03.02.2021
Математика
Урок 80 ( П: ч. 2, с. 50 – 54, РЗ: ч. 2, с.
20 – 21)
Тема. Письмове додавання трицифрових чисел з
переходом через розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків
поради до уроку
1.
Усний рахунок
С. 50 Завдання 1.
(Міркування можна починати з
числових даних або з запитання задачі.
Перевір себе
1.
Спочатку треба
знайти, скільки коштує блокнот, а потім його ціну помножити на 5.
2. Спочатку треба знайти,
скільки коштує одна пара кросівок, потім – скільки коштує спортивний костюм. А
про його ціну сказано, що удвічі дорожче. Тому ми маємо помножити на 2.
Дізнавшись ціну костюма, ми знайдемо вартість двох таких костюмів: для цього
помножимо на 2.
3. Щоб знайти, скільки коштують
два рюкзаки, ми маємо знати ціну рюкзака. Нам відомо ціну пенала і те, що він
на 145 грн дешевший від рюкзака. То рюкзак – на 145 грн дорожчий. До ціни
пенала нам треба додати 145, щоб знайти ціну рюкзака. Дізнавшись ціну рюкзака,
ми можемо знайти вартість двох рюкзаків, якщо помножимо на 2.
4. Щоб знайти, скільки м’ячів
можна купити на 400грн, ми маємо знайти ціну м’яча і 400 поділити на ціну. Ціну
м’яча ми можемо знайти, якщо вартість 9 м’ячів поділимо на 9.)
2.
-
Як ви думаєте, що таке «Сміхологія»? Може, наука яка
вивчає сміх, або захворювання якісь? Всім уважним я розповім на уроці по
секрету.
3.
С.
51 Завдання 2. Обчислення з коментуванням
( Звертаємо увагу: при
додаванні одиниць ми отримуємо 10 од., записуємо на місці одиниць 0, а 1 дес.
додаємо до десятків. 4 дес. додати 5 дес. дорівнює 9 дес і ще один десяток, що
отримали при додаванні одиниць, отримуємо 10 дес. На місці десятків пишемо 0, а
1 сот. переносимо до сотень. 2 сот. додати 4 сот. і ще 1сот., дорівнює 7 сот. )
( Звертаємо увагу: якщо при
додаванні сотень отримуємо 10 сот.. то на місці сотень записуємо 0, а 1 тисячу
переносимо до тисяч. Наступні 4 вирази мають в сумі – 1000.)
С. 52 Завдання 3. 1) Обчислення кругових виразів і розшифровування вислову:
2) Уважно аналізуємо зразок. Результат виразу ліворуч – 440, а це більше, ніж результат виразу праворуч – 408.
С.
52 Задача 5.
- А тепер розкриваємо секрет: «Сміхологія» - це книжка Павла Глазового з
гуморесками, адже ми уже знаємо, що сміх лікує всіх!
Схема розв`язання задачі
⬜– ( ⬜ + ⬜) = ⬜ ( г.)
– залишилося прочитати.
2) Щоб скласти задачу, яка б
розв’язувалася за схемою, треба порівняти обидві схеми. Ця задача на кратне
порівняння кількості гуморесок в книзі і прочитаних гуморесок.
С. 53 Завдання 6.
С.
53 Задача 7.
( Аналізуємо короткий запис
умови, складаємо задачу, з’ясовуємо, що головне питання: «Скільки всього
квитків продали?» Щоб на нього відповісти достатньо знати один з доданків і
суму двох інших.
1) ⬜ – ⬜ = ⬜ ( кв.) – на
майданчик з машинками;
2) ⬜ + ⬜ = ⬜ ( кв. ) –
всього продали у парк атракціонів. )
4.
Робота в
друкованому зошиті
С.
20 Завдання 1.
( Помилився Відчайдух. Робота над помилками:
С.
20 Завдання 2.
Домашнє завдання (РЗ: с. 21 Завдання 3, 4)
Українська мова
(підручник
- С. 26
- 27, зошит - с.16 -18 )
Тема. Поняття про числівник.
Розвиваємо інформаційну культуру.
-
Скільки днів було у
січні? Скільки днів у лютому?
-
Скільки має годин
доба?
-
Скільки днів у тижні?
-
Скільки метрів у
кілометрі?...
-
Де ми ще зустрічаємо
цифри в житті?
Досліджуємо медіа. Взаємодіємо усно.
Перегляд відео
-
Скільки є цифр?
Назвіть їх.
-
10 - це цифра чи
число? Поясніть чому.
-
Чим відрізняється
число від цифри?
-
Якими цифрами
записане сьогоднішнє число?
-
Запишіть його в
зошитах за допомогою букв.
Робота
зі словом: число
-
Що ви про цей предмет (іменник) можете сказати?
o
Неістота (ставлю питання що?)
o
Загальна назва (пишу з малої букви)
o
Однина (у множині-
числа)
o
Середній рід (воно, моє – число)
Споріднені слова (числити, численний,числення, обчислити). Назвіть корінь.
o Придумайте речення зі словом число.
Працюємо
з підручником (читаємо
правило в підручнику ст.26).
Cьогодні на уроці ми
навчимось
читати, утворювати і записувати числівники, будемо шукати їх серед інших частин
мови.
Досліджуємо мовлення. Працюємо в робочому зошиті
завдання 1, ст. 16
Самостійна індивідуальна робота
Парна ігрова
діяльність «Числівники про мене».
завдання
2 підручника, ст. 26.
-
Змоделюйте гру у парі з учнем.
-
Я називаю числівник і розповідаю що
він для мене означає.
-
Тепер твоя черга.
Досліджуємо
і сортуємо.
Працюємо з підручником, ст. 26, завдання 1
-
Прочитаємо слова.
-
Запишіть лише числівники.
Досліджуємо мовлення, порівнюємо. (Підручник, с
27,
завдання 3.)
-
Прочитай текст.
-
Порівняй малюнок і
текст.
-
Чи відповідає малюнок тексту? Чому?
-
Що не так?
-
Запиши числівники.
Взаємодіємо
усно. Досліджуємо мовлення.
Утворюю числівники, читаю числові вирази різними способами. (Підручник, с 27, завдання 4,5)
- Виконаємо
завдання для супергероїв. З простих чисел утворимо більші, додаючи до них частинку
Домашнє завдання на вибір
-
Завдання
4,5, ст. 27 у підручнику або
- - завдання 3, ст.17 , завдання 5 ст.18 у робочому зошиті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий