вторник, 12 января 2021 г.

 13.01.2021

Математика

Підручник  с . 11 - 16

Урок 68 

Тема. Додавання виду 350 + 240. Віднімання виду 350 – 240

1.     Хвилинка каліграфічного письма

Запиши  круглі числа другої сотні.

2.     Усні обчислення

Завдання 1.Закінчи обчислення виразів.

Завдання 2. Обчисли, вставивши відповідні знаки дій.

3.     Розв`язування задач

Задача 3.

- Прочитайте умову задачі.

- Про що задача?

- Що означає число 160?

- Що означає число 50?

- Яке питання в задачі?

- Чи можемо ми знайти відповідь на питання?

- Запишемо короткий запис та розв’язання.

Задача 4.

- Прочитайте умову задачі.

- Про що задача?

- Що означає число 210?  40? 100?

- Яке питання в задачі?

- Що треба знати, щоб знайти відповідь на питання?

- Чи можемо ми знайти ,скільки завдань розв`язав Відчайдух? Як?

- Запишемо короткий запис та розв’язання.

     Уведення в тему.

Завдання 5. 

Розгляньте способи обчислення виразів за схемами. Поясніть перед дзеркалом, як закінчити обчислення.

6.     Робота з підручником

 Завдання 6. 

Потренуйся обчислювати усно.

Фізкультхвилинка

Задача 7. 

- Прочитайте умову задачі.

- Про що задача?

- Що означає число 240?  3? 160?

- Яке питання в задачі?

- Що треба знати, щоб знайти відповідь на питання?

- Чи можемо ми знайти , скільки коштує квиток на кораблик?  Як?

- Запишемо короткий запис та розв’язання.

Завдання 8.

Розкодуй шифрограму. 

Задача 9.

-         У Чорному морі живуть три види дельфінів, прочитайте, як вони називаються.

-         Розгляньте короткий запис задачі, складіть задачу.

-         Розв’язання задачі запишемо в зошит.


     Робота в друкованому зошиті, с. 3

Завдання 1. Обчисли. Розташуй числа в порядку спадання і дізнайся, що є символом Чорного моря. 

Завдання 2. Познач нерівності, які будуть істинними.

8.     Виконання завдань з логічним навантаженням

Задача 9 ( 2).

     Домашнє завдання

Завдання 4,5, с. 4 друкованого зошита.

Рефлексія

На уроці я:

Дізнався/дізналася…

Зрозумів/зрозуміла…

Найскладніше мені було…

Мені не вдавалося, а тепер можу…

На наступному уроці я хочу…

Українська мова.

 (підручник - С. 8 - 9, зошит - с.4-7 )

Тема. Роль прикметників у мовленні «Намалюю вітер тихий» (Степан Жупанин)

Уводимо в тему Взаємодіємо усно

Сортуємо і аналізуємо зошит завдання 1

 Активізуємо минулий досвід і знання

-          Зайці склали меню на тиждень і хочуть придбати потрібний овоч. Відгадай овоч за його ознаками?

(Соковита, хрумка, запашна, гладка, помаранчева, солодка, видовжена, конусоподібна)

-          Прикметники допомогли нам впізнати предмет

-  Прикметник описує предмет або називає його ознаку 


Робота зі словом: морква

-          Що ви про цей предмет (іменник) можете сказати?

Перевір себе:


o   Неістота (питання що?)

o   Загальна назва (пишу з малої букви)

o   Однина (у множині- моркви)

o   Жіночий рід (вона моя морква)

Працюємо з підручником завдання 2 підручника с 8

-          Що відбувається?

-          Запропонуйте дітям уявити себе будь-яким героєм, що на малюнку (заєць, зайчиха, зайченя)

Назвіться і доповніть речення від імені цього героя

-          Чому кожен з родини зайців описував моркву по своєму? 

-          А за що ви любите моркву?

Працюємо у зошиті 


Розібрати слово морква за будовою. Підберіть групу споріднених слів 
-          Знайдіть серед них прикметники.

-          Який предмет описує ця ознака?

-          Морквяний- зроблений з моркви.

Оголошуємо тему уроку: дослідимо роль прикметників у мовленні, доречність і правильність їх використання.

Досліджуємо мовлення. Працюємо зі сполученнями слів

 завдання 1 підручника, ст. 8 ( усно)

-                    Змоделюйте утворення сполучень слів прикметник + іменник у парі з учнем.

-                    Я називаю іменник (предмет) книга.

-                    Ти називаєш прикметник (за змістом речення) (яка?) цікава і т. д.

Висновок: прикметники описують предмет, іменник і прикметник утворюють словосполучення.

Досліджуємо і розвиваємо мовлення

Працюємо у друкованому зошиті, с 5, завдання 2

-                    Зайці придбали потрібний продукт, допоможи скласти список страв з моркви

Починай писати назву страви зі слова: морквяний, морквяна, морквяне, морквяні

-                Лексичне значення низки слів (зроблені з моркви.)

Досліджуємо роль прикметників у мовленні. Читаємо вірш. Порівнюємо , завдання 3 підручника

Робота зі словом: тераса ( Спитай у дорослих, що це слово означає, або знайди значення в тлумачному словнику або на сайті "Горох")

-                    Парне читання: першого разу читаємо з виділеними словами, другий – вилучивши виділені слова

-                    Порівняй два варіанти вірша. З якою метою вжито прикметники?

-                    Працюємо за змістом

o   Про кого або про що цей вірш? Що за явище загадав С. Жупанин?

o   Як ви це зрозуміли?

Які слова він       використав у переносному значенні, розповідаючи про дії вітру?

o   Яким різним буває вітер?

-                    Шукаємо рими. Читаємо рими 

-                    Задаємо ритм, читаючи пари слів, що римуються, виділяючи наголошений склад.

-                    Гра «Що сплутано?» 



 Висновок: прикметники роблять мовлення змістовним 

Досліджуємо мовлення, підручник, с 9, завдання до   вірша (на вибір)

Взаємодіємо усно. Досліджуємо предмети на спільні ознаки

 -          Прочитай діалог у парі. Продовж його, називаючи прикметники на вибір.

-          Чому червоний колір асоціюється з маминим теплом?

-          Які асоціації виникають у тебе з зеленим кольором?

Продовж діалог за різними кольорами : будуй речення за зразком у парі з партнером.

Домашнє завдання  на вибір  учнів

-                     завдання 7,8 друкованого зошита, ст. 7 або

завдання у підручнику стор.9 (редагуємо)

Перевір, як ти працював. Якщо ти можеш про себе сказати : "Я дізнався!

Прикметники описують предмет. Вони роблять наше мовлення змістовним, виразним, зрозумілим. Суттєві ознаки вказують точно на предмет, що описують.", то ти працював дуже добре.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...