2 квітня 2020 р.
Добрий день! Сподіваюсь, ви вчора добре посміялися.
А загадку відгадали? Якщо ні, то от вам підказка - це буква.
Велике прохання!
Мої дорогі дітки! Я розумію, що вам хочеться, щоб мама була більше часу поряд із вами, щоб усі завдання ви виконували разом. АЛЕ!!! У мами є свої обов`язки по дому, мама теж на карантині ( а деякі й на роботі)! Мама теж має право на відпочинок!
Покажіть, що ви вже дорослі і розумні, що ви можете потурбуватися про маму!
Наберіться терпіння, спробуйте працювати самостійно, звертайтеся тільки для незначної допомоги! Уявіть, що ми із вами в класі. Тільки ви замість мого голосу читаєте мої слова. Усе не так вже й складно. Пробуємо, помиляємося, але знову пробуємо. Не здавайтеся!!!
Я вірю, той хто маму любить, прислухається до поради.
Українська мова.
Урок 131. "Уживання слів - назв дій". Підручник с. 61 -62, зошит с. 34 -35.
Для виконання завдань ви маєте перейти за посиланням:
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Viber.
Я досліджую світ.
Уроки 6 -7. Перевір себе.
Для виконання завдань ви маєте перейти за посиланням:
https://svitdovkola.org/2/lessons/27.6-7
Порада !
(В уроці радять працювати в зошиті для діагностичних робіт або роздрукувати сторінки . Я розумію, що у вас зошитів немає, у багатьох немає можливості друкувати, тому виконуйте завдання за підручником, деякі запишіть в щоденниках вражень.
Також і з поробкою з паличок з морозива. Їх у нас зараз немає. Просто подивіться, як це робила героїня. Хоча для тих, хто дуже хоче, там є підказка:))
Математика.
Урок 78 . "Хвилина". Підручник с. 173 - 175.
Сьогодні ми продовжимо працювати з годинником.
Розгорніть підручник на с. 173. В зошиті запишіть дату і дистанційна робота.
Вправа 1. Усно. Можеш виконати її разом з другом по телефону.
Вправи 2 -3. Усно. Ми уже працювали над цим матеріалом, тому зараз не батьки вам пояснюють, а ви - батькам.
Вправа 4.
Щоб порівняти 5 хв і 1 год, треба 1 год перетворити на хвилини.
Вправа 5. Запишіть тільки правильні відповіді.
Відпочиваємо 5 хв.
А тепер зайдіть в "Мою класну кімнату" learningapps , я підготувала вам онлайн вправу "Хвилина". перевірте свої знання.
Вправа 7. Для виконання завдання намалюйте 4 годинника, бо вам доведеться показати кінцевий або початковий час.
Вправа 8. Усно. Тут пригадайте, як по - іншому можна назвати 6 годину вечора.
Відпочиваємо 5 хв.
5 хвилин - це довго? А доведи!
Виконай вправу 9.
Задача 10.
Прочитайте задачу. Про що ця задача? Ще раз прочитайте умову, відшукайте головні слова. Запишіть коротко умову.
У січні – 42 сл.
У березні - ?, на 10 сл. б.
У травні - ?, на 14 сл. б.
Норма – 60 хв.
( стрілки допишіть самі :) )
- Прочитайте ще раз запитання.
- Щоб відповісти на запитання, нам треба порівняти норму читання і скільки прочитала Надійка у травні.
- Чи можемо ми це зробити одразу? Ні. Треба відшукати, скільки слів вона прочитала у травні. Якщо сказано, що на 14 слів більше, ніж у березні, то ми маємо знайти, скільки вона читала у березні. Як знайти, скільки слів Надійка прочитала у березні? Продовжуйте далі самостійно...
Молодці!!!
Мистецтво.
Урок 6. Наша рідна Україна, мов веснянка солов'їна (ІІ частина)
Легенда про виникнення петриківського розпису
Колись давно в одному веселому українському селі жили сумні люди. Там, де вони з’являлися, всі відразу переставали сміятися. І в усьому селі запанував сум.
Якось туди навідалася дівчинка Калинка. Побачила вона, що люди сумують, і вирішила всіх розвеселити. Обрала вона найсумнішу хатку, взяла в руки пензлик, фарби й почала її розписувати. Спочатку Калинка розмалювала стіни і піч, потім взялася за посуд. По всій хаті зацвіли прекрасні квіти. У них було легко впізнати мальви та півонії, гвоздики й жоржини, айстри й горошок, навіть придорожній будяк. Поряд із квітами запломеніли ягоди калини в оточенні веселих зелених листочків. Дуже старалася Калинка, тоненьким пензликом малюючи листочки, пелюстки, вусики, а пальчиком – ягідки калини й горобини.
Довго розписувала хатку, а під вечір стомлена сіла на ґаночку. Аж чує – йдуть люди. Сховалася дівчинка в саду й почала спостерігати за ними. Тільки підійшли сумні люди до хати, як одразу на їхніх обличчях почали розквітати посмішки і спочатку тихенько, а потім голосніше покотився по селі щирий сміх. Наступного дня всі хати в селі розцвіли гарним казковим орнаментом.
Називалося те село Петриківка, тому й розпис, який придумала дівчина Калинка,
люди назвали петриківським. У його основі лежить образне, поетичне осмислення
світу рідної природи, краси української землі. Роботи петриківських майстрів
випромінюють радість; виконані вони чистими й соковитими кольорами. Квіти
Петриківки звертаються до нас мовою наших предків, які вміли любити й цінувати
красу материнської землі.
Розповідь про типи мазків петриківського
розпису
Розпис – це не лише прикраса, а й своєрідна символічна мова народного мистецтва. Для опанування техніки петриківського розпису необхідно вміти виконувати чотири типи мазків. Традиційні назви цих мазків гребінчик, зернятко, горішок та перехідний мазок.
Гребінчик – це мазок, що починається з потовщення. Його виконують натиском пензлика і закінчують тоненьким «вусиком», який передають за допомогою легкого дотику кінчика пензлика. Кілька таких мазків, покладені поряд, нагадують гребінець.
Зернятко – мазок, який накладають від найменшого дотику до найбільшого натиску. Коли такі мазки покладені обабіч стеблини вістрями назовні, то зображення нагадує колосок.
Горішок складається з двох мазків, вигнутих півлунками і поставлених один проти одного. Ми отримаємо форму, подібну до лісового горіха, коли заповнимо порожнє місце між півлунками гребінчиковим або двома-трьома зернятковими мазками.
Перехідний мазок накладають одним пензликом, але двома фарбами.
Споглядання
Пропоную подивитися відео про Петриківку:
А тепер коротенькі уроки розпису:
Практична робота
«Сонячні квіти»
Отож, намалюймо сонячні квіти!
Для малюнка візьмемо кольоровий або тонований папір синіх, фіолетових,
блакитних відтінків, адже на жовтому не буде видно жовтих квітів.Вибираємо розташування аркуша паперу.
Малюємо великі кола. Це будуть серединки соняшників.
Щоб показати зернятка, прокрапуємо всю середину. М’яким пензликом кладемо краплинки в рядки одну біля одної.
Гребінчиком промальовуємо пелюсточки соняшника. Розпис виконуємо густою фарбою (жовтою, оранжевою чи золотавою).
Промальовуємо стебла квітів.
Окремими мазками-«зернятками» малюємо листя соняшників. Фарбу наносимо на поверхню малюнка так, щоб інтенсивний, густо насичений колір на кінчиках листочків поступово ставав дедалі прозорішим і світлішим посередині. Від цього зображення буде здаватись об’ємним.
Промальовуємо дрібні деталі.
Або виконуємо другий варіант (кому як подобається):
Ми на сьогодні закінчили! Дякую тим, хто виконав моє прохання!
Ой! Я ледь не забула про відгадку для загадки :) Це буква "О"!
До наступної публікації 03.04.2020р. !
Комментариев нет:
Отправить комментарий