14.09.2023 р.
Вітаю!
Українська мова. Урок № 9 (підручник - с. 14, зошит - с. 7-8)
Тема. Письмо як засіб спілкування.
Ви вже знаєте, що у давнину люди не вміли писати і передавали
повідомлення усно. З уст у вуста. Так виникла усна народна творчість.
Але були випадки, коли неможливо було щось передати усно.
- Що люди робили в таких випадках?
Сьогодні ми прочитаємо про перші письмові спроби передати повідомлення та спробуємо їх зашифровувати і розшифровувати, як давні люди.
Виконуємо завдання 1, 2 у друкованому зошиті с. 7
- Що значить писати?
- Що потрібно знати, щоб записати слово?
- Що таке буква?
- Чи завжди були букви?
Розчитуємося і пояснюємо слова
намисто піктограма ієрогліф
комп’ютер мушля вузол
папірус комп’ютерний мотузка
дощечка програма комп’ютерні
Читаємо та обговорюємо текст, с. 14, вправа 1
Про що ви дізналися?
- Назвіть предмети, які використовували люди в давнину для передавання
повідомлень.
- Чому люди спочатку не писали повідомлення, а малювали малюнки?
- Що означали ці малюнки?
- Як називалися такі малюнки?
- Чи бачили ви піктограми? Де? Які?
- Як ви думаєте, що є фактом з того, що ви прочитали? Поясніть
Стіна слів : піктограма
Деякі малюнки називають піктограмами.
За допомогою піктограм можна записати повідомлення.
На Робочому столі комп’ютера теж є умовні позначки. Їх
називають піктограмами, іконками.
Виконуємо завдання 2 у друкованому зошиті с.7
- У робота є своя система піктограмок. За допомогою них він зашифровує повідомлення. Напиши, що на твою думку означає кожна піктограмка та домалюй ще одну. Запиши, що хоче сказати робот.
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Я досліджую світ.
УРОКИ 6-7. Як пов’язані зміни в живій і неживій природі?
Для виконання завдань перейдіть за посиланням:
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в Viber/
Дякую за роботу!
Пишаюся вами, шановні батьки та любі учні!
Комментариев нет:
Отправить комментарий