11.09.2023 р.
Доброго ранку, любі друзі!
Українська мова
Тема. Загадка
- Давайте повторим:
Загадка - короткий опис подій, предметів, явищ, які треба впізнати, відгадати.
Сьогодні на уроці ми будемо складати і відгадувати загадки.
Відгадайте загадку:
Що допомогло вам знайти відгадку? Які ключові слова?
Коли ми створюємо загадки, то порівнюємо і називаємо, що на що схоже.
Пропоную роздивитися різні предмети. Назвіть, на що вони схожі? Чим?
Яке? (або Що робить?) ___________, як ___________.
Яка? (або Що робить?) ___________, як ___________.
Який? (або Що робить?) ___________, як ___________.
Який? (або Що робить?) ___________, як ___________.
Який? (або Що робить?) ___________, як ___________.
- Якщо назвати кілька схожих предметів та схожі ознаки, то вийде загадка. Усно складіть просту загадку.
Наприклад,
1. Світить, як сонечко.
Формою, як грушка.
Прозора, як склянка.
Нагрівається, як плита.
2. Червоне, як полуничка,
Соковите, як кавун,
Кругле, як м’ячик,
На букву я починається, як ялинка.
- А тепер письмово складемо загадку. Розгорніть друкований зошит на с. 5 , вправа 2.
Складаємо загадку про курчатко. Колективно
- На що курчатко схоже?
- Чим курчатко схоже на цей предмет? А чим відрізняється?
Розгляньте схему загадки:
ЯКЕ (запишіть ознаку) _______ЯК _________ (назвіть, на що схоже курчатко)
АЛЕ НЕ ____________(назвіть, чим відрізняється від названого предмета).
Наприклад.
Жовте, як сонечко, але не світить.
Пухнасте, як каченя, але не плаває.
Розгорніть звичайний зошит. Пропустіть два робочих рядка від вашого написаного. Запишіть:
Обговорюємо схему створення загадки у підручнику
- Назвіть, що ми робили спочатку, коли створювали загадку.
- А потім?
- У цій схемі два рядки дописано без порівняння. Чому?
А тепер прочитайте загадки. Одну з них вивчіть напам`ять:
Рожевеньке та товстеньке,
Наче діжечка, кругленьке,
Є на рильці п'ятачок,
Замість хвостика — гачок.
Візьмеш в руки хоч на мить —
Мов скажене, верещить.
Краще не чіпайте.
Хто це? Відгадайте!
(Порося)
Він – не вершник, а зі шпорами,
Його одяг – з узорами.
Час він знає, як і люди,
Сам – не сторож, а всіх будить.
(Півень)
Якщо сподобалось складати та відгадувати загадки, можете повправлятися. Для цього перейдіть за посиланням:
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Математика. Урок 4.
Тема. Порівняння чисел
Попрацюємо усно:
Назвіть попереднє число до числа 2, 4, 5, 7, 9, 11.
Назвіть сусідів числа 5, 8, 12, 20.
Порівняйте числа: 7 і 9, 2 і 4, 8 і 3, 3 і 3.
Попрацюємо з підручником, с. 14:
Скільки всього виростив квіточок Бегемотик? Розклади це число на десятки і одиниці.
Розгорніть звичайний зошит з математики. Пропустіть 4 клітинки від вашого написаного. Запишіть:
Пригадайте:
Вправа 4, с. 15
Знайди хибні нерівності і перетвори їх у істинні, запиши в зошиті:
Вправа 5, с 15
Добери у віконця числа так, щоб отримати істинні рівності і нерівності і запиши в зошит.
Запиши один зі стовпчиків.
Пригадай:
Щоб порівняти два числа, треба від більшого відняти менше.
Запишіть розв`язок пояснення.
Вправа 8, с. 15 (самостійно)
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Я досліджую світ.
Урок 1 . Пригода 2. Таємниче зникненя
Для виконання завдань перейдіть на посилання:
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Мистецтво
Природа зачаровує нас багатством кольорів. Художники пишуть картини, змішуючи фарби на палітрі. Так вони утворюють на полотні чи папері безліч різних відтінків кольору.
Намалюй композицію "Осіннє чудо - дерево". Використовуй різні відтінки осінніх кольорів.
Пропоную подивитися, як створювали весняне квітуче дерево:
ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в Viber/
Дякую за роботу!
Пишаюся вами, шановні батьки та любі учні!
Комментариев нет:
Отправить комментарий