23 квітня 2020 р.
Доброго дня усім!
Гарного настрою!
Я досліджую світ
Урок 30 (4 - 5 ). "Як планувати свій час? ". Підручник с. 91 - 92, зошит с. 49.
Але спочатку пропоную повчитися правильно називати час українською мовою.
Думаю, ви усе запам`ятали. Тож попрацюйте експертами - перевірте, чи правильно називають час герої мультфільму.
Час, коли зовсім необов’язково знати, котра година – це канікули та відпустки! Проте що варто знати завжди – це як правильно відповісти на запитання “Котра година?” українською. Це точно знадобиться Вам для життя!
По-перше…
Усвідомте і запам’ятайте, що в українській мові годину завжди вказуємо порядковим числівником, тобто таким, що відповідає на питання котра? Перша година, одинадцята година…
А хвилини і секунди– уже кількісним, що відповідає на питання скільки? Двадцять хвилин, п’ять секунд…
По-друге…
Відповідно, щоб дізнатися про час, ЗАВЖДИ питайте так:
Котра зараз година?
О котрій годині ти прийдеш?
По-третє…
А тепер, як правильно відповідати на питання про час.
11.00
- Рівно одинадцята година.
- Одинадцята година рівно.
11.10
- Одинадцята (година) десять (хвилин).
- Десять хвилин по одинадцятій.
- Десять хвилин на дванадцяту.
11.15
- Одинадцята (година) п’ятнадцять (хвилин).
- П’ятнадцять хвилин (чверть) по одинадцятій.
- П’ятнадцять хвилин (чверть) на дванадцяту.
11.30
- Одинадцята (година) тридцять (хвилин).
- Пів на дванадцяту.
11.40
- Одинадцята (година) сорок (хвилин).
- За двадцять (хвилин) дванадцята.
- Двадцять (хвилин) до дванадцятої.
11.45
- Одинадцята (година) сорок п’ять (хвилин).
- За п’ятнадцять хвилин (чверть) дванадцята.
- П’ятнадцять хвилин (чверть) до дванадцятої.
А тепер дивіться, як казати НЕ МОЖНА:
- пів першої;
- вісім двадцять п’ять;
- без десяти восьма;
- п’ять хвилин восьмої;
- в десятій годині.
Ну а тепер і сам урок!
Завдання з писанками пропускайте
.
Для роботи переходьте за посиланням :
Українська мова
Урок 140. "Види речень". Підручник с. 71 -72 ,зошит с. 39.
Для виконання завдань переходьте за посиланням:
Математика
Урок 85. Закріплення таблиці множення числа 3. Підручник с. 189 -190.
Розгорніть підручник на с. 189. В зошиті запишіть дату й дистанційна робота.
Завдання 1.
Ми із вами знаємо "числові трійки", коли використовуємо дії додавання і віднімання.
Сьогдні познайомимося із "числовими трійками", коли використовують множення.
Верхнє число в кружечку показує добуток нижніх. (Не забули, що таке добуток?)
Я вам допоможу з першою "трійкою": 12 є добутком чисел 3 і 4, адже 3 • 4 = 12. Далі - самостійно.
Завдання 1.
Ми із вами знаємо "числові трійки", коли використовуємо дії додавання і віднімання.
Сьогдні познайомимося із "числовими трійками", коли використовують множення.
Верхнє число в кружечку показує добуток нижніх. (Не забули, що таке добуток?)
Я вам допоможу з першою "трійкою": 12 є добутком чисел 3 і 4, адже 3 • 4 = 12. Далі - самостійно.
Завдання 2.
Равлики пропонують вибрати й записати лише ті числа, які є добутками числа 3.
Підказка! Їх там 4.
Задача 3.
Прочитайте умову. Про що ця задача? Які головні слова? На що вказує число 3 у першому реченні? А на що воно вказує в другому? Що ми знаємо про вік Віри? Ще раз прочитайте запитання.
Пропоную короткий запис починати "з кінця":
Вірі - 6 р.
Олі - ?, у 3 р. старша, за Віру.
Марічці - ?, на 3 р. старша за Олю.
Завдання 4.
Не забудьте відповісти на усі питання.
Завдання 5. Головоломка.
Склади, сфотографуй. Або в зошиті намалюй.
Настав час трохи відпочити.
Завдання 6. Усно.
Завдання 7.
Тепер вам пропонують стати творцями задачі. Подивіться малюнок. Складіть задачу на одну дію.
А тепер - на дві. Запишіть коротку умову і розв`язок другої задачі, що на дві дії.
Завдання 8.
Запишіть як ланцюжок з чисел і дій.
Останнє завдання.
Відповісти на тестові запитання
Комментариев нет:
Отправить комментарий