте ви, що надає пампухам 

пухкості й м’якості?

Продовжте речення: “Пухкості та м’якості пампухам надають…”.

11. Що таке дріжджі?

1

Дослідження (підр. с. 8, завд. 4).

·         Як ви думаєте, що таке дріжджі?

·         Проведіть дослід разом з батьками і дізнайтеся, як ростуть дріжджі.

1.     Налийте в пляшку 3 столові ложки теплої води.

2.     Насипте 1 чайну ложку цукру в пляшку з водою.

 Додайте  2 ложки сухих дріжджів. Струсіть пляшку і поставте її в миску

 з теплою водою.

3.     Натягніть на пляшку повітряну кульку. Почекайте кілька хвилин. 

Що ви помітили?

Які висновки ви можете зробити?


 

2

Перегляд відео “Що таке дріжджі?”.



·         То що ж таке дріжджі?

·         Хто з вас дав правильне пояснення?

·         Що нового ви дізналися про дріжджі?

·         Яка інформація вас здивувала / зацікавила?

12. Підсумок

 

·         З яким настроєм ви закінчуєте урок?

·         Які відкриття зробили під час подорожі?

·         Про що розкажете друзям / батькам?

·         Про що хочете дізнатися більше?

 

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...