понедельник, 13 апреля 2020 г.

13 квітня 2020 р.

З початком робочого  тижня!

Я досліджую світ

Урок 29 ( 1). " З чого починаються мандрівки?"

Для виконання завдань ви маєте перейти за посиланням:



Українська мова

Урок 135 (2). Працюємо з книжками, журналами. Слухаємо.

Сьогодні ми читаємо і слухаємо. Свої враження заносимо в щоденник. Для читання я вам пропоную текст:


Для виконання  наступних завдань ви маєте перейти за посиланням. Там є й три аудіоказки. Оберіть для слухання одну. 



Математика

Урок 82. "Складання і розв`язування виразів на множення". Пфдручник с. 183- 184. (Якщо є зошит "Вивчаю таблиці множення" , можна попрацювати й в ньому)

Сьогдні ми закріпимо знання таблиці множення на 2. 
Розгорніть підручник на с. 183. В зошиті запишіть дату й дистанційна робота.

Завдання 1.
Вам треба скласти , записати й обчислити вирази на множення. 
Пам`ятаємо: По скільки , скільки разів!
Я допоможу вам з 3 запитанням "Скільки лапок у двох кошенят?" Міркую так: у одного кошеняти - 4 лапки, по чотири лапки у двох кошенят, треба записати так:

4 • 2 = 8

(Хоча я не знаю ще таблиці множення на 4, але я знаю переставний закон множення). Запишіть самостійно решту виразів.

Задача 2. 
Читаємо умову задачі. Про що задача? Що будемо писати в дужках? (оч.)
Ще раз читаємо, шукаємо головні слова. (Дитячих, батьківських, котячих)
На скільки рядочків умова задачі? Пам`ятаємо! Умову задачі розривати не можна! Нам треба 6 клітинок. Записуємо короткий запис задачі.
Читаємо запитиння. Вносимо його в короткий запис. Як? (Хвиляста дужка на всі три рядки)
Що це за тип задачі? (Знаходження суми)
Суму скількох доданків треба знайти? Чи знаємо ми ці доданки? Ні, не знаємо, бо там є підступне слово "пара". Що таке пара?
План розв`язання:
1. Скільки дитячих очей дивилося мультфільм?
2. Скільки дорослих очей дивилося мультфільм?
3. Скільки котячих очей дивилося мультфільм?
4. Скільки всього очей дивилося мультфільм?
( План допоможе вам не тільки розв`язати, а й написати пояснення після дужок)
Не забудьте відповідь.

Вирази 3. Для правильного розв`язання треба спам`ятати правило:
У виразах без дужок спочатку виконуй дію •, а тоді за порядком + та -.
Перевірка. Там є відповіді: 2, 12, 16, 24,  8.

Вправа 4. 
Спочатку добре роздивіться зразок. Вам показали,як скласти з двох виразів рівність і нерівність. Щоб їх скласти, спочатку вирази розв`язали. Тоді порівняли. Виконайте завдання самостійно. ( Скласти 1 рівність і 3 нерівності)

Вправа 5. Це завдання - головоломка. Якщо ви зробили 4 завдання, то воно допоможе здогадатися, як робити 5.

Відпочиваємо!


Задача 6. Цю задачу просять розв`язати виразом. Якщо вам важко, на чернетці запишіть окремими діями, а потім зберіть їх у вираз.
Нам треба знайти сільки важить поросятко, а що про нього сказано? 
Якщо на 12 кг більше, то яку дію треба виконати?
На 12 кг більше за кого?
А скільки важить гусак? Якою дією це зручніше зробити?
Тож, почнемо з чого? А далі? Запишіть вираз. Не забудьте відповідь. Нагадую! Правильно побудувати повну відповідь нам допомагає запитання: замість слова "скільки" вставляємо число, яке знайшли в останній дії, далі - списуємо решту слів запитання.

Завдання 7. Зробіть для нього малюнок. Намалюйте палицю. Покажіть, як її відламали. Покажіть стрілочками кінці. Дайте відповіді.

Завдання 8. Головоломка. Візьміть прямокутний аркуш паперу і спробуйте зробити це завдання. Дивіться, там є підказка!

Задача 9. Розв`яжіть задачу самостійно. Моя підказка - це задача на знаходження третього доданка за сумою і двома відомими доданками.

Дякую усім за роботу!

 Чекаю на фотозвіти! 

Наступна публікація 14. 04! Пригадайте, що це за день?





Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...