12.01.2021
Математика
Підручник , с. 8 - 10
Урок 67
Тема. Закріплення навичок усного додавання і
віднімання вивчених випадків
Перегляньте відеофрагмент
Повідомлення теми й мети уроку
Сьогодні ми із вами здійснимо заочну екскурсію і побуваємо на
велоперегонах, вдосконалимо свої вміння обчислювати вирази.
Х Хвилинка каліграфічного письма
Запиши усі круглі числа третьої сотні
3.
Усні обчислення
Завдання 1. Рухайся
маршрутом «Пояса слави», обчислюючи вирази.
Завдання 2. Розв`яжи задачу усно.
Розв`язування задач
Завдання 3. Розв`яжи
задачу, склавши вираз.
Завдання 4. Розв`яжи задачу окремими діями.
Фізкультхвилинка
Завдання 5. . Розв`яжемо задачу,
щоб дізнатися, чи зможе Олег здобути титул «Залізна людина».
Робота в друкованому зошиті
Завдання 1, 2, 3
6.
Виконання завдань з
логічним навантаженням
Завдання 6.
Продовжити логічний ряд.
Домашнє завдання
Завдання 4,5, с. 2 друкованого
зошита.
Рефлексія
На уроці я:
Дізнався/дізналася…
Зрозумів/зрозуміла…
Найскладніше мені
було…
Мені не вдавалося,
а тепер можу…
На наступному уроці
я хочу…
Українська мова
Продовжуємо вивчати вчорашню тему.
Працюємо з підручником ст. 7,
впр. 2.
-
За яких
умов виникає веселка?
-
Який
колір розкладається на 7 кольорів?
-
В яку
пору року можна побачити веселку?
-
Чи буває
веселка взимку?
Я Якщо хочете більше знати про веселку, то почитайте інформацію
http://www.schooler.org.ua/yak-utvoryuyetsya-veselka/
-
Чим факт
відрізняється від думки?
-
Наведи
приклад факта і думки, використовуючи слово
веселка.
-
Прочитайте текст.
-
Який це
тип тексту? Доведи свою думку.
-
Які
слова-синоніми зустрічаються в тексті?
Знайди правдиву інформацію. Прочитай її.
-
Як її
можна перевірити? Назви кілька способів.
-
Чи робили
ви власноруч райдугу?
-
Що
потрібно для цього?
- Якої умови потрібно дотримуватись?
-
Випиши іменники з прикметниками за зразком.
-
Підкресли прикметники хвилястою
лінією.
Працюємо з друкованим зошитом,
ст. 2, вправа 1
Зима - (яка?) .........
Весна - (яка?) ......
Літо - (яке?) .......
Осінь - (яка?) .....
Довідка: білий, зелений, червоний, золотий, сніжний, сонячний, веселковий, дощовий, морозний, теплий, спекотний, холодний.
Добери і запиши три прикметники до кожної пори року.
Користуйся довідкою.
Працюємо з друкованим зошитом,
ст. 2, вправа 2
Пригадайте, що
таке словосполучення.
-
Чим словосполучення відрізняється від речення?
Ранок (узимку) - зимовий ранок;
день ( навесні) -
вечір ( улітку) -
ніч ( восени) -
- Що змінюється в словах під час складання словосполучень?
Запиши словосполучення, розкриваючи дужки.
Працюємо
з підручником ст. 7, впр. 3
Прочитайте.
-
Що ви прочитали?
-
Як ви
здогадались? Що таке вірш?
-
Порівняйте
текст з вправи 2 і вірш з вправи 3.
-
Знайдіть
у вірші художні образи.
-
Який
порядок читання вірша?
Як потрібно декламувати вірш, щоб його було цікаво слухати?
-
Для чого
потрібні паузи під час читання вірша?
-
Що таке
логічний наголос?
- Яка роль міміки і жестів під час декламування?
Виразне читання вірша.
Виразно прочитати вірш та записати декламацію. Надіслати аудіо чи відеозапис вірша
Працюємо з друкованим зошитом,
ст. 3, вправа 3
- Прочитай вірш.
-
Підкресли
прикметники. Постав до них питання.
-
Намалюй
різні дощі.
-
Випиши
спільнокореневі слова.
-
Розбери
слова дощ, дощик за будовою.
-
Добери
синоніми до слова дощ.
-
Запиши
слова-синоніми, які ти чуєш вперше.
-
Випиши
ознаки одного з дощів.
-
Склади
про нього речення.
Дізнайся з мережі інтернет про незвичайні дощі. Запиши про них кілька речень.
Домашнє завдання. С.7 підручника.
Виконайте одне із завдань на вибір ( з однієї плашки).
Я досліджую світ
Урок 2. Тема. Дорогою ціною. Чому дещо нам невідоме?
Вправа “Кольорові сніжки”.
А зараз знадобляться ваші уява і фантазія.
Уявіть, що кожен із вас може зліпити
незвичайну сніжку. Опишіть, якого вона розміру, форми
та кольору, кому ви
хотіли б її подарувати. Поясніть, чому.
Я показую вам свій приклад, “Я зліпила невелику пласку сніжку помаранчевого кольору. Вона мені нагадує смачну, запашну мандаринку. Дарую її всім, кому бракує позитиву”.
2. Вправа “Прочитай”
|
Виконайте дії та дізнайтеся,
над якою темою будемо працювати протягом місяця. Світло – ло = … не + відьма - ьма + кома – ка + ий = … |
|
Щойно Роман дізнався, яка буде тема місяця, як одразу ж вигукнув: “У світі ще стільки невідомого!”. Як ви гадаєте, що мав на увазі хлопчик? А про що невідоме ви хотіли б довідатися? Запишіть (зош. с. 3, завд. 1). |
|
Поліні подобається розкривати таємниці невідомого
світу. Ось як дівчинка описала зимовий день. Прочитайте текст і доповніть
його відповідними наліпками (зош. с. 3, завд. 3). ·
А які таємниці
ви побачили сьогодні? Напишіть про це 2-3 речення ·
(зош. с. 3, завд. 4). |
|
Виконайте алгоритм, зашифрований за допомогою стрілок, і прочитайте, які області України ви “відвідаєте” цього місяця (зош. с. 3, завд. 2). |
|
Мандрівка нашою Батьківщиною з кумедними жевжиками триває. Вивчаючи цю темуми побуваємо у Львівській і Миколаївській областях. Дізнаємося, яких традицій святкування Різдва дотримуються на Львівщині, пригадаємо, як відзначають це свято у вашій родині. Довідаємося, що символізує різдвяний дідух і навчимося його плести. З’ясуємо, яких життєвих правил дотримуються мільйонери, і поміркуємо, як ви можете заробити свої перші гроші. Дізнаємося, чому Миколаїв називають містом кораблів, і відкриємо для себе правила гри “Морський бій”. З’ясуємо, де в Україні зимують лебеді. Пригадаємо, чим можна підгодовувати птахів, що зимують у нашому краї, та виготовимо для них оригінальну годівничку. Дізнаємося, як слід поводитися, якщо вас переслідує незнайома людина чи телефонний шахрай. Цього місяця ви шукатимете відповіді
на запитання: ·
Чому дещо
нам невідоме? ·
Як сприймати
невідоме? ·
Чи багато
невідомого навколо? ·
Чи може відоме
стати невідомим? |
1 |
Читання уривка (підр. с. 6). Щоб дізнатися, куди ми сьогодні вирушимо разом із жевжиками, прочитайте цікаву історію, яка сталася з нашими друзями. ·
Які риси
характеру проявив Номул? А дівчинка? ·
Що ви відчули,
дізнавшись про рішення жевжиків? ·
Як би ви повелися
на місці Яринки? Пригадайте пригоди жевжиків у Львові.
Вставте у речення пропущені слова. |
2 |
Вправа “Правильна послідовність” (зош. с. 4, завд. 1). Пронумеруйте події у правильній
послідовності. |
3 |
Математичне завдання (зош. с. 4, завд. 2). Пригадайте, яку ціну за жевжоліт назвали жевжики. З яких монет можна скласти потрібну суму? Наклейте відповідні наліпки. |
|
Порухайтеся та потанцюйте разом
зі сніговиками. |
|
Бабуся вирішила поділити плитку шоколаду. Вона
відламала один рядочок із 3 квадратиків для Яринки, а потім один рядочок із 5 квадратиків для себе. Як саме —видно з малюнка. Зі скількох квадратиків складалася плитка шоколаду спочатку? Позначте правильну відповідь (зош. с. 4, завд. 4). |
1 |
Робота з адміністративною мапою України · Знайдіть на мапі Львівську область. У якій частині України вона розташована? ·
З якими
областями вона межує? · Яке місто є обласним центром Львівської області? |
2 |
Робота з контурною мапою (зош. с. 4, завд. 3). Знайдіть на контурній мапі Львівську область і зафарбуйте її. Позначте обласний центр. |
|
3 |
Ознайомлення із символікою Львівської області Кожна область має свою символіку. Герб Львівської області — геральдичний однодільний щит: у синьому полі жовтий (золотий) коронований лев спинається на скелю. Він символізує могутність і силу краю, його мешканців, які віками боронили свою незалежність від чужинців. Водночас він перегукується з назвою міста Львова й іменем його першого володаря — князя Льва Даниловича. Дубові й лаврові гілки обабіч герба символізують славу регіону. Прапор Львівської області є символом, що відображає історію і традиції області. |
4 |
Перегляд відео “ТОП 5 туристичних місць
Львівщини”. ·
Що нового
ви дізналися про Львівську область? ·
Чим славиться
ця область? ·
Що вас здивувало
/ зацікавило? ·
Чи захотілося
побувати на Львівщині? ·
Куди
ви помандрували б? |
2 |
Вправа “Смс-повідомлення”. Пропоную вам написати смс-повідомлення своїм друзям чи рідним про те, що нового й цікавого ви дізналися з нашої сьогоднішньої подорожі. Урок 3. Подорож Львовом
( Воно трошки вище)
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий