22. 09 . 2020
Математика. Урок 11. Арифметична дія ділення. Ознака парності числа.
Підручник с. 44 - 48.
Зошит с. 19 - 20.
Задача на вміщення:
Ділимо цукерки на цукерки - отримуємо частини.
Задача на поділ на рівні частини:
Якщо б вчитель 12 цукерок поділила на 4 однакові групи ( тарілки), то отримала б 3 цукерки.
Тут ділимо цукерки на частини - отримуємо цукерки.
Запам'ятайте!
Числа, що діляться на 2, називаються парними.
Письмове домашнє завдання:
Завдання 1 зошита, с 19.
Підказка: рибини : на рибини = частини (банки)
Завдання 3 зошита, с 20: розв'язати 1 із задач
Завдання 2 або 4 ( на вибір) зошита, с 20
Українська мова. Писемне мовлення. Культура писемного мовлення.
Підручник с. 23.
Зошит с .10 - 11.
Культура писемного мовлення - уміння писати розбірливо, відповідно до мовних норм.
Правила:
- Пиши грамотно.
- Уникай повторів слів у реченні.
- Будь послідовним, логічним.
- Пиши охайно, розбірливо, каліграфічним почерком.
Письмове домашнє завдання:
Вправа 1 в зошиті, с. 10 - виконати завдання.
Вправа 4 в зошиті, с. 11 - списати в тоненький зошит, виділити комами звертання і підкреслити його.
Запам'ятайте!
Звертання на письмі виділяється комами. Якщо звертання на початку речення, кому ставимо після звертання. Якщо звертання посередині - з двох сторін ставимо кому. Якщо звертання в кінці - кома перед ним.
З, ______________ .
І______________ , з, _______________ .
І_______________________ , з .
Я досліджую світ. Як досліджувати світ під час подорожі?
Підручник с. 23 - 25 ( усно)
Зошит с. 11, завдання 3 : придумати свою загадку і записати.
Свою!!! Не з інтернету, не з книжки. Можна, щоб це було просте речення з описом тварини.
Завдання 7 підручника, с 25 - письмово.
Дослідити особливості життя і поведінки однієї тварини ( дикої, не домашньої).
Результати дослідження оформити у вигляді плпншетки ( як в 6 завданні), або книжечки чи буклета.
Комментариев нет:
Отправить комментарий