10. 04. 2024
Добрий день! Мої вітання усім!
Починаємо працювати.
Читання для себе : хрестоматія "Читаємо на канікулах", с. 125 - 126
Українська мова.
Запиши дату і дистанційна робота
Аудіювання
Послухай казку уважно
Дай письмово відповіді на питання:
1. Хто головні герої казки?
2. Чому ворон для гнізда обрав саме це дерево?
3. Чому кріт порадив не обирати це дерево?
Тема уроку: "Уживання слів - назв дій". С. 61 - 62
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4
Вправа 5
Математика
Урок 82. "Складання і розв`язування виразів на множення". Підручник с. 183- 184.
Сьогдні ми закріпимо знання таблиці множення на 2.
Розгорніть підручник на с. 183. В зошиті запишіть дату й дистанційна робота.
Завдання 1.
Вам треба скласти , записати й обчислити вирази на множення.
Пам`ятаємо: По скільки , скільки разів!
Я допоможу вам з 3 запитанням "Скільки лапок у двох кошенят?" Міркую так: у одного кошеняти - 4 лапки, по чотири лапки у двох кошенят, треба записати так:
4 • 2 = 8
(Хоча я не знаю ще таблиці множення на 4, але я знаю переставний закон множення). Запишіть самостійно решту виразів.
Задача 2.
Читаємо умову задачі. Про що задача? Що будемо писати в дужках? (оч.)
Ще раз читаємо, шукаємо головні слова. (Дитячих, батьківських, котячих)
На скільки рядочків умова задачі? Пам`ятаємо! Умову задачі розривати не можна! Нам треба 6 клітинок. Записуємо короткий запис задачі.
Читаємо запитиння. Вносимо його в короткий запис. Як? (Хвиляста дужка на всі три рядки)
Що це за тип задачі? (Знаходження суми)
Суму скількох доданків треба знайти? Чи знаємо ми ці доданки? Ні, не знаємо, бо там є підступне слово "пара". Що таке пара?
План розв`язання:
1. Скільки дитячих очей дивилося мультфільм?
2. Скільки дорослих очей дивилося мультфільм?
3. Скільки котячих очей дивилося мультфільм?
4. Скільки всього очей дивилося мультфільм?
( План допоможе вам не тільки розв`язати, а й написати пояснення після дужок)
Не забудьте відповідь.
Вирази 3. Для правильного розв`язання треба спам`ятати правило:
У виразах без дужок спочатку виконуй дію •, а тоді за порядком + та -.
Перевірка. Там є відповіді: 2, 12, 16, 24, 8.
Вправа 4.
Спочатку добре роздивіться зразок. Вам показали,як скласти з двох виразів рівність і нерівність. Щоб їх скласти, спочатку вирази розв`язали. Тоді порівняли. Виконайте завдання самостійно. ( Скласти 1 рівність і 3 нерівності)
Вправа 5. Це завдання - головоломка. Якщо ви зробили 4 завдання, то воно допоможе здогадатися, як робити 5.
Задача 6. Цю задачу просять розв`язати виразом. Якщо вам важко, на чернетці запишіть окремими діями, а потім зберіть їх у вираз.
Нам треба знайти сільки важить поросятко, а що про нього сказано?
Якщо на 12 кг більше, то яку дію треба виконати?
На 12 кг більше за кого?
А скільки важить гусак? Якою дією це зручніше зробити?
Тож, почнемо з чого? А далі? Запишіть вираз. Не забудьте відповідь. Нагадую! Правильно побудувати повну відповідь нам допомагає запитання: замість слова "скільки" вставляємо число, яке знайшли в останній дії, далі - списуємо решту слів запитання.
Завдання 7. Зробіть для нього малюнок. Намалюйте палицю. Покажіть, як її відламали. Покажіть стрілочками кінці. Дайте відповіді.
Завдання 8. Головоломка. Візьміть прямокутний аркуш паперу і спробуйте зробити це завдання. Дивіться, там є підказка!
Задача 9. Розв`яжіть задачу самостійно. Моя підказка - це задача на знаходження третього доданка за сумою і двома відомими доданками.
Чекаю на фотозвіти!
Я досліджую світ.
Урок 28 (4-5). "Що може рухатися?"
6, 13 завдання (в зошиті для інформатики) не виконуйте.
А от 15 завдання містить дуже корисну вправу з годинником на картці. Якщо не можете її роздрукувати, намалюйте годинники.
Для виконання завдань ви маєте перейти за посиланням:
Дякую за роботу
Комментариев нет:
Отправить комментарий