22 квітня 2020 р.
Ну що, прокинулися? Добридень!
Вирушаємо далі.
Я досліджую світ
Урок 30 (2 - 3) " Що непідвладне часові?".Підручник с. 89 - 90, зошит с . 48.
Для роботи переходьте за посиланням :
Мистецтво
Уроки11 -12. "Ритми життя в мистецтві".
Кожного ранку природа прокидається, і на зміну темній ночі приходить світлий день. А потім знову настає вечір... Такі чудові ритми дня і ночі існують у природі вічно.
Ритми пронизують і мистецтво. Без ритму немає музики.
Музичний ритм - це чергування довгих і коротких звуків та пауз між ними.
А тепер спробуйте відтворити ритм
Пропоную подивитися, як тато вчить доньку ритму і спробувати повторити за ними.
Як ви вважаєте, де в образотворчому мистецтві ховається ритм?
На ритмичному чергуванні елементів побудовано орнаменти. Вони можуть складатися, наприклад, із геометричних фігур або декоративних зображень рослин тощо.
Саме тому вони мають такі назви: геометричний, рослинний.
Проте майстри часто поєднують різні елементи й отримують оригінальні орнаменти.
В Україні прикрашали, або декорували орнаментами речі повсякденного вжитку - посуд, одяг, музичні інструменти... Так виникло декоративно - ужиткове мистецтво.
Ваше завдання!
1. Дослідить ваш будинок і відшукайте річ, на якій є орнамент. Намалюйте цей орнамент і надішліть фото. Приємної роботи.
2. Прошу вас відповісти на завдання тесту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий