09.02.2021
Математика
Урок 83 (П: ч. 2, с. 60 - 64, РЗ: ч. 2, с.
24)
Тема. Письмове віднімання трицифрових чисел,
коли зменшуване містить нулі в кількох розрядах. Розв’язування задач
РЗ: с. 24 Завдання 1
С. 60 Завдання 1. Самостійна робота. Перевірка обчислення
(Правильні відповіді: 708, 370,54, 490, 708)
-
Сьогодні ми вчимося обчислювати вирази, в яких зменшуване
містить декілька нулів.
С. 61 Завдання 2. Аналіз віднімання від круглої сотні. Вправляння у відніманні (Перевір себе: 21, 119, 193, 722)
С. 62 Завдання 3. Віднімання від 1000
С.
63 Завдання
3. Віднімання від 1000 з перевіркою
С. 63 Завдання 5. (Перевір себе: 898 м, 902 м, 740 м, 655 м, )
С. 64 Завдання 8.
Перевір себе, за смайликом є цифра
х = 😆09,
у = 65 😖,
z = 5 😋2
Домашнє завдання (РЗ: с.
24 Завдання 2, 3)
Українська мова
Тема. Числівник. Оповідання. «Як ми бюджет формували» (частина 2)
-
Хто зміг заощадити гроші, коли виконували домашнє завдання?
-
Скільки грошей залишилось? Яка решта?
-
Склади числовий вираз та прочитай його. (Від двохсот відняти ..... дорівнює .......)
-
Як називається частина мови, яка позначає кількість предметів?
-
На які питання відповідає?
Працюємо з друкованим зошитом, ст. 19, вправа 2
-
Запишіть
назви товарів так, щоб всі витрати були об’єднані однією метою/темою.
Обчисли бюджет чаювання з друзями.
Працюємо з підручником ст. 31, вправа 3.
Домашнє завдання Виразно читати 2 частину оповідання.
Я досліджую світ
УРОК 8. Не дикі,
але небезпечні...
Які невидимі зв’язки є у природі?
Послухайте уважно і відгадайте загадки.
Я маленький і пухнастий,
Сірий, чорний чи смугастий.
Маю доленьку гірку:
Продають мене в мішку.
Справжнє диво незбагненне
У господі нашій є,
Бо бере собі зелене,
А нам біле віддає.
Є роги, а не баран,
Хвіст свічкою, а не білка,
Не корова, а молоко дає.
Сторож гарний я, повір,
Не пущу чужих у двір.
Попереду — п’ятачок,
Позаду — крючок,
Посередині — спинка,
На спинці — щетинка.
Лебедина шия гнеться,
Кучерява грива в’ється.
По дорогах і стежках
Він летить, неначе птах.
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/8/media1
Що об’єднує ці загадки?
Факти про тварин:
· Кішки приділяють вилизуванню шерстки чверть свого часу! Але вони доглядають себе не лише заради чистоти. Кішки злизують із шерстки речовину, що містить вітамін В, який допомагає заспокоїтися.
· У кішок є один дуже чутливий орган — вуса. Вони ніби радар, за допомогою якого кішка відчуває рух навіть на відстані.
· Собакам не можна їсти шоколад (цукерки, шматочок торта тощо) — він може спричинити дуже сильне отруєння.
· Собаки мають чудовий нюх. Наприклад, серед величезної кількості яблук у ящиках, собака здатний знайти гнилий фрукт. Саме тому цих тварин використовують у прикордонній і митній службах для пошуку заборонених речовин.
· Собачий ніс має унікальний відбиток — такий самий індивідуальний, як візерунок ліній на пальцях людини.
· Щурі — одні з найвитриваліших істот на Землі. Вони здатні виживати в умовах, нестерпних для інших.
· Щурі вміють легко розпізнавати продукти, які зіпсувалися, тому вони ніколи їх не торкаються.
· Корови спостерігають за своїми родичами і роблять висновки. Наприклад, якщо одну з тварин ударило струмом від електроогорожі, інші й близько не підійдуть до цього місця.
· У свиней добре розвинений нюх, вони розрізняють безліч запахів. Тому в деяких країнах вони “працюють” на митниці, для чого їх заздалегідь навчають.
·
Які нові цікаві
факти про тварин ви запам’ятали?
·
Які факти
вас зацікавили / здивували?
Про що вам захотілося дізнатися більше?
Можливо, ви вже здогадалися, про що ми говоритимемо сьогодні на уроці? Звісно, тварини — наші вірні помічники й друзі. Але під час зустрічі з деякими з них можуть виникнути й небезпечні ситуації. Особливо небезпечною може бути зустріч із незнайомою твариною. Сьогодні на уроці ми дізнаємося, як варто поводитися з безпритульними тваринами.
Прочитайте вірші:
1. Хлопчик Юрчик і котик Мурчик
Жив маленький Юрчик, поруч — котик Мурчик.
Йшов гуляти Юрчик, слідом — котик Мурчик.
Мама гралась з Юрчиком, а хлопчина — з Мурчиком.
Кличуть їсти Юрчика. Як же він без Мурчика?
Дуже схожі Юрчик і пухнастий Мурчик.
— Мама! — каже Юрчик. — Няу! — котик Мурчик.
Знають всі в окрузі, що найкращі друзі
спритний котик Мурчик і маленький Юрчик.
2.Коротке інтерв’ю
Що собака друг людині, зрозуміло і дитині.
На знання закону цього інтерв’ю берем в бульдога:
— Вам це твердження знайоме? Вчили в школі? Чули вдома?
— Гадки жодної не маю. Про закон не чув, не знаю.
Як навчала вдома мама, — я ганявся за котами,
а у студіях собачих, дисципліни вчу кусачі.
Більше запитань не маєм, ноги в руки — утікаєм.
Прочитайте вірші та поміркуйте над такими запитаннями.
·
Хто головні
герої віршів?
·
Що ви можете
сказати про Юрка і Мурчика?
·
Про що брали
інтерв’ю у бульдога?
·
Яку отримали
відповідь?
·
Чому собака може
зашкодити людині? (Бо собака є другом тій людині,
яку він
· знає, для решти він може стати ворогом. Його завдання — охороняти господаря і його дім.)
·
Які бувають
собаки?
·
Чи знаєте
ви, як поводитися з чужим собакою?
·
Чию поведінку
в прочитаних творах можна вважати безпечною?
Коли навіть домашні тварини можуть бути небезпечними?
Випишіть із вірша “Коротке інтерв’ю” назви істот
і визначте рід цих іменників. Чи
вдалося визначити рід усіх іменників? Чому?
Перегляньте відео:
Про які правила поводження з тваринами ви дізналися?
Фізкультхвилинка:
Дорогою додому діти побачили собаку. Марко хотів його погладити, але Оля зауважила, що це безпритульна тварина. Як треба поводитися, коли зустрічаєш на вулиці таку тварину? Сформулюйте поради. Оформіть їх у вигляді пам’ятки (підр. с. 33, завд. 5)
·
Кому можуть стати
у пригоді ваші поради?
· Що слід зробити, аби їх могли прочитати якомога більше людей, яким вони адресовані? Розкажіть, де краще розмістити пам’ятку.
Перегляд відео “Чернівецьких школярів навчали,
як поводитися з безпритульними тваринами”:
Я досліджую світ
УРОК 9. Чи варто бути правдивим?
Сьогодні ми поговоримо про людські чесноти
та недоліки. Щоб дізнатися, про які
якості ми будемо говорити, я пропоную
вам прочитати притчу Леонардо да Вінчі
“Язик та зуби”.
Жив на світі хлопчик, уражений серйозною
хворобою, — він розмовляв, не знаючи міри.
— Що за напасть цей язик, —
бурчали зуби. — Коли він уже заспокоїться й помовчить
хоч трохи?
— Яке вам до мене діло? —
зухвало відповідав язик. — Я нікому не дозволю сувати носа
в мої справи, а ще й давати
дурні поради.
І хлопчик продовжував белькотати до речі
й не до речі.
Але одного разу хлопчик так захопився, що дозволив
язику сказати брехню. От тоді
вже зуби
не витримали, зімкнулися й боляче вкусили брехунця.
Язик став багряним від крові, а хлопчик
гірко заплакав…
·
Чому заплакав
хлопчик?
·
За що зуби
покарали брехунця?
·
Чого вчить
ця притча?
·
Чи зрозуміли
ви, про які риси будемо говорити на уроці, які якості
будемо
досліджувати?
Ми поговоримо про правдивість, чесність.
Будемо вчитися оцінювати свої вчинки і
вчинки тих, хто нас оточує, з морального боку. Виховуватимемо в собі нетерпимість до неправди. Звернемо увагу на руйнівну силу брехні. Подумаємо, чи варто завжди бути правдивими, кому потрібна правда.
Правда й брехня, чесність, порядність
і брехливість — ці поняття дуже часто
супроводжують людину. Але одне
з них возвеличує, а інше ганьбить її. Як не
розгубитися, як відрізнити правду
від брехні, плітки від істини, наклеп від щирості?
Щоб знати, як діяти, треба чітко розуміти сутність, значення слова. І допоможе нам у цьому тлумачний словник. Знайдімо тлумачення слів “правдивий” і “брехня”.
Словничок
Правдивий — той, що говорить правду; чесний,
справедливий.
Брехня — те, що не відповідає правді;
неправда.
·
Чому діти,
хоч і розуміють, що говорити неправду — погано,
все ж таки
обманюють?
Поміркуйте і назвіть собі причини, чому діти вдаються до брехні.
Перегляньте уважно мультфільм і перевірте,
чи всі причини, через які відбувається
обман, ви згадали?
·
Які корисні
підказки ви почули / запам’ятали?
Довідайтеся, чому кажуть, що правда вийде нагору,
як олія з води ( Комікс підр. с. 35).
·
Як ви думаєте,
чому хлопчик вирішив сказати неправду?
·
Чи справді
він хотів зробити щось погане?
·
Як він розповів
вигадану історію іншим дітям?
·
Чи сподобалася
їм його розповідь про ковзанку?
·
Чи є щось гарне
у хлопчиковій вигадці?
·
Як гадаєте,
він добрий оповідач?
·
Як діти
дізналися, що хлопчик збрехав? Що відчули обдурені діти?
·
Щоб відчули
б ви на їхньому місці?
·
Уявіть, як діти
ставитимуться тепер до хлопчика. Що йому варто зробити?
·
Чи завдала його
неправда комусь шкоди?
·
Чи означає
це, що можна й далі говорити неправду? Чому?
·
Яка відмінність
між фантазуванням і брехнею?
Дослід з олією та водою. Океан у пляшці
Комментариев нет:
Отправить комментарий