воскресенье, 31 января 2021 г.

 01.02.2021

Математика

Урок  78 (П: ч. 2, с. 42 - 46, РЗ: ч. 2, с. 16 – 18)

Тема. Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд

1.                Повідомлення теми й мети уроку

-                     Козачата з Одеської області вирушили далі мандрувати Україною. Ми з ними потрапили до Миколаївської області. На нас чекає нова область і зовсім новий спосіб обчислень. Цікаво, який? Тоді – вперед!

2.                Усний рахунок

С. 42 Завдання 1. Гра «Відшукай число»


С. 43 Завдання 2. Фронтальна робота. Працюємо зі схемою. 

- Розгляньте схему. Які дані ми можемо з неї прочитати?

- Прочитаємо задачу й перевіримо, чи усе правильно ми зрозуміли.

- Що ми можемо сказати про відстань з Коблево до Миколаєва? ( Це стільки ж, як з Одеси до Коблево і ще 10 км)

- Як знайти відстань з Одеси до Коблево?


3.              С. 43 – 44  Робота з довідничком

4.        С. 44 Завдання 3. Фронтальна робота. Вправляння в письмовому обчисленні.

( Можна записувати числа кольоровими олівцями: сотні – зеленим, десятки – синім, одиниці – оранжевим)

            

С. 45 Завдання 4. 

                           

Народне прислів’я: великому кораблю – велике плавання.

С. 45 Завдання 5. 

С. 45 – 46 Завдання 6. Робота з таблицею

- Які дані ми можемо прочитати з таблиці?

1) Усно 

2) Письмово              

 

3) Письмово      

 


5.                Робота в друкованому зошиті

С. 16 – 17 Завдання 1.


С.  17 Завдання 2.

(Відповіді перемішані : 144,    999 ,   714, 514, 797 )

С. 17 Завдання 3. ( за бажанням)


6.                Виконання завдань з логічним навантаженням ( за бажанням)

С. 46 Завдання 9.

( Міркуємо: до числа 4 треба додати 3, щоб отримати 7, отже, пропущено – 3; 5 і 1 в сумі дають 6, отже, заховано – 6; щоб отримати 5, треба до 3 додати 2, тут заховалася – 2)

7.                Домашнє завдання (РЗ: с. 17- 18 Завдання 4,5)


( Той, хто був на уроці в zoom, виконує тільки завдання з друкованого зошита. )

Українська мова

Тема. Робота з дитячою книгою. Твори сучасних дитячих письменників про почуття дітей, їхні захоплення, мрії

Взаємодіємо за методом входження в картину.



Оберіть одну картину :

-    Де відбувається подія?

-  Чому ти так думаєш?

-  Коли відбуваються ці події? Як ви це зрозуміли?

-  Що ви відчуваєте, споглядаючи цю картину?

- Що вас дивує на цій картині ? Чому?

-  А якщо б на цій картині були ви? Де б ви були?

А як би ви назвали цю картину?
-          Які зимові розваги любите ви?

-            Чим захоплюєтесь? Про що мрієте?

Сьогодні  будемо читати оповідання про ваших однолітків, їхні мрії, захоплення, почуття

Якщо у вас є вдома збірка оповідань ( не казок!) Всеволода Нестайка, то прочитайте з неї 1 оповіданна. 

Якщо немає, то перейдіть на посилання, оберіть для читання 1 оповідання. А після читання запизіть в щоденник вражень звіт.



https://mala.storinka.org/%D0%B2%D1%81%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4-%D0%BD%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B9%D0%BA%D0%BE-%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F-%D0%B7-%D0%BE%D0%B1%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BC-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D0%B2-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D1%85.html



Звіт

1. Прізвише ім`я письменника
2. Назва оповідання.

3. Імена героїв історії.

4 Що тебе здивувало? 

5. Що тебе засмутило?

6. Як би ти вчинив на місці героїв?

7. Кому з героїв ти симпатизуєш?

8. Чого навчила тебе ця історія?

9. Що б ти хотів в ній змінити?

10. Як ти оцінюєш цю історію?


Я досліджую світ 

Урок за посиланням: 

https://svitdovkola.org/3/lessons/20.1


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...