12.09.2023 р.
Доброго ранку, любі друзі!
Українська мова.
Урок 7 (підручник - с. 12, зошит - с. 5-6 )
Тема. Скоромовка* Вибір слів. Сила голосу і швидкість мовлення
Уведення в тему
- Послухайте скоромовки :
- Що особливого ви помітили під час промовляння?
- Повторіть одну із скоромовок
- Чи легко з першого разу це зробити? Чому язик «спотикався» ?
- На яку букву «зібралися» слова у скоромовці?
- Повторіть вимову скоромовки спочатку повільно, потім у середньому темпі, нарешті у швидкому.
Робота над словом: Скоромовка
Вимовте це слово:
• швидко, повільно
• з більшою силою голосу, ніж ви звичайно говорите
Читаємо визначення, с. 12
- Жартівливий, що містить у собі жарт
Читаємо та порівнюємо скоромовки с.12, вправа 1
Прочитайте першу скоромовку самостійно напівголосно - Про кого або про що вона?
- Чи допомогли вам малюнки зрозуміти невідомі слова? Що таке кадуб? китичок?
Роздивіться схему, на якій зображено тварини.
- Чому для темпу читання «повільно» обрали черепаху?
- Яка тваринка символізує швидкий рух? Хто міг би бути зображений замість зайчика? Хто у природі швидко рухається? Повторне читання скоромовки за схемою: повільно-швидше-якнайшвидше
Аналогічно відбувається аналіз другої скоромовки
Розгорніть звичайний зошит. Пропустіть два робочих рядка від вашого написаного. Запишіть:
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Я досліджую світ
УРОКИ 2-3. Як змінилися способи передавання повідомлень?
Для виконання завдань перейдіть на посилання:
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Мистецтво
ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в Viber/
Дякую за роботу!
Пишаюся вами, шановні батьки та любі учні!
Комментариев нет:
Отправить комментарий