6 квітня 2020 р.
Добрий день, друзі!
Сподіваюся, ви чудово провели вихідні! Розпочинаємо робочий тиждень!
Українська мова.
Урок 133. Самооцінювання з теми. Діагностична робота.
Спочатку виконайте крок 1 за завданням підручника, с. 64.
Крок 2 передбачає проходження онлайн опитування на сайті "Всеосвіта". Це знайомий для вас сайт з интернет олімпіадами. Ви разом з батьками вивчили тему "Слова - назви дій". Настав час перевірити, що ви запам`ятали. Читайте уважно завдання. Варіантів відповіді може бути і один, і кілька.
Після проходження опитування сфотографуйте результат і надішліть мені в Viber.
Ви можете там же зробити роботу над помилками.
Для входу вам знадобиться код.
Увага! Код! vtj301
Для виконання роботи перейдіть на сторінку за посиланням:
Я досліджую світ.
Урок 28 ( 1 ). Родина Хоботовичів. Підручник с. 76 - 77, зошит с. 40.
Вам в уроці пропонують виконати тільки 5 завдань на вибір. Я дозволяю виконати тільки ті, що подобаються. Але надішліть мені хоча б одне письмове завдання в Viber. .
Відповіді на 3 і 9 завдання - усно.
Для виконання роботи перейдіть на сторінку за посиланням:
Для тих, кому тема сподобалася, я пропоную подивитися онлайн урок, який показували по телевізору на Центральному каналі 30 березня. Вам нічого не треба писати. Можна відповідати усно за вчителькою, щоб перевірити себе.
Математика
Урок 79. "Дія множення". Підручник с. 176 -178.
Сьогодні я пропоную передивитися відео урок, якщо батькам важко пояснити вам нову тему.
Сподіваюся, що відео допоможе вам виконати завдання підручника. Урок 79 передбачає 9 завдань. Я поясню вам усі завдання, а ви виконайте стільки, скільки зможете.
Завдання 1. Усно.
Скільки зайчиків дивляться мультфільм?
По скільки вух у кожного зайчика?
А тепер знайдіть додаванням, скільки всього вух у чотирьох зайчиків.
У вас вийшло: 2+2+2+2= 8
У виразі 4 однакові доданки. Вони маленькі і їх небагато. Але є випадки, коли так обчислювати буде дуже довго. Тому в математиці є нова для нас дія - дія множення.
Прочитайте довідничок про себе. Тепер вголос. Тепер перекажіть.
2 помножити на 4, дорівнює 8 іще читають так :
по 2 взяти 4 рази, отримаємо 8.
Запам`ятайте! На першому місці пишемо однаковий доданок (тут 2), а на другому - скільки рівних доданків (тут їх 4).
Завдання 2.
Вирази на додавання однакових доджанків можна замінити виразами на множення. Давайте потренуємося! У вас є зразок. Роздивіться його уважно. А тепер спробуйте самостійно.
Завдання 3.
А тепер завдання навпаки, треба множення замінити додаванням. Я допоможу вам з першим:
2 ⋅ 6 = 2+2+2+2+2+2 , тому що по 2 взяли 6 разів.
Завдання 4.
В цьому завданні треба добре роздивитися малюнок і записати по два вирази: і на додавання, і на множення.
Завдання 5.
Якщо ви до цієї задачі зробите малюнок, то вона стане схожою на завдання 4, яке ви уже зробили. Тепер ви можете знайти скільки всього тюльпанів у вазах дією додавання. А потім знайдіть дією множення. Відповідь та ж сама.
Завдання 6.
В цьому завданні ви зможете перевірити вирази на множення, навіть не знаючи таблиці множення. Роздивіться зразок:
Спочатку записуємо вираз на множення.
Потім замінюємо його на вираз на додавання. Обчислюємо.
Робимо висновок: правильно чи хибно.
Підказка! Там два правильних і два хибних вирази.
Завдання 7.
В завданні треба порівняти, не обчислюючи.
Міркуйте так: по 7 три рази - це більше, ніж по 7 два рази, поставте потрібний знак.
Завдання 8.
Тепер завдання з логічним навантаженням - головоломка.
Ви уже бачите, що по 3 два рази менше, ніж по 3 чотири рази. Але на скільки менше?
Замініть ці вирази виразами на додавання, обчисліть, а тепер порівняйте результати.
Завдання 9.
Якщо ви подивитесь на малюнок і короткий запис, то зрозумієте, що це задача на знаходження невідомого доданка. Не переписуйте в зошити умову. Тільки розв`язання з поясненням і відповідь.
Дякую усім за роботу!
Наступна публікація 07.04.2020р.
Комментариев нет:
Отправить комментарий