вторник, 9 февраля 2021 г.

 09.02.2021

Математика

Урок 83 (П: ч. 2, с. 60 - 64, РЗ: ч. 2, с. 24)

Тема. Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в кількох розрядах. Розв’язування задач

РЗ: с. 24 Завдання 1 


С. 60 Завдання 1. Самостійна робота. Перевірка обчислення

(Правильні відповіді:  708, 370,54, 490,  708)


-                     Сьогодні ми вчимося обчислювати вирази, в яких зменшуване містить декілька нулів.


С. 61 Завдання 2. Аналіз віднімання від круглої сотні. Вправляння у відніманні  (Перевір себе: 21, 119, 193,  722)

С. 62 Завдання 3. Віднімання від 1000 

С. 63 Завдання 3. Віднімання від 1000 з перевіркою


С. 63 Завдання 5.   (Перевір себе: 898 м, 902 м, 740 м, 655 м, )


С. 64 Завдання 8.

 Перевір себе, за смайликом є цифра

х =  😆09, 


у = 65 😖, 


z = 5  😋2

 

Домашнє завдання (РЗ: с.  24 Завдання 2, 3)

Українська мова

Тема. Числівник. Оповідання. «Як ми бюджет формували» (частина 2)

-         Хто зміг заощадити гроші, коли виконували домашнє завдання?

-         Скільки грошей залишилось? Яка решта?

-         Склади числовий вираз та прочитай його. (Від двохсот відняти  ..... дорівнює .......)

-         Як називається частина мови, яка позначає кількість предметів?

-         На які питання відповідає?

Працюємо з друкованим зошитом, ст. 19, вправа 2

-         Запишіть назви товарів так, щоб всі витрати були об’єднані однією метою/темою.

Обчисли бюджет чаювання з друзями.

Працюємо з підручником ст. 31, вправа 3.

Домашнє завдання Виразно читати 2 частину оповідання.

Я досліджую світ

УРОК 8. Не дикі, але небезпечні...
Які невидимі зв’язки є у природі?

Послухайте уважно і відгадайте загадки.

Я маленький і пухнастий,
Сірий, чорний чи смугастий.
Маю доленьку гірку:
Продають мене в мішку.

Справжнє диво незбагненне
У господі нашій є,
Бо бере собі зелене,
А нам біле віддає.


Є роги, а не баран,
Хвіст свічкою, а не білка,
Не корова, а молоко дає.


Сторож гарний я, повір,
Не пущу чужих у двір.

Попереду — п’ятачок,

Позаду — крючок,

Посередині — спинка,
На спинці — щетинка.


Лебедина шия гнеться,
Кучерява грива в’ється.
По дорогах і стежках
Він летить, неначе птах.

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/8/media1


Що об’єднує ці загадки?

Факти про тварин:

·         Кішки приділяють вилизуванню шерстки чверть свого часу! Але вони доглядають себе не лише заради чистоти. Кішки злизують із шерстки речовину, що містить вітамін В, який допомагає заспокоїтися.

·         У кішок є один дуже чутливий орган — вуса. Вони ніби радар, за допомогою якого  кішка відчуває рух навіть на відстані.


·         Собакам не можна їсти шоколад (цукерки, шматочок торта тощо) — він може спричинити дуже сильне отруєння.

·         Собаки мають чудовий нюх. Наприклад, серед величезної кількості яблук у ящиках, собака здатний знайти гнилий фрукт. Саме тому цих тварин використовують   у прикордонній і митній службах для пошуку заборонених речовин.

·         Собачий ніс має унікальний відбиток — такий самий індивідуальний, як візерунок  ліній на пальцях людини.


·         Щурі — одні з найвитриваліших істот на Землі. Вони здатні виживати в умовах, нестерпних для інших.

·         Щурі вміють легко розпізнавати продукти, які зіпсувалися, тому вони ніколи їх не   торкаються.


·         Корови спостерігають за своїми родичами і роблять висновки. Наприклад, якщо   одну з тварин ударило струмом від електроогорожі, інші й близько не підійдуть  до цього місця.


·         У свиней добре розвинений нюх, вони розрізняють безліч запахів. Тому в деяких    країнах вони “працюють” на митниці, для чого їх заздалегідь навчають.

·         Які нові цікаві факти про тварин ви запам’ятали?

·         Які факти вас зацікавили / здивували?

Про що вам захотілося дізнатися більше?

Можливо, ви вже здогадалися, про що ми говоритимемо сьогодні на уроці? Звісно, тварини — наші вірні помічники й друзі. Але під час зустрічі з деякими з них можуть виникнути й небезпечні ситуації. Особливо небезпечною може бути зустріч із незнайомою твариною. Сьогодні на уроці ми дізнаємося, як варто поводитися з безпритульними тваринами.

Прочитайте вірші:

1. Хлопчик Юрчик і котик Мурчик

Жив маленький Юрчик, поруч — котик Мурчик.

 Йшов гуляти Юрчик, слідом — котик Мурчик. 

Мама гралась з Юрчиком, а хлопчина — з Мурчиком. 

Кличуть їсти Юрчика. Як же він без Мурчика?

 Дуже схожі Юрчик і пухнастий Мурчик.

 — Мама! — каже Юрчик. — Няу! — котик Мурчик. 

Знають всі в окрузі, що найкращі друзі 

спритний котик Мурчик і маленький Юрчик.

2.Коротке інтерв’ю

Що собака друг людині, зрозуміло і дитині.

 На знання закону цього інтерв’ю берем в бульдога: 

— Вам це твердження знайоме? Вчили в школі? Чули вдома?

 — Гадки жодної не маю. Про закон не чув, не знаю. 

Як навчала вдома мама, — я ганявся за котами,

 а у студіях собачих, дисципліни вчу кусачі.

 Більше запитань не маєм, ноги в руки — утікаєм.

Прочитайте вірші  та поміркуйте над такими запитаннями.

·         Хто головні герої віршів?

·         Що ви можете сказати про Юрка і Мурчика?

·         Про що брали інтерв’ю у бульдога?

·         Яку отримали відповідь?

·         Чому собака може зашкодити людині? (Бо собака є другом тій людині, яку він

·          знає, для решти він може стати ворогом. Його завдання — охороняти господаря   і його дім.)

·         Які бувають собаки?

·         Чи знаєте ви, як поводитися з чужим собакою?

·         Чию поведінку в прочитаних творах можна вважати безпечною?

Коли навіть домашні тварини можуть бути небезпечними?

Випишіть із вірша “Коротке інтерв’ю” назви істот і визначте рід цих іменників. Чи 

вдалося визначити рід усіх іменників? Чому?

Перегляньте відео:



Про які правила поводження з тваринами ви дізналися?

Фізкультхвилинка:

Дорогою додому діти побачили собаку. Марко хотів його погладити, але Оля зауважила, що це безпритульна тварина. Як треба поводитися, коли зустрічаєш на вулиці таку тварину? Сформулюйте поради. Оформіть їх у вигляді пам’ятки (підр. с. 33, завд. 5) 

·         Кому можуть стати у пригоді ваші поради?

·         Що слід зробити, аби їх могли прочитати якомога більше людей, яким вони адресовані? Розкажіть, де краще розмістити пам’ятку.

Перегляд відео “Чернівецьких школярів навчали, як поводитися з безпритульними тваринами”:


Що нового ви дізналися?

Я досліджую світ

УРОК  9. Чи варто бути правдивим?

Сьогодні ми поговоримо про людські чесноти та недоліки. Щоб дізнатися, про які 

якості ми будемо говорити, я пропоную вам прочитати притчу Леонардо да Вінчі

“Язик та зуби”.

Жив на світі хлопчик, уражений серйозною хворобою, — він розмовляв, не знаючи міри.

— Що за напасть цей язик, — бурчали зуби. — Коли він уже заспокоїться й помовчить

 хоч трохи?

— Яке вам до мене діло? — зухвало відповідав язик. — Я нікому не дозволю сувати носа

в мої справи, а ще й давати дурні поради.

І хлопчик продовжував белькотати до речі й не до речі.

Але одного разу хлопчик так захопився, що дозволив язику сказати брехню. От тоді

 вже зуби не витримали, зімкнулися й боляче вкусили брехунця.

Язик став багряним від крові, а хлопчик гірко заплакав…

·         Чому заплакав хлопчик?

·         За що зуби покарали брехунця?

·         Чого вчить ця притча?

·         Чи зрозуміли ви, про які риси будемо говорити на уроці, які якості будемо

досліджувати?

Ми поговоримо про правдивість, чесність. Будемо вчитися оцінювати свої вчинки і 

вчинки тих, хто нас оточує, з морального боку. Виховуватимемо в собі нетерпимість до неправди. Звернемо увагу на руйнівну силу брехні. Подумаємо, чи варто завжди бути правдивими, кому потрібна правда.

Правда й брехня, чесність, порядність і брехливість — ці поняття дуже часто

супроводжують людину. Але одне з них возвеличує, а інше ганьбить її. Як не 

розгубитися, як відрізнити правду від брехні, плітки від істини, наклеп від щирості?

 Щоб знати, як діяти, треба чітко розуміти сутність, значення слова. І допоможе нам у цьому тлумачний словник. Знайдімо тлумачення слів “правдивий” і “брехня”.

Словничок

Правдивий — той, що говорить правду; чесний, справедливий.

Брехня — те, що не відповідає правді; неправда.

·         Чому діти, хоч і розуміють, що говорити неправду — погано, все ж таки

обманюють?

Поміркуйте і назвіть собі  причини, чому діти вдаються до брехні.


Перегляньте уважно мультфільм і перевірте, чи всі причини, через які відбувається

обман, ви згадали?

·         Які корисні підказки ви почули / запам’ятали?

Які висновки для себе зробили?

Довідайтеся, чому кажуть, що правда вийде нагору, як олія з води ( Комікс підр. с. 35).

·         Як ви думаєте, чому хлопчик вирішив сказати неправду?

·         Чи справді він хотів зробити щось погане?

·         Як він розповів вигадану історію іншим дітям?

·         Чи сподобалася їм його розповідь про ковзанку?

·         Чи є щось гарне у хлопчиковій вигадці?

·         Як гадаєте, він добрий оповідач?

·         Як діти дізналися, що хлопчик збрехав? Що відчули обдурені діти?

·         Щоб відчули б ви на їхньому місці?

·         Уявіть, як діти ставитимуться тепер до хлопчика. Що йому варто зробити?

·         Чи завдала його неправда комусь шкоди?

·         Чи означає це, що можна й далі говорити неправду? Чому?

·         Яка відмінність між фантазуванням і брехнею?

Як ви вчинили б на місці хлопчика?

Дослід з олією та водою. Океан у пляшці

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...