УРОК 7. Мандрівка уві сні. Як люди мандрують? (усно)
Ми вже зрозуміли, чому люди мандрують, які є способи мандрування. Поміркуйте : чи можна мандрувати, не виходячи з дому?
Якщо можна, то що ж це будуть за мандрівки?
Чи будуть такі мандрівки корисними?
Розгляньте комікс і довідайтеся, яку незвичайну подорож здійснив хлопчик (підр. с. 13).
Аналіз коміксу.
Які неймовірні подорожі наснилися хлопчикові?
Чи справді все в них неймовірне?
Що з того, що наснилося хлопчику, може і справді здійснитися? Як саме?
Як гадаєш, про які мандрівки мріє хлопчик?
Про які неймовірні мандрівки мрієш ти?
Чи може неймовірне бажання здійснитися? За яких умов?
Створення власних коміксів.
Пропоную кожному з вас намалювати власний комікс про ваші мандрівки. Можливо, це буде історія про те, куди ви подорожували влітку, а можливо, ви розповісте про якусь неймовірну мандрівку.
Мистецтво
УРОК 2 Мелодії України.
Перегляньте мультфільм , створений дітьми, про Україну.
Пропоную ознайомитися з картиною Олега Шупляка "Обереги"
Як ви думаєте, чому художник саме так зобразив наші домівки?
Хто оберігає наші домівки?
Знайомимося
з композитором
Сучасний український композитор і музикознавець, Герой
України Мирослав Скорик народився на Західній Україні, з дитинства милувався
красою Карпат.
До систематичних занять музикою Мирослава заохотила
відома українська оперна співачка Соломія Крушельницька. За її порадою він
починає навчатися у Львівській музичній школі-десятирічці при Львівській
консерваторії.
У 1948 р. родину Скориків було репресовано та вислано в
Сибір за неправдивим звинуваченням. На засланні Мирослав Михайлович продовжує
свою освіту. Вчиться гри на фортепіано в учениці Сергія Рахманінова Валентини
Канторової, навіть виїздить на різні конкурси. Також опановує гру на скрипці
під керівництвом батька своєї однокласниці Володимира Панасюка.
Лише в 1953 р. репресії послабилися і Мирослав зміг
повернутися до Львова
та вступити до Консерваторії.
Нині Мирослава Скорика знає весь світ. Твори композитора
виконуються в США, Канаді, Австралії, Франції, Німеччині, Австрії, Польщі,
Чехії, Словаччині, Росії, Грузії, Вірменії, Прибалтійських країнах. Він часто
виконував власні твори — як диригент і піаніст.
Мирослав Скорик — один з найяскравіших представників
сучасного покоління композиторів. Його музика, поєднуючи в собі яскравий
національний колорит і сучасну музичну техніку, збагатила репертуар багатьох
українських і зарубіжних виконавців і колективів. Його називають генієм нашого
часу.
Мелодія
“Мелодія” Мирослава Скорика — один з найвідоміших творів
композитора. Його називають духовним гімном України. Він звучить у День пам’яті
жертв голодоморів в Україні, День пам’яті жертв політичних репресій, День
пам’яті та примирення тощо. “Мелодія” звучить на різні “голоси”: у виконанні
фортепіано і скрипки, для яких була написана, а також в найрізноманітніших
аранжуваннях: для симфонічного оркестру, а капела, бандури тощо.
Іноді Мирослава Скорика запитували, як йому вдалося
написати такий упізнаваний твір. Він відповідав, що ніхто не може заздалегідь
знати, що сподобається слухачеві — професіонал має завжди викладатися на повну.
Музика звучить як схвильований ліричний монолог, як
некваплива розмова зі слухачем.
Послухайте “Мелодію” Мирослава Скорика у виконанні різних
музичних
інструментів.
Як ви думаєте, про що розповідає нам композитор?
Який настрій у музики?
У музики, як і в людини, є настрій — лад. Головні два
лади — це музичні антоніми —мажор і мінор. Мажор — радість, світло, бадьорість.
Мінор — сум, задумливість, журба, сумніви.
В щоденниках вражень запишіть, що ви знаєте про настрій у
музиці. Якщо у вас мінорний настрій, пропоную потанцювати з героями відео:
Бажаю всім здоров`я. Перегляньте відеороліки і бережіть себе.
Українська мова.
Для тих, хто не працював в Zoom
Підручник с. 8 - 9 , зошит с. 3
Для тих, хто працював в Zoom
Підручник с. 10 - 11, читати текст виразно, зошит с. 3, завдання 2 - 3.
Математика. Урок 3.
Для тих, хто не працював в Zoom
Підручник с. 15 - 18 1 завдання - письмово2 завдання - усно,
Комментариев нет:
Отправить комментарий