27 квітня 2020 р.
Привіт усім!
Розпочинаємо робочий тиждень.
Математика
Урок 87. Різницеве порівняння добутку двох множників. Підручник с. 192 -193.
Розгорніть підручник на с. 192. В зошиті запишіть охайно дату й дистанційна робота.
Сьогодні ми із вами будемо порівнювати добутки.
Завдання 1. Усно.
Як змінився добуток у першому стовпчику?
Чому він збільшився?
Як змінився добуток у другому стовпчику?
Чому він змінився?
Порівняйте із першим стовпчиком. Зробіть висновок.
Завдання 2.
Тут у нас є рівності й нерівності, в яких пропущене число. Числа записані на кошику. Подумайте й відновіть записи. Не забуваємо записати проміжну відповідь.
Завдання 3.
Для виконання завдання пригадайте таблицю множення числа 4. Запишіть вираз і пояснення.
Задача 4.
Прочитайте умову. Про що ця задача? Які головні слова? На що вказує число 5? А на що вказує число 4? Прочитайте запитання. Що треба зробити, щоб порівняти на скільки більше полиць у великій шафі, ніж у маленькій? А яке часло більше? ( Ми ще не знаємо! Нам треба спочатку знайти)
План розв`язання:
1. Скільки полиць у великій шафі?
2. На скільки більше полиць у великій шафі, ніж у маленькій?
Запишіть коротко умову. Розв`язання з поясненням і відповідь.
Завдання 5.
Виконуйте письмово за зразком. Уважно його роздивіться.
Завдання 6.
Приготуйте лінійку і олівець. Пригадайте, що таке ламана. Відшукайте довжину даної ламаної, запишіть. Накресліть її.
Задача 7.
А ви ходили до дитсадка? Які там були ліжка? В моєму дитсадку були звичайні одноповерхові дитячі ліжка. Двоповерхові я бачила тільки в хостелі, коли була у Львові.
А тепер сама задача.
Прочитайте умову. Про що ця задача? Які головні слова? Що у нас питають?
Чи можемо ми одразу знайти , скільки всього дітей?
Що спочатку треба знайти?
Як знайти, якщо відомо, що по 2 дитини на 8 ліжках?
Тепер можемо відповісти на головне питання?
Запишіть коротко умову. Розв`язання з поясненням і відповідь.
Завдання 8. Головоломка.
Якщо вам важко, спробуйте уявити тих коней або намалюйте собі схематично.
Тепер ви точно зможете знайти відповідь.
Розгорніть підручник на с. 192. В зошиті запишіть охайно дату й дистанційна робота.
Сьогодні ми із вами будемо порівнювати добутки.
Завдання 1. Усно.
Як змінився добуток у першому стовпчику?
Чому він збільшився?
Як змінився добуток у другому стовпчику?
Чому він змінився?
Порівняйте із першим стовпчиком. Зробіть висновок.
Завдання 2.
Тут у нас є рівності й нерівності, в яких пропущене число. Числа записані на кошику. Подумайте й відновіть записи. Не забуваємо записати проміжну відповідь.
Завдання 3.
Для виконання завдання пригадайте таблицю множення числа 4. Запишіть вираз і пояснення.
Не забувайте! Сірники - не забава!
Задача 4.
Прочитайте умову. Про що ця задача? Які головні слова? На що вказує число 5? А на що вказує число 4? Прочитайте запитання. Що треба зробити, щоб порівняти на скільки більше полиць у великій шафі, ніж у маленькій? А яке часло більше? ( Ми ще не знаємо! Нам треба спочатку знайти)
План розв`язання:
1. Скільки полиць у великій шафі?
2. На скільки більше полиць у великій шафі, ніж у маленькій?
Запишіть коротко умову. Розв`язання з поясненням і відповідь.
Завдання 5.
Виконуйте письмово за зразком. Уважно його роздивіться.
Завдання 6.
Приготуйте лінійку і олівець. Пригадайте, що таке ламана. Відшукайте довжину даної ламаної, запишіть. Накресліть її.
Задача 7.
А ви ходили до дитсадка? Які там були ліжка? В моєму дитсадку були звичайні одноповерхові дитячі ліжка. Двоповерхові я бачила тільки в хостелі, коли була у Львові.
А тепер сама задача.
Прочитайте умову. Про що ця задача? Які головні слова? Що у нас питають?
Чи можемо ми одразу знайти , скільки всього дітей?
Що спочатку треба знайти?
Як знайти, якщо відомо, що по 2 дитини на 8 ліжках?
Тепер можемо відповісти на головне питання?
Запишіть коротко умову. Розв`язання з поясненням і відповідь.
Якщо вам важко, спробуйте уявити тих коней або намалюйте собі схематично.
Тепер ви точно зможете знайти відповідь.
Українська мова
Урок 142. Розповідні речення. Дмитро Кузьменко. Загадкова історія. Підручник с. 73 -74, зошит с. 41.
Щоб виконати завдання , перейдіть за посиланням:
Я досліджую світ
Урок 31 ( 1- 2 ). Зустріч з родиною вовків Вовчарів. Підручник с. 94, зошит с. 50.
Для виконання роботи перейдіть за посиланням:
https://svitdovkola.org/2/lessons/31.1-2
Комментариев нет:
Отправить комментарий