13.01.2021
Математика
Підручник с . 11 - 16
Урок 68
Тема. Додавання виду 350 + 240. Віднімання
виду 350 – 240
1.
Хвилинка
каліграфічного письма
Запиши круглі числа другої сотні.
2.
Усні обчислення
Завдання 1.Закінчи обчислення
виразів.
Завдання 2. Обчисли, вставивши
відповідні знаки дій.
3.
Розв`язування задач
Задача 3.
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 160?
- Що означає число 50?
- Яке питання в задачі?
- Чи можемо ми знайти відповідь на питання?
- Запишемо короткий запис та розв’язання.
Задача 4.
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 210? 40? 100?
- Яке питання в задачі?
- Що треба знати, щоб знайти відповідь на питання?
- Чи можемо ми знайти ,скільки завдань розв`язав Відчайдух? Як?
- Запишемо короткий запис та розв’язання.
Уведення в тему.
Завдання 5.
Розгляньте способи обчислення виразів за схемами. Поясніть перед дзеркалом, як
закінчити обчислення.
6.
Робота з
підручником
Завдання 6.
Потренуйся обчислювати усно.
Фізкультхвилинка
Задача 7.
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 240? 3? 160?
- Яке питання в задачі?
- Що треба знати, щоб знайти відповідь на питання?
- Чи можемо ми знайти , скільки коштує квиток на кораблик? Як?
- Запишемо короткий запис та розв’язання.
Завдання 8.
Розкодуй шифрограму.
Задача 9.
-
У Чорному морі живуть три види дельфінів, прочитайте, як
вони називаються.
-
Розгляньте короткий запис задачі, складіть задачу.
-
Розв’язання задачі запишемо в зошит.
Робота в друкованому зошиті, с. 3
Завдання 1. Обчисли. Розташуй числа в порядку спадання і дізнайся, що є символом Чорного моря.
Завдання 2. Познач нерівності,
які будуть істинними.
8.
Виконання завдань з
логічним навантаженням
Задача 9 ( 2).
Домашнє завдання
Завдання 4,5, с. 4 друкованого
зошита.
Рефлексія
На уроці я:
Дізнався/дізналася…
Зрозумів/зрозуміла…
Найскладніше мені
було…
Мені не вдавалося,
а тепер можу…
На наступному уроці
я хочу…
Українська мова.
(підручник - С. 8 - 9, зошит - с.4-7 )
Тема. Роль прикметників у мовленні «Намалюю вітер тихий»
(Степан Жупанин)
Уводимо в тему Взаємодіємо усно
Сортуємо і аналізуємо зошит завдання 1
Активізуємо минулий досвід і знання
-
Зайці
склали меню на тиждень і хочуть придбати потрібний овоч. Відгадай овоч за його ознаками?
(Соковита, хрумка, запашна, гладка, помаранчева, солодка, видовжена, конусоподібна)
- Прикметники допомогли нам впізнати предмет
- Прикметник описує предмет або називає його
ознаку
Робота зі словом: морква
-
Що ви про
цей предмет (іменник) можете сказати?
o
Неістота
(питання що?)
o
Загальна
назва (пишу з малої букви)
o
Однина (у
множині- моркви)
o Жіночий рід (вона моя морква)
-
Що відбувається?
-
Запропонуйте
дітям уявити себе будь-яким героєм,
що на малюнку (заєць, зайчиха, зайченя)
Назвіться і
доповніть речення від імені цього героя
-
Чому
кожен з родини зайців описував моркву по
своєму?
-
А за що
ви любите моркву?
Працюємо у зошиті
-
Який
предмет описує ця ознака?
-
Морквяний- зроблений з моркви.
Досліджуємо мовлення. Працюємо
зі сполученнями слів
завдання 1
підручника, ст. 8 ( усно)
-
Змоделюйте утворення сполучень слів прикметник + іменник у парі з учнем.
-
Я називаю
іменник (предмет) книга.
-
Ти
називаєш прикметник (за змістом речення) (яка?) цікава і т. д.
Досліджуємо і розвиваємо мовлення
Працюємо
у друкованому
зошиті, с 5, завдання 2
-
Зайці
придбали потрібний продукт, допоможи
скласти список страв з моркви
Починай писати назву страви зі слова: морквяний, морквяна, морквяне, морквяні
- Лексичне значення низки слів (зроблені з моркви.)
Досліджуємо роль прикметників у
мовленні. Читаємо вірш. Порівнюємо , завдання 3 підручника
Робота зі
словом: тераса ( Спитай у дорослих, що це слово означає, або знайди значення в тлумачному словнику або на сайті "Горох")
-
Парне
читання: першого разу читаємо з виділеними
словами, другий – вилучивши виділені слова
-
Порівняй
два варіанти вірша. З якою метою вжито
прикметники?
-
Працюємо
за змістом
o
Про кого
або про що цей вірш? Що за явище
загадав С. Жупанин?
o
Як ви це зрозуміли?
Які слова він використав у переносному значенні, розповідаючи про дії вітру?
o
Яким
різним буває вітер?
-
Шукаємо
рими. Читаємо рими
-
Задаємо
ритм, читаючи пари слів, що римуються, виділяючи наголошений склад.
-
Гра «Що
сплутано?»
Висновок: прикметники роблять мовлення змістовним
Досліджуємо мовлення, підручник, с 9, завдання до вірша (на вибір)
Взаємодіємо усно. Досліджуємо предмети на спільні
ознаки
- Прочитай діалог у парі. Продовж його, називаючи прикметники на вибір.
-
Чому
червоний колір асоціюється з маминим
теплом?
-
Які
асоціації виникають у тебе з зеленим
кольором?
Продовж діалог за різними кольорами : будуй речення за зразком у парі з партнером.
Домашнє завдання на вибір учнів
-
завдання 7,8 друкованого зошита, ст. 7 або
завдання у підручнику стор.9 (редагуємо)
Перевір, як ти працював. Якщо ти можеш про себе сказати : "Я дізнався!
Прикметники описують предмет. Вони роблять наше мовлення змістовним, виразним, зрозумілим. Суттєві ознаки вказують точно на предмет, що описують.", то ти працював дуже добре.
Комментариев нет:
Отправить комментарий