среда, 22 апреля 2020 г.

23 квітня 2020 р.


Доброго дня усім!

Гарного настрою!


Я досліджую світ


Урок 30 (4 - 5 ). "Як планувати свій час? ". Підручник с. 91 - 92, зошит с. 49.


Але спочатку пропоную повчитися правильно називати час українською мовою.


Думаю, ви усе запам`ятали. Тож попрацюйте експертами - перевірте, чи правильно називають час герої мультфільму.


Час, коли зовсім необов’язково знати, котра година – це канікули та відпустки! Проте що варто знати завжди – це як правильно відповісти на запитання “Котра година?” українською. Це точно знадобиться Вам  для життя! 

По-перше…

Усвідомте і запам’ятайте, що  в українській мові годину завжди вказуємо порядковим числівником, тобто таким, що відповідає на питання котраПерша година, одинадцята година…
А хвилини і секунди– уже кількісним, що відповідає на питання скількиДвадцять хвилин, п’ять секунд…

По-друге…

Відповідно, щоб дізнатися про час, ЗАВЖДИ питайте так:

Котра зараз година?

О котрій годині ти прийдеш?


По-третє…

А тепер, як правильно відповідати на питання про час.

11.00

  • Рівно одинадцята година.
  • Одинадцята година рівно.

11.10

  • Одинадцята (година) десять (хвилин).
  • Десять хвилин по одинадцятій.
  • Десять хвилин на дванадцяту.

11.15

  • Одинадцята (година) п’ятнадцять (хвилин).
  • П’ятнадцять хвилин (чверть) по одинадцятій.
  • П’ятнадцять хвилин (чверть) на дванадцяту.

11.30

  • Одинадцята (година) тридцять (хвилин).
  • Пів на дванадцяту.

11.40

  • Одинадцята (година) сорок (хвилин).
  • За двадцять (хвилин) дванадцята.
  • Двадцять (хвилин) до дванадцятої.

11.45

  • Одинадцята (година) сорок п’ять (хвилин).
  • За п’ятнадцять хвилин (чверть) дванадцята.
  • П’ятнадцять хвилин (чверть) до дванадцятої.

А тепер дивіться, як казати НЕ МОЖНА:
  • пів першої;
  • вісім двадцять п’ять;
  • без десяти восьма;
  • п’ять хвилин восьмої;
  • в десятій годині.

Ну а тепер і сам урок! 

Завдання з писанками пропускайте
.
Для роботи   переходьте за посиланням : 


Українська мова


Урок 140. "Види речень". Підручник с. 71 -72 ,зошит с. 39.

Для виконання завдань переходьте за посиланням:




Математика


Урок 85. Закріплення таблиці множення числа 3. Підручник с. 189 -190.


Розгорніть підручник на с. 189. В зошиті запишіть дату й дистанційна робота.

Завдання 1. 
Ми із вами знаємо "числові трійки", коли використовуємо дії додавання і віднімання.
Сьогдні познайомимося із "числовими трійками", коли використовують множення.
Верхнє число в кружечку показує добуток нижніх. (Не забули, що таке добуток?)
Я вам допоможу з першою "трійкою": 12 є добутком чисел 3 і 4, адже 3 • 4 = 12. Далі - самостійно.

Завдання 2. 
Равлики пропонують вибрати й записати лише ті числа, які є добутками числа 3. 
Підказка! Їх там 4.

Задача 3. 
Прочитайте умову. Про що ця задача? Які головні слова? На що вказує число 3 у першому реченні? А на що воно вказує в другому? Що ми знаємо про вік Віри? Ще раз прочитайте запитання. 
Пропоную короткий запис починати "з кінця":
Вірі - 6 р.
Олі - ?, у 3 р. старша, за Віру.
Марічці - ?, на 3 р. старша за Олю.

Підказка! Не забудьте, що ми добре вивчили "підступну тему" в уроці 83. Якщо забули, перегляньте. 


Завдання 4.
Не забудьте відповісти на усі питання.


Завдання 5. Головоломка.
Склади, сфотографуй. Або в зошиті намалюй.

Настав час трохи відпочити.

Завдання 6. Усно.

Завдання 7. 
Тепер вам пропонують стати творцями задачі. Подивіться малюнок. Складіть задачу на одну дію. 
А тепер - на дві. Запишіть коротку умову  і розв`язок другої задачі, що на дві дії.

Завдання 8.
Запишіть як ланцюжок з чисел і дій.


Останнє завдання.
Відповісти на тестові запитання 


Дякую за роботу! Чекаю на фото і відео.

Наступна публікація  24.04.







Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...