четверг, 10 сентября 2020 г.

11.09.2020
ЯДС

УРОК 7. Мандрівка уві сні.  Як люди мандрують? (усно)
Ми вже зрозуміли, чому люди мандрують, які є способи мандрування. Поміркуйте : чи можна мандрувати, не виходячи з дому?
 Якщо можна, то що ж це будуть за мандрівки?
Чи будуть такі мандрівки корисними?

Розгляньте комікс і довідайтеся, яку незвичайну подорож здійснив хлопчик (підр. с. 13).
Аналіз  коміксу.
  • Які неймовірні подорожі наснилися хлопчикові?
  • Чи справді все в них неймовірне?
  • Що з того, що наснилося хлопчику, може і справді здійснитися? Як саме?
  • Як гадаєш, про які мандрівки мріє хлопчик?
  • Про які неймовірні мандрівки мрієш ти?
  • Чи може неймовірне бажання здійснитися? За яких умов?
  • Створення власних коміксів.
    Пропоную кожному з вас намалювати власний комікс про ваші мандрівки. Можливо, це буде історія про те, куди ви подорожували влітку, а можливо, ви розповісте про якусь неймовірну мандрівку.
  • Мистецтво

    УРОК 2 Мелодії України.
  • Перегляньте мультфільм , створений дітьми,  про Україну.

  • Пропоную ознайомитися з картиною Олега Шупляка "Обереги"

  • Як ви думаєте, чому художник саме так зобразив наші домівки? 
  •  Хто оберігає наші домівки?

  • Знайомимося з композитором
    Сучасний український композитор і музикознавець, Герой України Мирослав Скорик народився на Західній Україні, з дитинства милувався красою Карпат.
    До систематичних занять музикою Мирослава заохотила відома українська оперна співачка Соломія Крушельницька. За її порадою він починає навчатися у Львівській музичній школі-десятирічці при Львівській консерваторії.
    У 1948 р. родину Скориків було репресовано та вислано в Сибір за неправдивим звинуваченням. На засланні Мирослав Михайлович продовжує свою освіту. Вчиться гри на фортепіано в учениці Сергія Рахманінова Валентини Канторової, навіть виїздить на різні конкурси. Також опановує гру на скрипці під керівництвом батька своєї однокласниці Володимира Панасюка.
    Лише в 1953 р. репресії послабилися і Мирослав зміг повернутися до Львова
    та вступити до Консерваторії.
    Нині Мирослава Скорика знає весь світ. Твори композитора виконуються в США, Канаді, Австралії, Франції, Німеччині, Австрії, Польщі, Чехії, Словаччині, Росії, Грузії, Вірменії, Прибалтійських країнах. Він часто виконував власні твори — як диригент і піаніст.
    Мирослав Скорик — один з найяскравіших представників сучасного покоління композиторів. Його музика, поєднуючи в собі яскравий національний колорит і сучасну музичну техніку, збагатила репертуар багатьох українських і зарубіжних виконавців і колективів. Його називають генієм нашого часу.

Мелодія
“Мелодія” Мирослава Скорика — один з найвідоміших творів композитора. Його називають духовним гімном України. Він звучить у День пам’яті жертв голодоморів в Україні, День пам’яті жертв політичних репресій, День пам’яті та примирення тощо. “Мелодія” звучить на різні “голоси”: у виконанні фортепіано і скрипки, для яких була написана, а також в найрізноманітніших аранжуваннях: для симфонічного оркестру, а капела, бандури тощо.
Іноді Мирослава Скорика запитували, як йому вдалося написати такий упізнаваний твір. Він відповідав, що ніхто не може заздалегідь знати, що сподобається слухачеві — професіонал має завжди викладатися на повну.
Музика звучить як схвильований ліричний монолог, як некваплива розмова зі слухачем.
Послухайте “Мелодію” Мирослава Скорика у виконанні різних музичних
інструментів.


Як ви думаєте, про що розповідає нам композитор? 
 Який настрій у музики?

У музики, як і в людини, є настрій — лад. Головні два лади — це музичні антоніми —мажор і мінор. Мажор — радість, світло, бадьорість. Мінор — сум, задумливість, журба, сумніви.

В щоденниках  вражень запишіть, що ви знаєте про настрій у 

музиці.


Якщо у вас мінорний настрій, пропоную потанцювати з 

героями відео:




Бажаю всім здоров`я. Перегляньте відеороліки і бережіть себе.




Українська мова.


Для тих, хто не працював в Zoom

Підручник с. 8 - 9 , зошит с. 3

Для тих, хто  працював в Zoom

Підручник с. 10 - 11, читати текст виразно, зошит с. 3, завдання 2 - 3.

Математика. Урок 3.


Для тих, хто не працював в Zoom
Підручник с. 15 - 18 1 завдання - письмово2 завдання - усно, 
3 завдання - за бажанням
4 завдання - письмово
5 завдання  - 1) письмово Зошит с. 3 - 5

Для тих, хто  працював в Zoom


Підручник с. 16 
3 завдання - за бажанням

 Зошит с. 4 - 5

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...