воскресенье, 10 января 2021 г.

 11.01.2021

Математика.

Тема. Додавання виду 350 + 200, 350 + 20. Віднімання виду 350 - 200, 350 – 20 

Підручник , с. 6 - 9

Урок  66

Нарешті козачки дісталися Одеської області. Разом ми дізнаємося багато цікавого, вивчаючи наступну тему.

1.     Хвилинка каліграфічного письма

Запиши круглі числа в порядку зменшення від 90 до 10.

2.     Усні обчислення

Обчисли усно:

4 + 3                     40 + 30                       400 + 300

2 + 5                     20 + 50                       200 + 500

-         Порівняйте вирази.

Завдання 1.

Зменш на 1 чотири найбільші числа ряду.

Збільш у 10 разів  чотири найменші числа ряду.

Завдання 2. 1)

Склади і розв`яжи задачу за скороченим записом.

Перевір відповідь: 73 км відстань між смт. Радісне і м. Одеса

3.     Уведення в тему

Завдання 3. Читаємо і аналізуємо разом з другом

Поясни за схемами способи обчислення виразів, закінчи обчислення.

4.     Повідомлення теми й мети уроку

Сьогодні ми потренуємося  додавати вирази виду 350 + 200, 350 + 20 і віднімати 350 - 200, 350 – 20.

5.     Робота  над темою

Завдання 4. 

Потренуйся обчислювати усно.

Фізкультхвилинка

Завдання 5.

Розв`яжи задачі, склавши вирази ( короткий запис умови не записуй):

Завдання 6, 7. Самостійна робота.

6.     Робота в друкованому зошиті, с. 1

Завдання 1. Обчисли ланцюжок і дізнаєшся довжину Дерібасівської, однієї з головних вулиць Одеси.

7.     Виконання завдань з логічним навантаженням

Завдання 8. 

8.     Домашнє завдання.

Завдання 3,4, с. 1 друкованого зошита.

ІІІ. Підсумок уроку

На уроці я:

Дізнався/дізналася…

Зрозумів/зрозуміла…

Найскладніше мені було…

Мені не вдавалося, а тепер можу…

На наступному уроці я хочу…

Я досліджую світ

УРОК 1. Плани на рік. Чому дещо нам невідоме?

2. Загадка

 

Кружляє ніжно білий пух,
Міняє зайчик свій кожух,
Вдягає лиска рукавички,
Співають весело синички,
Ведмідь в барлозі вже дріма,
Яка пора, скажіть? …

Які слова в загадці підказали вам, що це зима?

·         Випишіть в тоненький зошит з ЯДС із загадки іменники й доберіть до них 

прикметники. Які словосполучення ви утворили?

·         Які ще ознаки зими ви пам’ятаєте?

3. Хмара слів “Зима”


 

Чим вам подобається зима? Що в ній незвичайного?

Заповніть хмару слів   «Зима».

·         Порівняйте свою хмару слів із хмарою слів інших дітей класу. Чи є у ваших

хмарах однакові слова? Як ви думаєте, чому?

·         Якими словами відрізняються ваші хмари?

4. Вправа «Пригадай і запиши»


Виконайте вправу (зош. с. 2, завд. 1).

Закінчились зимові канікули – пора відпочинку, свят і розваг. Пригадайте і 

запишіть:

·         дату (число, місяць, рік), коли розпочалися зимові канікули.

·         дату (число, місяць, рік), коли вони закінчились.

Обчисліть, скільки днів тривали канікули.

5. “Правильна послідовність”

 

Діана під час канікул ходила в гості до Максима. Аби дістатися до його дому,

 їй треба було перейти через дорогу. Прочитайте перелік дій та пронумеруйте 

 їх у правильній послідовності (зош. с. 2, завд. 3).

6. “Спогади про зимові канікули”


 

Пригадайте свої зимові канікули. Напевно, у цей час відбулося багато цікавого,

смішного, радісного, важливого — такого, про що вам хочеться написати

 (зош. с. 2, завд. 2).

Підказка - початок речення, який вони зможуть продовжити. Наприклад: 

“На зимових канікулах я відвідав / відвідала…”,

 “На зимових канікулах я відпочивав / відпочивала…”, 

 “На зимових канікулах я навчився / навчилася…”, 

“Найбільше мені сподобалося…”, 

 “Найбільше мене вразило…” тощо.

7. Фізкультхвилинка–руханка “Зима”

 

Потанцюйте разом із білими лапатими сніжинками.



8. Робота із сюжетною картиною

 

Розгляньте картину  (підр. с. 4-5).

·         Яке свято зобразила художниця? Як ви про це здогадалися?

·         Які ознаки допомогли визначити місяць?

·         Як почуваються люди?

·         Чи в усіх святковий настрій? Як можна допомогти людям, у яких 

настрій  поганий?

·         Які символи свята є на картині?

·         Хто виступає, а хто глядачі?

·         Чи можна всіх, хто прийшов на свято, назвати його учасниками? Чому?

·         До якої групи людей вам би хотілося приєднатися? Чому?

·         Хто з персонажів шукає відповіді на свої запитання? Чому ви так 

вважаєте?

·         Які традиції цього свята зберігають у ваших родинах? Розкажіть.

9. Складаємо плани на наступний рік. План запишіть в тоненький зошит.
 Можете прикрасити малюнками на свій вибір і за бажанням.



 

Рефлексія.  З яким настроєм ви закінчуєте урок?

·         Чи цікавою та корисною була для вас сьогоднішня подорож?

·         Поділіться з однокласниками та батьками враженнями про найцікавіші моменти.


Українська мова

Тема.  Поняття про прикметник   Підручник - С. 6-7, зошит - с. 1-2

Працюємо з підручником ст. 6, вправа 1.

-          Визнач, як звуть тваринок за описом.

-          Прочитайте перше речення. Про кого йде мова? 

-          Чому не можна сказати з впевненістю, що тільки про котика? 

Тобто, щоб описати предмет потрібно влучно добирати слова-назви ознак.

-          Прочитайте друге речення. Про кого іде мова?

-          Яке слово допомогло чітко визначити тварину?

-          Прочитайте третє речення. Про кого іде мова?

-          Яким з цих слів можна описати людину?

-          Коли так говорять про людину?

-          Прочитайте четверте речення. Про кого йде мова?

-          Яке слово було підказкою?

-          Придумай клички іншим тваринам і запиши їхні ознаки.

-          Запиши сполучення слів іменника з прикметником за зразком.

-          Підкресли прикметники хвилястою лінією.

Працюємо з друкованим зошитом, ст. 1, вправа 2

-          Розглянь веселку ознак.

-          Допиши прикметники, що називають ці ознаки, за зразком.

Розфарбуй веселку.
Працюємо з друкованим зошитом, ст. 2, вправа 3

Пригадайте, що таке словосполучення.

-          Чим словосполучення відрізняється від речення?

-          Що    змінюється    в    словах    під    час     складання словосполучень? 

-          Утвори сполучення слів.

З двома словами на вибір склади речення.
Працюємо з друкованим зошитом, ст. 2, вправа 4

-          Добери іменники до прикметників.

-          Склади два речення та запиши їх.

Працюємо з друкованим зошитом, ст. 2, вправа 5

Устав потрібні прикметники.
Працюємо з підручником. Письмо для себе.
Пригадайте , що таке казка. Які ваші найулюбленіші казки?

Які чарівні перетворення відбуваються у казках?

-          Придумай  казку,  у якій звичні речі стали іншого кольору. Що б сталося?

Запиши казку у зошит спостережень та доповни її малюнками.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...