07. 09.2020
Доброго ранку. Сьогодні працюємо в друкованих зошитах і надсилаємо мені на Вайбер виконані завдання.
Математика.
С. 24 - 25 в 4 частині, урок 89.
1. Задачу розв'язати , не забути пояснення після дужок.
2. Для розв'язання задачі скласти вираз на 3 дії, записати, обчислити, написати пояснення.
3. Повторити таблицю множення на 5. Заповнити віконечка.
4. Поставити знаки рівності і нерівності, не забудьте про проміжні відповіді.
5. Прочитати завдання уважно, заповнити віконечка.
6. Схоже завдання ми виконували на с. 9.
7. Схоже завдання ми виконували на с. 21, 23.
Українська мова.
С. 4 - 7, у вкладці зошита.
7 і 8, 9 завдання ви мали виконати вдома в п'ятницю.
10. Запишіть в тоненькому зошиті речення за зразком.
11. Пригадайте, що називаємо головними словами в реченні.
Те, про що ( або кого) говориться в реченні - це підмет. Він відповідає на питання хто?, що?
Те, що про нього говориться - присудок. Частіше відповідає на питання : що робить? що зробив? що буде робити?
Запишіть речення , додаючи другорядні члени, тобто "зробіть речення більшим".
12. Прочитайте речення.
Задайте питання від підмета до присудка і навпаки.
Задайте питання від головних членів речення до другорядніх.
Ви встановили зв'язок між членами речення. Тепер це запишіть.
Редагуємо. ( виправляємо помилку в записі). Спишіть правильно речення в тоненький зошит.
13. Тільки перша частина завдань. Прочитати . Списати слова в стовпчики.
Комментариев нет:
Отправить комментарий