воскресенье, 26 апреля 2020 г.

27 квітня 2020 р.


Привіт усім! 

Розпочинаємо робочий тиждень.


Математика 

Урок 87.  Різницеве порівняння добутку двох множників. Підручник с. 192 -193.

Розгорніть підручник на с. 192. В зошиті запишіть  охайно дату й дистанційна робота.
Сьогодні ми із вами будемо порівнювати добутки.

Завдання 1.  Усно.

Як змінився добуток у першому стовпчику? 
Чому він збільшився?
Як змінився добуток у другому стовпчику?
Чому він змінився?
Порівняйте із першим стовпчиком. Зробіть висновок.

Завдання 2.
Тут у нас є рівності й нерівності, в яких пропущене число. Числа записані на кошику. Подумайте й відновіть записи. Не забуваємо записати проміжну відповідь.

Завдання 3. 
Для виконання завдання пригадайте таблицю множення числа 4. Запишіть вираз і пояснення.


Не забувайте! Сірники - не забава!




Задача 4. 
Прочитайте умову. Про що ця задача? Які головні слова? На що вказує число 5? А на що вказує число 4? Прочитайте запитання. Що треба зробити, щоб порівняти на скільки більше полиць у великій шафі, ніж у маленькій? А яке часло більше? ( Ми ще не знаємо! Нам треба спочатку знайти)
План розв`язання:
1. Скільки полиць у великій шафі?
2. На скільки більше полиць у великій шафі, ніж у маленькій?
Запишіть коротко умову. Розв`язання з поясненням і відповідь.

Завдання 5. 
Виконуйте письмово за зразком.  Уважно його роздивіться.

Завдання 6. 
Приготуйте лінійку і олівець. Пригадайте, що таке ламана. Відшукайте довжину даної ламаної, запишіть. Накресліть її.

Задача 7.
А ви ходили до дитсадка? Які там були ліжка? В моєму дитсадку були звичайні одноповерхові дитячі ліжка. Двоповерхові я бачила тільки в хостелі, коли була у Львові. 

А тепер сама задача.
Прочитайте умову. Про що ця задача? Які головні слова? Що у нас питають?
 Чи можемо ми одразу знайти , скільки всього дітей? 
Що спочатку треба знайти? 
Як знайти, якщо відомо, що по 2 дитини на 8 ліжках? 
Тепер можемо відповісти на головне питання?

Запишіть коротко умову. Розв`язання з поясненням і відповідь.

Завдання 8. Головоломка.
Якщо вам важко, спробуйте уявити тих коней або намалюйте собі схематично. 
Тепер ви точно зможете знайти відповідь. 


Українська мова

Урок 142. Розповідні речення. Дмитро Кузьменко. Загадкова історія. Підручник с. 73 -74, зошит с. 41.

Щоб виконати завдання , перейдіть за посиланням:


Я досліджую світ

Урок 31 ( 1- 2 ). Зустріч з родиною вовків Вовчарів. Підручник с. 94, зошит с. 50.

Для виконання роботи перейдіть за посиланням:

https://svitdovkola.org/2/lessons/31.1-2


Дякую за роботу! Чекаю фото і відео. 

Не забудьте про оцінювання.

Наступна публікація 28.04.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Літня публікація 4 Списування Весна Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах буди...